DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)

Prowadzący Prowadzący  Monika Zielińska, Paulina Bramson, Barbara Zapała, Agnieszka Piętak, Jacek Kołaczyński, Justyna Bartela, Aleksandra Tarasek, Artur Gocel, Andrzej Obecny, Artur Hildebrand, Ekspert FRR, Marta Wysocka-Fronczek, Tomasz Zdziarski, Małgorzata Tarkowska, Michał Zbutowicz

Dyrektor Finansowy kurs Celem kursu jest rzetelne przygotowanie do pracy na stanowisku dyrektora finansowego. Ukończenie kursu, potwierdzone certyfikatem, stanowi podstawę ubiegania się o zatrudnienie na stanowiskach kierowniczych w działach finansowych. Zdobyta na kursie wiedza pozwoli na efektywne kreowanie i realizację polityki finansowej, rachunkowej, podatkowej, a także inwestycyjnej firmy.

3
Data szkolenia
Lokalizacja
Tryb
Cena
30.09 - 04.02.2024
Katowice
Tryb weekendowy
Pewny termin
5990,00 zł -200 zł i
Rabat w wysokości 200 zł obowiązuje przy zgłoszeniu do dnia 30.09.2023 r.
5790,00 zł netto / brutto
07.10 - 18.02.2024
Warszawa
Tryb weekendowy
Brakuje 4 osób do potwierdzenia terminu
5990,00 zł -200 zł i
Rabat w wysokości 200 zł obowiązuje przy zgłoszeniu do dnia 30.09.2023 r.
5790,00 zł netto / brutto
04.11 - 10.03.2024
Online: na żywo
Tryb weekendowy
Pewny termin
5950,00 zł -400 zł i
Rabat w wysokości 400 zł obowiązuje przy zgłoszeniu do dnia 08.10.2023 r.
5550,00 zł netto / brutto
5550 5790 PLN
Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne.

Cel kursu:
Celem kursu jest rzetelne przygotowanie do pracy na stanowisku dyrektora finansowego. Ukończenie kursu, potwierdzone certyfikatem, stanowi podstawę ubiegania się o zatrudnienie na stanowiskach kierowniczych w działach finansowych. Zdobyta na kursie wiedza pozwoli na efektywne kreowanie i realizację polityki finansowej, rachunkowej, podatkowej, a także inwestycyjnej firmy.

Uczestnicząc w kursie zdobędziesz:
  • wiedzę umożliwiającą objęcie stanowiska dyrektora finansowego,
  • umiejętność efektywnego kreowania oraz realizacji polityki finansowej, rachunkowej, podatkowej i inwestycyjnej firmy,
  • umiejętności niezbędne do sprawnego poruszania się w obszarach zarządzania innych niż finanse,
  • znajomość zasad reprezentacji firmy w kontaktach z instytucjami finansowymi,
  • umiejętność skutecznych negocjacji z klientami i kontrahentami firmy.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • utrwalenie informacji niezbędnych do zrozumienia reguł polityki finansowej firmy
  • umiejętność wprowadzania kreatywnych modyfikacji i usprawnień działań firmy
  • opanowanie zasad efektywnej współpracy z zarządem, radą nadzorczą, główną księgową, doradcą oraz właścicielami
  • poszerzenie wiedzy w dziedzinie zarządzania, strategii i marketingu
  • umiejętność analizy, sporządzania i zatwierdzania okresowych raportów dotyczących sytuacji finansowej firmy
  • podniesienie sprawności w analizowaniu podejmowanych decyzji finansowych pod kątem prawnym
  • umiejętność prowadzenia konsultacji doradczych z zarządem firmy, w kwestii inwestycji, przejęć i fuzji.

Adresaci szkolenia:
  • pracownicy działów finansowych z bogatym doświadczeniem w zakresie controllingu
  • osoby aspirujące do objęcia stanowiska dyrektora finansowego
  • kontrolerzy finansowi, realizujący ścieżkę rozwoju zawodowego
  • osoby zajmujące stanowiska kierownicze, które chcą poszerzyć swą wiedzę z zakresu księgowości i finansów, by kierować pionami finansowo-księgowymi.

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

Dodatkowe informacje:
Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na Dyrektora Finansowego z Akademią Podatków, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Dyrektor Finansowy (kod zawodu 112006).

Po zdaniu egzaminu (na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 42/K/11) uczestnik otrzyma zaświadczenie, wydawane na podstawie §22 ust. 3 i ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019r. poz. 652).

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na 2 lub 3 raty.

Kurs składa się z następujących modułów:


PRAWO PRACY. SYSTEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH. KADRY I PŁACE
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA - ZARZĄDZANIE WYNIKIEM FINANSOWYM I PŁYNNOŚCIĄ - BUDOWA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO DLA FINANSISTÓW
ZASADY ANALIZY FINANSOWEJ I ANALIZY TECHNICZNEJ
PODSTAWY PRAWA CYWILNEGO I GOSPODARCZEGO, OBOWIĄZKI I PRAWA PRZEDSIĘBIORCY. ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH W ZAGADNIENIACH
MODELOWANIE BIZNESOWE I ANALIZA DANYCH W FINANSACH CZ.1
MODELOWANIE BIZNESOWE I ANALIZA DANYCH W FINANSACH CZ.2
PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH (PIT) I OD OSÓB PRAWNYCH (CIT)
CASH FLOW - RACHUNEK PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
WINDYKACJA WIERZYTELNOŚCI - ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE, ZABEZPIECZENIE WIERZYTELNOŚCI
RYNKI FINANSOWE – WSPÓŁPRACA I POZYSKIWANIE FUNDUSZY
POLITYKA KREDYTOWA - PROCEDURY, ZABEZPIECZENIA, FINANSOWANIE, OCENA WIARYGODNOŚCI KREDYTOWEJ KONTRAHENTA I WINDYKACJA
PODATEK VAT W PRAKTYCE
CONTROLLING I BUDŻETOWANIE Z UWZGLĘDNIENIEM BIZNESPLANÓW I KPI
Egzamin po kursie DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)

Terminarz

zmień
30.09.2023 - 04.02.2024, Katowice, tryb weekendowy

Opiekun: Paulina Kołątaj

PRAWO PRACY. SYSTEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH. KADRY I PŁACE
- 30.09.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Monika Zielińska
- 01.10.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Paulina Bramson
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
- 14.10.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Aleksandra Tarasek
SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA - ZARZĄDZANIE WYNIKIEM FINANSOWYM I PŁYNNOŚCIĄ - BUDOWA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO DLA FINANSISTÓW
- 15.10.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Aleksandra Tarasek
ZASADY ANALIZY FINANSOWEJ I ANALIZY TECHNICZNEJ
- 28.10.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
PODSTAWY PRAWA CYWILNEGO I GOSPODARCZEGO, OBOWIĄZKI I PRAWA PRZEDSIĘBIORCY. ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH W ZAGADNIENIACH
- 29.10.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Barbara Zapała
MODELOWANIE BIZNESOWE I ANALIZA DANYCH W FINANSACH CZ.1
- 18.11.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Andrzej Obecny
MODELOWANIE BIZNESOWE I ANALIZA DANYCH W FINANSACH CZ.2
- 19.11.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Andrzej Obecny
PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH (PIT) I OD OSÓB PRAWNYCH (CIT)
- 02.12.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Agnieszka Piętak
- 03.12.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Agnieszka Piętak
CASH FLOW - RACHUNEK PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
- 16.12.2023, sobota (08:00 - 15:45)
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
WINDYKACJA WIERZYTELNOŚCI - ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE, ZABEZPIECZENIE WIERZYTELNOŚCI
- 17.12.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Hildebrand
RYNKI FINANSOWE – WSPÓŁPRACA I POZYSKIWANIE FUNDUSZY
- 20.01.2024, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
POLITYKA KREDYTOWA - PROCEDURY, ZABEZPIECZENIA, FINANSOWANIE, OCENA WIARYGODNOŚCI KREDYTOWEJ KONTRAHENTA I WINDYKACJA
- 21.01.2024, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
PODATEK VAT W PRAKTYCE
- 27.01.2024, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Justyna Bartela
- 28.01.2024, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Justyna Bartela
CONTROLLING I BUDŻETOWANIE Z UWZGLĘDNIENIEM BIZNESPLANÓW I KPI
- 03.02.2024, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
- 04.02.2024, niedziela (10:30 - 18:15)
Prowadzący: Artur Gocel
Egzamin po kursie DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)
- 04.02.2024, niedziela (09:00 - 10:30)
Prowadzący: Ekspert FRR
zmień
07.10.2023 - 18.02.2024, Warszawa, tryb weekendowy

Opiekun: Magdalena Strzelczyk

PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
- 07.10.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA - ZARZĄDZANIE WYNIKIEM FINANSOWYM I PŁYNNOŚCIĄ - BUDOWA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO DLA FINANSISTÓW
- 08.10.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
ZASADY ANALIZY FINANSOWEJ I ANALIZY TECHNICZNEJ
- 21.10.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
PODSTAWY PRAWA CYWILNEGO I GOSPODARCZEGO, OBOWIĄZKI I PRAWA PRZEDSIĘBIORCY. ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH W ZAGADNIENIACH
- 22.10.2023, niedziela (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Marta Wysocka-Fronczek
MODELOWANIE BIZNESOWE I ANALIZA DANYCH W FINANSACH CZ.1
- 04.11.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Tomasz Zdziarski
MODELOWANIE BIZNESOWE I ANALIZA DANYCH W FINANSACH CZ.2
- 05.11.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Tomasz Zdziarski
PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH (PIT) I OD OSÓB PRAWNYCH (CIT)
- 18.11.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
- 19.11.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
PODATEK VAT W PRAKTYCE
- 02.12.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Justyna Bartela
- 03.12.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Justyna Bartela
PRAWO PRACY. SYSTEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH. KADRY I PŁACE
- 09.12.2023, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Monika Zielińska
- 10.12.2023, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Monika Zielińska
RYNKI FINANSOWE – WSPÓŁPRACA I POZYSKIWANIE FUNDUSZY
- 13.01.2024, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
POLITYKA KREDYTOWA - PROCEDURY, ZABEZPIECZENIA, FINANSOWANIE, OCENA WIARYGODNOŚCI KREDYTOWEJ KONTRAHENTA I WINDYKACJA
- 14.01.2024, niedziela (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
WINDYKACJA WIERZYTELNOŚCI - ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE, ZABEZPIECZENIE WIERZYTELNOŚCI
- 27.01.2024, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Hildebrand
CASH FLOW - RACHUNEK PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
- 11.02.2024, niedziela (08:00 - 15:45)
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
CONTROLLING I BUDŻETOWANIE Z UWZGLĘDNIENIEM BIZNESPLANÓW I KPI
- 17.02.2024, sobota (09:00 - 16:45)
Prowadzący: Artur Gocel
- 18.02.2024, niedziela (10:30 - 18:15)
Prowadzący: Artur Gocel
Egzamin po kursie DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)
- 18.02.2024, niedziela (09:00 - 10:30)
Prowadzący: Ekspert FRR
zmień
04.11.2023 - 10.03.2024, Online, tryb weekendowy

Opiekun: Magdalena Strzelczyk

PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
- 04.11.2023, sobota (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Artur Gocel
SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA - ZARZĄDZANIE WYNIKIEM FINANSOWYM I PŁYNNOŚCIĄ - BUDOWA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO DLA FINANSISTÓW
- 05.11.2023, niedziela (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Artur Gocel
ZASADY ANALIZY FINANSOWEJ I ANALIZY TECHNICZNEJ
- 18.11.2023, sobota (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Artur Gocel
PODSTAWY PRAWA CYWILNEGO I GOSPODARCZEGO, OBOWIĄZKI I PRAWA PRZEDSIĘBIORCY. ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH W ZAGADNIENIACH
- 19.11.2023, niedziela (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Barbara Zapała
MODELOWANIE BIZNESOWE I ANALIZA DANYCH W FINANSACH CZ.1
- 09.12.2023, sobota (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Tomasz Zdziarski
MODELOWANIE BIZNESOWE I ANALIZA DANYCH W FINANSACH CZ.2
- 10.12.2023, niedziela (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Tomasz Zdziarski
PRAWO PRACY. SYSTEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH. KADRY I PŁACE
- 16.12.2023, sobota (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Monika Zielińska
- 17.12.2023, niedziela (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Paulina Bramson
PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH (PIT) I OD OSÓB PRAWNYCH (CIT)
- 13.01.2024, sobota (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Michał Zbutowicz
- 14.01.2024, niedziela (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Michał Zbutowicz
CASH FLOW - RACHUNEK PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
- 27.01.2024, sobota (08:00 - 16:00)
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
WINDYKACJA WIERZYTELNOŚCI - ASPEKTY PRAWNE I PRAKTYCZNE, ZABEZPIECZENIE WIERZYTELNOŚCI
- 28.01.2024, niedziela (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Artur Hildebrand
RYNKI FINANSOWE – WSPÓŁPRACA I POZYSKIWANIE FUNDUSZY
- 10.02.2024, sobota (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Artur Gocel
POLITYKA KREDYTOWA - PROCEDURY, ZABEZPIECZENIA, FINANSOWANIE, OCENA WIARYGODNOŚCI KREDYTOWEJ KONTRAHENTA I WINDYKACJA
- 11.02.2024, niedziela (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Artur Gocel
PODATEK VAT W PRAKTYCE
- 24.02.2024, sobota (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Justyna Bartela
- 25.02.2024, niedziela (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Justyna Bartela
CONTROLLING I BUDŻETOWANIE Z UWZGLĘDNIENIEM BIZNESPLANÓW I KPI
- 09.03.2024, sobota (09:00 - 17:00)
Prowadzący: Artur Gocel
- 10.03.2024, niedziela (10:30 - 18:15)
Prowadzący: Artur Gocel
Egzamin po kursie DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)
- 10.03.2024, niedziela (09:00 - 10:30)
Prowadzący: Ekspert FRR

Czas trwania

162 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
Zielińska
Monika Zielińska

Kadry i Płace

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w działach kadr i płac różnych firm (od firm usługowych po transportowe i duże sieci handlowe). Przez kilka lat prowadziła działalność w zakresie usług kadrowo płacowych oraz doradztwa i szkoleń dla kadry kierowniczej dotyczących niezbędnej dla nich wiedzy na temat prawa pracy.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Monika Zielińska

Bramson
Paulina  Bramson

Kadry i Płace

Zdobyła bardzo duże doświadczenie poprzez pracę w działach kadr i płac różnych firm, od małych po bardzo duże korporacje. Ekspert w zakresie naliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, doświadczony wykładowca, trener biznesu. Od ponad 10 lat związana z działami kadr i płac. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych. Wieloletni współpracownik Centrum szkoleniowego FRR Sp. z o.o. w zakresie prowadzenia szkoleń Kadrowo Płacowych. Wiedzę przekazuje w bardzo przystępny sposób, otrzymując za każdym razem bardzo wysokie oceny w ankietach wypełnianych przez uczestników na koniec zajęć.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Paulina  Bramson

Zapała
Barbara Zapała

Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Prawo (2008 r.), otrzymała Nagrodę imienia Profesora Waleriana Pańki - dla najlepszego absolwenta. Została także wyróżniona przez Rektora UŚ w Katowicach oraz Prezesa Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Otwarcie na potrzeby przedsiębiorców działających w różnych branżach rozwijała m.in. dzięki działalności w organizacji FM Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” w latach 2008 - 2010. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu komunikacji biznesowej organizowanych m.in. przez Business Centre Club, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Od 2013 r. wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Katowicach po ukończeniu aplikacji radcowskiej. Od 2015 r. prowadzi własną kancelarię prawną specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała także jako prawnik i radca prawny in-house, odpowiadając na bieżące problemy kadry menadżerskiej oraz pracowników działów kadr, księgowości, finansów. W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej koncentruje się zwłaszcza na zagadnieniach związanych z prawem gospodarczym i handlowym w obrocie krajowym i zagranicznym, zakładaniu nowych podmiotów gospodarczych, zagadnieniach związanych z prawem pracy, prawem podatkowym, ochroną danych osobowych z uwzględnieniem norm ISO, reprezentacji klientów przed organami kontrolnymi oraz w postępowaniach sądowych. Z ogromną pasją prowadzi szkolenia z zakresu prawa dla pracodawców i pracowników.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Barbara Zapała

Piętak
Agnieszka Piętak

Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego - Wydziału Prawa i Administracji. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym. Podatkami profesjonalnie zajmuje się od 2007 roku. Doświadczenie zdobywała m.in. w międzynarodowych grupach kapitałowych oraz biurach rachunkowych. Obecnie prowadzi własną kancelarię doradztwa podatkowego i biuro rachunkowe doradzając klientom w sprawach podatkowych. Wspiera klientów polskich i zagranicznych w szeroko pojętych kwestiach związanych z podatkiem dochodowym od osób prawnych i podatkiem dochodowym od osób fizycznych, a w ostatnich czasie pomaga odnaleźć się podatnikom i pracownikom w labiryncie zwanym Polskim Ładem. Jako trener współpracuje z FRR, prowadząc szkolenia z tematyki podatku dochodowego od osób fizycznych, Polskiego Ładu oraz podatku dochodowego od osób prawnych. W swoich szkoleniach kładzie nacisk na aspekt praktyczny prezentowanych zagadnień. Pracując w międzynarodowej korporacji zauważyła, że jest mnóstwo osób nie znających języka polskiego, zainteresowanych polskimi podatkami. Dlatego stworzyła własne miejsce w sieci, gdzie stara się tłumaczyć zawiłości polskich przepisów podatkowych, ale w języku angielskim.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Agnieszka Piętak

Kołaczyński
Jacek Kołaczyński

Profil zawodowy: biegły rewident nr 13749, praktyk i ekspert w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego, finansów, controllingu, autor i opiekun merytoryczny certyfikowanych programów szkoleniowych w FRR, Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej w FRR. Edukacja i ukończone szkolenia: absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalność: Rachunkowość, ukończone studia podyplomowe „Post-graduate studies in Financial Management” w Luton Business School, ukończone anglojęzyczne studia MBA na University of Bedfordshire w Wielkiej Brytanii, certyfikat księgowy Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, CIMA Advanced Diploma in Management Accounting, absolwent międzynarodowego programu dla kadry managerskiej na licencji Harvard University, Doświadczenie: ponad 21-letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych i kontroli (Główny Księgowy, Kierownik Controllingu, Dyrektor Finansowy), obecnie dyrektor finansowy w globalnej grupie kapitałowej, dodatkowo wieloletni współpracownik biur księgowości, doradztwa podatkowego i największych firm audytorskich, audytor w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski oraz Pol-Tax, posiada ponad 14-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego ze zrealizowanymi ponad 13 tysiącami godzin szkoleniowych w formie otwartej i zamkniętej, specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, tematyce MSR/MSSF oraz szeroko rozumianym zarządzaniem finansami i podatkami (PIT, CIT, VAT) oraz controllingiem w grupach kapitałowych.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Jacek Kołaczyński

Bartela
Justyna Bartela

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku finanse i rachunkowość oraz zarządzanie. W 2019 roku ukończyła studia podyplomowe na kierunku prawo podatkowe na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doktorantka na Wydziale Nauk Stosowanych Akademii WSB. Zwyciężczyni konkursu Lider księgowości 2017. W ramach certyfikacji zawodu księgowego zdobyła tytuł Głównego księgowego zarówno w Stowarzyszeniu Księgowych jak i w Fundacji Rozwoju Rachunkowości. Ukończyła szereg kursów zawodowych od specjalisty ds. kadr i płac do kontrolera finansowego. Posiada doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych (Główny Księgowy, asystent biegłego rewidenta). Uczestniczyła w badaniu sprawozdania finansowego Miasta Stołecznego Warszawa. Od 2021 r. odbywa aplikację na biegłego rewidenta w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy-Audyt sp. z o.o. Posiada ponad 4-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Justyna Bartela

Tarasek
Aleksandra Tarasek

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Finanse i Bankowość oraz Marketing; nauczyciel akademicki; długoletni pracownik naukowy Katedry Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach; współpracowała z wieloma wyższymi uczelniami na Śląsku; obecnie współpracuje z Kolegium Zarządzania przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; trener w firmach szkoleniowych; od lat współpracuje z firmami trudniącymi się organizacją szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w obszarach ekonomii, psychologii biznesu itp. Doświadczenie w biznesie rozpoczynała na stanowisku dyrektora finansowego w założonej wraz z partnerami spółce PRO4 Sp. z o.o.; współpracowała jako analityk, kontroler i doradca finansowy z firmami takimi jak MM Marek Myśliwiec Sp. z o.o., Samanta Listwan i Adamek SJ, Sitel Sp. z o.o., Fenixia S.C., Vida SP. z o.o., KABE Sp. z o.o., Agrohurt Sp. z o.o.,była również konsultantem w projektach realizowanych przez Probus Business Consulting Sp. z o.o. oraz Proximus SA; pełniła funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego w giełdowej spółce Grupa Finansowa Premium SA; pełniła funkcję analityka w firmie Union Finance Sp. z o.o.; doradza między innymi firmom Sileman Sp. z o.o., Elsat Sp. z o.o.; Obecnie współpracuje z firmami szkoleniowymi, prowadzi własną działalność doradczą realizując projekty analityczne i inwestycyjne; Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu zarządzania finansami, analizy finansowej, wskaźników finansowych, analizy procesu inwestycyjnego, controllingu i budżetowania

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Aleksandra Tarasek

Gocel
Artur Gocel

Finansista, absolwent studiów MBA, superwizor wielu treningów biznesowych i interpersonalnych, zawodowo Dyrektor Finansowy oraz Prokurent w ogólnopolskiej firmie telekomunikacyjnej, Posiada wydany przez Ministra Skarbu Państwa dyplom poświadczający pozytywne złożenie egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych. Doświadczony menedżer finansowy zarówno w sferze operacyjnej jak i nadzorczej. Efektywnie zarządzał ponad 60 osobowym zespołem pracowników w obszarach księgowości, controllingu, finansów i windykacji. Nadzorował od strony finansowej realizację projektów finansowanych z funduszy UE. Posiada bogate doświadczenie w przekształceniach Spółek prawa handlowego (restrukturyzacja, podział, prywatyzacja). Trener posiada bardzo bogate doświadczenie szkoleniowe oraz unikalny warsztat szkoleń biznesowych. Prowadzone szkolenia zorientowane są na praktykę działania a głównym celem jest dostarczenie wiedzy pozwalającej na pozbawioną błędów adaptację teoretycznych metod ogólnych do specyficznych zastosowań umożliwiających właściwe wnioskowanie i ocenę, zarówno całych przedsiębiorstw jak również poszczególnych obszarów czy też scenariuszowo określonych projektów mogących istotnie wpłynąć na kondycję przedsiębiorstwa. Zajęcia prowadzone są głównie w trybie warsztatowo -problemowym, w oparciu o specjalnie dobrane case studies obrazujące nieefektywność i pułapki standardowego podejścia do obszaru finansów w przedsiębiorstwach. Analiza przypadków podsumowywana jest komentarzem wykładowcy opartym na stosowanej dobrej praktyce finansowej. Wartością dodaną dla uczestników szkoleń jest umiejętnie wpleciony w cykl szkoleniowy praktyczny nurt inwestycyjny oraz zarządzanie finansami osobistymi.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Gocel

Obecny
Andrzej Obecny

Matematyk. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wieloletni nauczyciel akademicki. Aktualnie wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Wcześniej – przez 10 lat - pracownik działów IT w kilku polskich bankach. Trener szkoleń komputerowych. Współpracował na przestrzeni lat z kilkunastoma firmami szkoleniowymi oraz instytucjami edukacyjnymi. Przeprowadził ponad 150 szkoleń, głównie z zakresu obsługi i zastosowań arkusza kalkulacyjnego oraz programowania w VBA Excel. Przez lata pracy nauczycielskiej i trenerskiej nauczył i przeszkolił tysiące osób; młodzież gimnazjalną i akademicką, osoby dorosłe oraz seniorów. Autor kilku książek dotyczących Excela. Twórca oprogramowania z zakresu Visual Basic for Applications oraz konsultant dla działów IT.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Andrzej Obecny

Hildebrand
Artur Hildebrand

Znany praktyk windykacyjny na terenie całej Polski. Magister prawa na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył studia podyplomowe „Fundusze Unii Europejskiej” na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją karierę zawodową zaczynał jako aplikant komorniczy, dalej rozwijając się m.in. jako specjalista ds. windykacji, dzięki czemu po kilku latach objął stanowisko Kierownika Działu Windykacji. Obecnie nadal zajmuje się czynnie pracą w windykacji osób fizycznych i prawnych oraz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc szkolenia z zakresu windykacji, szczególnie skupiając się na aspektach prawnych oraz praktyce. Jako szkoleniowiec nie tylko efektywnie realizuje zaplanowane cele, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne, ale także aktywizuje uczestników w swoje zajęcia, tworzy dobry klimat pracy w grupie i udziela wskazówek dotyczących rozwijania umiejętności windykacyjnych w praktyce. O sobie mówi: Jestem 20 letnim praktykiem w branży windykacyjnej. Doświadczenie zdobyte w ciągu tych lat pracy w różnych firmach produkcyjno – handlowych, a także w kancelarii komornika sądowego na stanowisku aplikanta komorniczego są bardzo przydatne również w pracy trenerskiej. Jako wykładowca, oprócz teorii staram się przekazywać również praktyczną wiedzę i dzielić się doświadczeniem zdobytym podczas współpracy z sądami, komornikami, firmami windykacyjnymi, ubezpieczycielami, bankami i innymi instytucjami. Zależy mi, aby uczestnicy moich szkoleń oprócz wiedzy nabyli potrzebne w pracy z ludźmi umiejętności odpowiednich zachowań: perswazji, negocjacji, aktywnego słuchania, radzenia sobie ze stresem, budowania pozytywnych relacji w komunikacji z innymi oraz wytrwałości.Ucząc innych sam nieustannie się przy tym się uczę, bo praca z ludźmi rozwija i poszerza horyzonty. Jako trener udoskonalam swój warsztat z każdym kolejnym szkoleniem.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Hildebrand

Ekspert FRR 

Wysocka-Fronczek
Marta Wysocka-Fronczek

Prawnik od 2003 r. własna Kancelaria LEX & FINANCE specjalizującą się w doradztwie prawnym i finansowym. W roku 2009 ukończyła studia podyplomowe Bankowości Centralnej i Polityki Pieniężnej, a dwa lata później studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Jest także stypendystką Szkoły EuroLiderek SEL, która jest nowatorskim projektem dla kobiet pragnących wzmocnić swoją aktywność zawodową. Na przestrzeni lat współpracowała z międzynarodowymi korporacjami i instytucjami finansowymi świadcząc usługi doradcze w zakresie prawa spółek handlowych, prawa gospodarczego, cywilnego, bankowego, finansowego i prawa spółek handlowych. Zajmuje się również mediacją w sprawach gospodarczych, w tym prawie spółek, cywilnymi, finansowym oraz postępowaniem w sprawach podatkowych. W ciągu kilku lat przyczyniła się do powstania 300 firm z sektora MŚP, za co w 2013 r. czytelnicy portalu Bankier.pl przyznali jej tytuł „Kobiety Biznesu 2012". W 2013 r. otrzymała tytuł Ambasadorki Przedsiębiorczych Kobiet.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Marta Wysocka-Fronczek

Zdziarski
Tomasz Zdziarski

Doświadczony manager i przedsiębiorca. Tomasz posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania, finansów oraz controllingu, zdobyte w takich branżach jak FMCG, telekomunikacyjnej, lotniskowej. Był odpowiedzialny m.in. wdrożenia systemów controllingowych, za budowę procedur i narzędzi do oceny opłacalności projektów rozwojowych, analizę potencjału przedsiębiorstw, tworzenie modeli biznesowych i biznes planów. Przez wiele lat zarządzał przedsiębiorstwem produkcyjnym. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora ds. Finansów i Controllingu w przedsiębiorstwie budowlano-deweloperskim, a także prowadzi własną działalność biznesową. Tomasz specjalizuje się w szkoleniach oraz doradztwie w zakresie controllingu, finansów, analiz oraz zarządzania. Ma na koncie zrealizowane ponad 4.000 godzin szkoleniowych. Głównym obszarem zawodowym i szkoleniowo-doradczym jest łączenie praktycznej wiedzy zarządczej, finansowej w usprawnieniu procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Atutem prowadzonych zajęć jest praktyczne podejście, wsparte wykorzystaniem pakietu MS Office w codziennej pracy zarówno pracowników operacyjnych jak też managerów. Tomasz posiada tytuł Master of Business Administration. Jest absolwentem kierunku Finanse i Rachunkowość ze specjalizacją Inżynieria Finansowa. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu Systemów Informacyjnych i Analizy Danych, a także kurs dla Kontrolerów Biznesowych oraz inne liczne szkolenia. Posiada także dyplom Advanced Controlling Business Partner przyznawany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów (ICV) oraz tytuł IBCS® Certified Analyst. Współautor książki „Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe” – wyd. Wolters Kluwer Polska.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Tomasz Zdziarski

Tarkowska
Małgorzata  Tarkowska

Absolwentka studiów magisterskich ekonomicznych i pedagogicznych jak również studiów podyplomowych na kierunku dyrektor finansowy oraz rachunkowość. Posiadane uprawnienia: biegły rewident o numerze 10725, licencja Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg, dyplomowany księgowy SKwP, aplikacja administracyjna. Ponad 25 letnie doświadczenie w zakresie rachunkowości, podatków oraz audytu zdobywane w podmiotach z różnych branż i o różnej wielkości jako główny księgowy, dyrektor finansowy oraz biegły rewident. Obecnie Prezes spółki rachunkowo-audytorskiej oraz trener na szkoleniach wewnętrznych w zakresie rachunkowości i podatków, wykładowca z zakresu podatków dochodowych. Jest osobą, która uwielbia pracę z ludźmi oraz przekazywanie im swojej wiedzy jak również czerpanie wiedzy od innych (ciągłe samodoskonalenie). Pragnie przekazywać entuzjazm zawodowy ze świadomością, że zawód to nie jest "prosty kawałek chleba" ale dający możliwość samorealizacji i nie pozwalający szarym komórkom na lenistwo.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Małgorzata  Tarkowska

Zbutowicz
Michał Zbutowicz

podatki

Doradca podatkowy (nr wpisu 13795), absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMK na kierunku Doradztwo Podatkowe, właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego. Doświadczenie zawodowe w obszarze podatków zdobywał w zespołach podatkowo-księgowych w dużych spółkach z polskim i zagranicznym kapitałem. Pracował również w administracji podatkowej (Krajowa Informacja Skarbowa, Izba Skarbowa w Bydgoszczy). W codziennej pracy współpracuje z zespołami doradców podatkowych, radców prawnych, adwokatów oraz księgowych. Specjalizuje się m.in. w podatku od towarów i usług oraz w zarządzaniu ryzykiem podatkowym i wdrażaniu Tax Compliance w przedsiębiorstwach.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Michał Zbutowicz

cena Cena zależy od lokalizacji i trybu szkolenia, jaki zostanie przez Państwa wybrany. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena szkolenia stacjonarnego zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • poczęstunek
  • książkę PODATKI - ujednolicone przepisy
  • książkę PRAWO PRACY - ujednolicone przepisy
  • certyfikat
  • egzamin wewnętrzny
  • zaświadczenie
Cena szkolenia online zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • certyfikat
  • egzamin wewnętrzny
  • zaświadczenie
  • materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
  • dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
raty Płatność ratalna. Płatność za kurs może zostać rozłożona na 2 lub 3 raty. Dla płatności w dwóch ratach doliczamy 2% wartości kursu, dla trzech rat doliczamy 3% wartości kursu.
płatność Płatność po szkoleniu. W przypadku jednostek budżetowych istnieje możliwość wystawienia faktury z terminem płatności po odbyciu szkolenia.
Szkolenie jest organizowane w kilku lokalizacjach: Katowice, Warszawa, Online
ul. Moniuszki 4 / 8 40-005 Katowice
ul. Wita Stwosza 32 / 5 2 piętro 02-661 Warszawa
Online
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
  1. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
  2. W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
  3. Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat

Opiekunowie szkoleń

Katowice
Paulina Kołątaj
Warszawa, Online
Magdalena Strzelczyk

Ostatnio przeglądane

68
czas trwania Czas trwania: 162 godziny dydaktyczne
numer edycji Numer edycji: 170 edycja
Opiekunowie szkoleń
Katowice
Paulina Kołątaj
Warszawa, Online
Magdalena Strzelczyk

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij