Szkolenia FRR

KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 241107)

Prowadzący Justyna Bartela, Artur Gocel, Artur Hildebrand, Jacek Kołaczyński, Piotr Świniarski, Tomasz Zdziarski

Szkolenie Kontroler Finansowy Warszawa Celem kursu KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków jest przygotowanie do pracy na stanowisku kontrolera finansowego. Dodatkowy moduł z zakresu podatków pozwala nabyć umiejętności sporządzania i analizy raportów finansowych, analizowania informacji, współtworzenia standardów oraz przeprowadzania efektywnej kontroli działalności (audyt). Zdobyty certyfikat umożliwia rozpoczęcie pracy w działach finansowych przedsiębiorstw różnych branż. Rzetelne przygotowanie do wykonywania tej profesji, stanowi w przyszłości podstawę aplikacji na stanowisko dyrektora finansowego. Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na Kontrolera Finansowego z Akademią Podatków, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Kontroler finansowy (kod zawodu 241107).

Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne

Cel szkolenia:
Przygotowanie do pracy na stanowisku kontrolera finansowego. Uczestnictwo w szkoleniu, uwieńczone certyfikatem, umożliwia rozpoczęcie pracy w działach finansowych przedsiębiorstw różnych branż. Rzetelne przygotowanie do wykonywania tej profesji, stanowi w przyszłości podstawę aplikacji na stanowisko dyrektora finansowego. Uczestnictwo w naszym szkoleniu zapewni:
  • elementarną wiedzę przygotowującą do wykonywania zawodu kontrolera finansowego
  • umiejętność sporządzania i analizy raportów finansowych, analizowania informacji oraz współtworzenia standardów
  • wiedzę dotyczącą polityki finansowej przedsiębiorstw
  • nabycie umiejętności umożliwiających przygotowywanie strategii działań inwestycyjnych
  • dodatkowo precyzyjną i aktualną wiedzę na temat struktury polskiego systemu podatkowego oraz umiejętność poprawnego rozliczania podatków pośrednich i bezpośrednich.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • umiejętność efektywnej kontroli działalności (audyt), zgodnie z zachowaniem zasad rachunkowości oraz tajemnicy firmy
  • opanowanie procedur weryfikacji zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy lub grupy firm
  • przyswojenie zasad budżetowania kosztów
  • umiejętność kontrolowania przepływów pieniężnych, kosztów i inwestycji (minimalizacja ryzyka), analizy i identyfikacji przyczyn przekroczenia kosztów i wydatków inwestycyjnych
  • przyswojenie reguł analizy okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy (planów budżetowych, bilansu, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, US)
  • przyswojenie szczegółowej wiedzy dotyczącej systemu podatkowego w Polsce
  • umiejętność kreatywnej analizy problemów związanych z opodatkowaniem działalności gospodarczej
  • opanowanie zasad prawidłowego rozliczania podatków bezpośrednich i pośrednich
  • umiejętność podejmowania decyzji ograniczających ryzyko i zmniejszających obciążenia podatkowe.

Adresaci szkolenia:
  • osoby aspirujące do objęcia stanowiska kontrolera finansowego
  • pracownicy działów księgowo-finansowych, poszerzający wiedzę i kompetencje zawodowe
  • osoby zajmujące stanowiska kierownicze, które chcą poszerzyć swą wiedzę z zakresu księgowości i finansów, by usprawnić komunikację z pionami finansowo księgowymi.

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce.

Dodatkowe informacje:
Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na Kontrolera Finansowego z Akademią podatków, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Kontroler finansowy (kod zawodu 241107).

Po zdaniu egzaminu uczestnik otrzyma zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej (na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 42/K/11) i § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na 2 lub 3 raty.
Kurs składa się z następujących modułów:

I. Pieniądz, wartość pieniądza w czasie i ocena projektów inwestycyjnych - 9 godz.
II. Sprawozdawczość finansowa - zarządzanie wynikiem finansowym i płynnością - budowa sprawozdania finansowego dla finansistów - 9 godz.
III. Zasady analizy finansowej - 9 godz.
IV. Podstawy prawa cywilnego i gospodarczego, obowiązki i prawa przedsiębiorcy. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej.Kodeks spółek handlowych w zagadnieniach - 9 godz.
V. Excel w pracy finansisty - 9 godz.
VI. Analiza danych w finansach - 9 godz.
VII. PIT – Podatek dochodowy od osób fizycznych z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
VIII. CIT – Podatek dochodowy od osób prawnych - z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
IX. Sprawozdanie finansowe z przepływów pieniężnych - Cash Flow - 9 godz.
X. Windykacja wierzytelności aspekty prawne i praktyczne, zabezpieczanie wierzytelności - 9 godz.
XI. Rynki finansowe - współpraca i pozyskiwanie funduszy - 9 godz.
XII. Polityka kredytowa - procedury, zabezpieczenia, finansowanie, ocena wiarygodności kredytowej kontrahenta i windykacja należności - 9 godz.
XIII. VAT – Podatek od towarów i usług - zagadnienia podstawowe i zaawansowane - 18 godz.
XIV. Controlling i budżetowanie z uwzględnieniem biznesplanów i KPI - 18 godz.
Egzamin wewnętrzny
Uwaga!

Terminarz

Kurs trwa 144 godzin dydaktycznych.

Terminy zjazdów:

64 edycja:
13-14 lipca 2019 r.
20-21 lipca 2019 r.
27-28 lipca 2019 r.
31 sierpnia-1 września 2019 r.
7-8 września 2019 r.
14-15 września 2019 r.
21-22 września 2019 r.
28-29 września 2019 r.
29 września 2019 r. - egzamin

65 edycja:
12-13 października 2019 r.
26-27 października 2019 r.
9-10 listopada 2019 r.
16-17 listopada 2019 r.
30 listopada-1 grudnia 2019 r.
7-8 grudnia 2019 r.
14-15 grudnia 2019 r.
21-22 grudnia 2019 r.
22 grudnia 2019 r. - egzamin

66 edycja:
25-26 stycznia 2020 r.
1-2 lutego 2020 r.
8-9 lutego 2020 r.
22-23 lutego 2020 r.
29 lutego-1 marca 2020 r.
7-8 marca 2020 r.
14-15 marca 2020 r.
28-29 marca 2020 r.
29 marca 2020 r. - egzamin

Miejsce zajęć:
ul. Wita Stwosza 32 lok.5 i 6 (II piętro); 02-661 Warszawa

Czas trwania

144 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 9:00 - 11:00
- przerwa 15 minut
- 11:15 - 13:15
- przerwa 45 minut
- 14:00 - 16:00
- przerwa 15 minut
- 16:15 - 17:00
Bartela
Justyna Bartela

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Zwyciężczyni konkursu Lider księgowości 2017. W ramach certyfikacji zawodu księgowego zdobyła tytuł Głównego księgowego zarówno w Stowarzyszeniu Księgowych jak i w Fundacji Rozwoju Rachunkowości. Ukończyła szereg kursów zawodowych od specjalisty ds. kadr i płac do kontrolera finansowego. Posiada doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych (Główny Księgowy, asystent biegłego rewidenta). Uczestniczyła w badaniu sprawozdania finansowego Miasta Stołecznego Warszawa. Jednocześnie realizuje proces zdobywania uprawnień doradcy podatkowego oraz biegłego rewidenta.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Justyna Bartela

Gocel
Artur Gocel

Finansista, absolwent studiów MBA, superwizor wielu treningów biznesowych i interpersonalnych, zawodowo Dyrektor Finansowy oraz Prokurent w ogólnopolskiej firmie telekomunikacyjnej, Posiada wydany przez Ministra Skarbu Państwa dyplom poświadczający pozytywne złożenie egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych. Doświadczony menedżer finansowy zarówno w sferze operacyjnej jak i nadzorczej. Efektywnie zarządzał ponad 60 osobowym zespołem pracowników w obszarach księgowości, controllingu, finansów i windykacji. Nadzorował od strony finansowej realizację projektów finansowanych z funduszy UE. Posiada bogate doświadczenie w przekształceniach Spółek prawa handlowego (restrukturyzacja, podział, prywatyzacja). Trener posiada bardzo bogate doświadczenie szkoleniowe oraz unikalny warsztat szkoleń biznesowych. Prowadzone szkolenia zorientowane są na praktykę działania a głównym celem jest dostarczenie wiedzy pozwalającej na pozbawioną błędów adaptację teoretycznych metod ogólnych do specyficznych zastosowań umożliwiających właściwe wnioskowanie i ocenę, zarówno całych przedsiębiorstw jak również poszczególnych obszarów czy też scenariuszowo określonych projektów mogących istotnie wpłynąć na kondycję przedsiębiorstwa. Zajęcia prowadzone są głównie w trybie warsztatowo -problemowym, w oparciu o specjalnie dobrane case studies obrazujące nieefektywność i pułapki standardowego podejścia do obszaru finansów w przedsiębiorstwach. Analiza przypadków podsumowywana jest komentarzem wykładowcy opartym na stosowanej dobrej praktyce finansowej. Wartością dodaną dla uczestników szkoleń jest umiejętnie wpleciony w cykl szkoleniowy praktyczny nurt inwestycyjny oraz zarządzanie finansami osobistymi.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Gocel

Hildebrand
Artur Hildebrand

Prawnik z szeroką wiedzą i doświadczeniem zdobytym na stanowiskach aplikanta komorniczego, specjalisty ds. egzekucji, członka rady nadzorczej. Kierownik działu windykacji w firmie o zasięgu międzynarodowym oraz ceniony wykładowca.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Hildebrand

Kołaczyński
Jacek Kołaczyński

Profil zawodowy: praktyk i ekspert w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego, finansów, controllingu, autor i opiekun merytoryczny certyfikowanych programów szkoleniowych w FRR, Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej w FRR Edukacja i ukończone szkolenia: absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalność: Rachunkowość, ukończone studia podyplomowe „Post-graduate studies in Financial Management” w Luton Business School, ukończone anglojęzyczne studia MBA na University of Bedfordshire w Wielkiej Brytanii, certyfikat księgowy Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, CIMA Advanced Diploma in Management Accounting, absolwent międzynarodowego programu dla kadry managerskiej na licencji Harvard University, końcowa certyfikacja na biegłego rewidenta Doświadczenie: blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych i kontroli (Główny Księgowy, Kierownik Controllingu, Dyrektor Finansowy), obecnie dyrektor finansowy w globalnej grupie kapitałowej, dodatkowo wieloletni współpracownik biur księgowości, doradztwa podatkowego i największych firm audytorskich, posiada ponad 10-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego ze zrealizowanymi ponad 10 tysiącami godzin szkoleniowych w formie otwartej i zamkniętej, specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, tematyce MSR/MSSF oraz szeroko rozumianym zarządzaniem finansami i podatkami (PIT, CIT, VAT) oraz controllingiem w grupach kapitałowych.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Jacek Kołaczyński

Świniarski
Piotr  Świniarski

Piotr Świniarski posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym dla biznesu. Przeważający obszar jego działalności to doradztwo na rzecz krajowych oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem projektów z obszaru restrukturyzacji, fuzji i przejęć oraz międzynarodowego planowania podatkowego, a także w zakresie podatków dochodowych oraz podatku VAT. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych w jednostkach sektora finansów publicznych, jak również w obsłudze podmiotów z branży farmaceutycznej, motoryzacyjnej, paliwowej, deweloperskiej, zbrojeniowej, chemicznej, lotniczej, IT oraz FMCG, a także dla sektora publicznego. Posiada tytuł zawodowy adwokata i jest członkiem Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Posługuje się biegle językiem angielskim. W wolnym czasie lubi podróżować oraz czytać literaturę fantastyczną.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Piotr  Świniarski

Zdziarski
Tomasz Zdziarski

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze analiz, planowania strategicznego, a także controllingu biznesowego. Pracował w charakterze planisty i kontrolera biznesowego. Był odpowiedzialny m.in. za budowę procedur i narzędzi do oceny opłacalności projektów rozwojowych, analizę potencjału przedsiębiorstw, tworzenie modeli biznesowych i biznes planów. Aktualnie zarządza przedsiębiorstwem produkcyjnym. Specjalizuje się w szkoleniach oraz doradztwie w zakresie controllingu, finansów, analiz oraz zarządzania. Ma na koncie zrealizowane ponad 1300 godzin szkoleniowych. Głównym zagadnieniem prowadzonych przez niego szkoleń jest zastosowanie Excela w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy działów controllingowych i finansowych. Atutem prowadzonych zajęć jest praktyczne wykorzystanie pakietu MS Office w codziennej pracy zarówno pracowników operacyjnych jak też managerów. Tomasz posiada tytuł Master of Business Administration zdobyty na Franklin University w Ohio. W ramach Programu MBA opracował analizę i plan strategiczny dla największego polskiego przedsiębiorstwa z sektora usług lotniskowych. Jest również absolwentem kierunku Finanse i Rachunkowość ze specjalizacją Inżynieria Finansowa. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Systemów Informacyjnych i Analizy Danych, a także kurs na Kontrolera Biznesowego i inne liczne szkolenia. Praktyk biznesu w zakresie: • analiz strategicznych, • opracowywania planów strategicznych, • modelowania i wdrażania systemów rachunkowości zarządczej i controllingu, projektowania rachunku kosztów, • wdrażania systemów zarządzania przez cele (MBO), • konstrukcji i oceny biznesplanów, • analiz efektywności inwestycji. Prowadzi również doradztwo w zakresie analiz finansowo-biznesowych. Ma na swoim koncie kilka dużych projektów związanych z doradztwem strategicznym dla startupów, jak również dużych klientów z branży ubezpieczeniowej, infrastrukturalnej. W tych projektach pełnił rolę konsultanta wiodącego odpowiedzialnego za realizację całości prac. Prywatnie pasjonat podróży i żeglarstwa.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Tomasz Zdziarski

cena Całkowita cena szkolenia wynosi 4490,00 zł netto (4490,00 zł brutto). ocena Przy zgłoszeniu do 20 października 2019 r. cena szkolenia wynosi 3816,50 zł netto (3816,50 zł brutto). Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • poczęstunek
  • książkę PODATKI - ujednolicone przepisy
  • certyfikat
  • egzamin
  • zaświadczenie
raty Płatność ratalna. Płatność za kurs może zostać rozłożona na 2 lub 3 raty. Dla płatności w dwóch ratach doliczamy 2% wartości kursu, dla trzech rat doliczamy 3% wartości kursu.
płatność Płatność po szkoleniu. W przypadku jednostek budżetowych istnieje możliwość wystawienia faktury z terminem płatności po odbyciu szkolenia.
Adres:
ul. Wita Stwosza 32/5, 2 piętro
02-661 Warszawa

Ostatnio przeglądane

  • super Super oferta
Data szkolenia
25.01.2020 - 29.03.2020
62
Cena
4490,00 zł netto -15%
3816.50 PLN 3816,50 zł netto
3816,50 zł brutto
2019-10-20
ocena Rabat w wysokości 15% obowiązuje przy zgłoszeniu do 20 października 2019 r.
miasto Lokalizacja: Warszawa inna lokalizacja
czas trwania Czas trwania: 144 godziny
tryb szkolenia Tryb szkolenia: Tryb Weekendowy
numer edycji Numer edycji: 66 edycja

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij
Proszę czekać...
proszę czekać