Szkolenia FRR

DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)

Prowadzący Prowadzący  Paulina Bramson, Artur Gocel, Artur Hildebrand, Jacek Kołaczyński, Michał Leconte, Adam Podleśny, Wojciech Próchnicki, Piotr Świniarski, Aleksandra Tarasek, Szymon Wilga, Tomasz Zdziarski, Monika Zielińska

DYREKTOR FINANSOWY Warszawa Celem kursu jest rzetelne przygotowanie do pracy na stanowisku dyrektora finansowego. Ukończenie kursu, potwierdzone certyfikatem, stanowi podstawę ubiegania się o zatrudnienie na stanowiskach kierowniczych w działach finansowych. Zdobyta na kursie wiedza pozwoli na efektywne kreowanie i realizację polityki finansowej, rachunkowej, podatkowej, a także inwestycyjnej firmy.

3
Data szkolenia
Miasto
Tryb
Cena
10.10 - 13.12.2020
Warszawa
Tryb weekendowy
Pewny termin Ostatnie miejsca
4990,00 zł netto / brutto
17.10 - 20.12.2020
Katowice
Tryb weekendowy
Pewny termin Ostatnie miejsca
4990,00 zł netto / brutto
14.11 - 31.01.2021
Online
Tryb weekendowy
4990,00 zł -400 zł i
Rabat w wysokości 400 zł obowiązuje przy zgłoszeniu do dnia 04.10.2020 r.
4590,00 zł netto / brutto
4590 4990 PLN
Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne.

Cel kursu:
Celem kursu jest rzetelne przygotowanie do pracy na stanowisku dyrektora finansowego. Ukończenie kursu, potwierdzone certyfikatem, stanowi podstawę ubiegania się o zatrudnienie na stanowiskach kierowniczych w działach finansowych. Zdobyta na kursie wiedza pozwoli na efektywne kreowanie i realizację polityki finansowej, rachunkowej, podatkowej, a także inwestycyjnej firmy.

Uczestnicząc w kursie zdobędziesz:
  • wiedzę umożliwiającą objęcie stanowiska dyrektora finansowego,
  • umiejętność efektywnego kreowania oraz realizacji polityki finansowej, rachunkowej, podatkowej i inwestycyjnej firmy,
  • umiejętności niezbędne do sprawnego poruszania się w obszarach zarządzania innych niż finanse,
  • znajomość zasad reprezentacji firmy w kontaktach z instytucjami finansowymi,
  • umiejętność skutecznych negocjacji z klientami i kontrahentami firmy.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • utrwalenie informacji niezbędnych do zrozumienia reguł polityki finansowej firmy
  • umiejętność wprowadzania kreatywnych modyfikacji i usprawnień działań firmy
  • opanowanie zasad efektywnej współpracy z zarządem, radą nadzorczą, główną księgową, doradcą oraz właścicielami
  • poszerzenie wiedzy w dziedzinie zarządzania, strategii i marketingu
  • umiejętność analizy, sporządzania i zatwierdzania okresowych raportów dotyczących sytuacji finansowej firmy
  • podniesienie sprawności w analizowaniu podejmowanych decyzji finansowych pod kątem prawnym
  • umiejętność prowadzenia konsultacji doradczych z zarządem firmy, w kwestii inwestycji, przejęć i fuzji.

Adresaci szkolenia:
  • pracownicy działów finansowych z bogatym doświadczeniem w zakresie controllingu
  • osoby aspirujące do objęcia stanowiska dyrektora finansowego
  • kontrolerzy finansowi, realizujący ścieżkę rozwoju zawodowego
  • osoby zajmujące stanowiska kierownicze, które chcą poszerzyć swą wiedzę z zakresu księgowości i finansów, by kierować pionami finansowo-księgowymi.

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

Dodatkowe informacje:
Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na Dyrektora Finansowego z Akademią Podatków, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Dyrektor Finansowy (kod zawodu 112006).

Po zdaniu egzaminu (na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 42/K/11) uczestnik otrzyma zaświadczenie, wydawane na podstawie §22 ust. 3 i ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019r. poz. 652).

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na 2 lub 3 raty.
Kurs składa się z następujących modułów:

I. Prawo pracy. System ubezpieczeń społecznych. Kadry i płace - 18 godz.
II. Pieniądz, wartość pieniądza w czasie i ocena projektów inwestycyjnych - 9 godz.
III. Sprawozdawczość finansowa - zarządzanie wynikiem finansowym i płynnością - budowa sprawozdania finansowego dla finansistów - 9 godz.
IV. Zasady analizy finansowej - 9 godz.
V. Podstawy prawa cywilnego i gospodarczego, obowiązki i prawa przedsiębiorcy. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej.Kodeks spółek handlowych w zagadnieniach - 9 godz.
VI. Excel w pracy finansisty - 9 godz.
VII. Analiza danych w finansach - 9 godz.
VIII. PIT – Podatek dochodowy od osób fizycznych z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
IX. CIT – Podatek dochodowy od osób prawnych - z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
X. Sprawozdanie finansowe z przepływów pieniężnych - Cash Flow - 9 godz.
XI. Windykacja wierzytelności aspekty prawne i praktyczne, zabezpieczanie wierzytelności - 9 godz.
XII. Rynki finansowe - współpraca i pozyskiwanie funduszy - 9 godz.
XIII. Polityka kredytowa - procedury, zabezpieczenia, finansowanie, ocena wiarygodności kredytowej kontrahenta i windykacja należności - 9 godz.
XIV. VAT – Podatek od towarów i usług - zagadnienia podstawowe i zaawansowane - 18 godz.
XV. Controlling i budżetowanie z uwzględnieniem biznesplanów i KPI - 18 godz.
Egzamin wewnętrzny
Uwaga!

Terminarz

Terminy zjazdów:

Kurs w Warszawie
10-11 października 2020 r.
17-18 października 2020 r.
24-25 października 2020 r.
7-8 listopada 2020 r.
14-15 listopada 2020 r.
21-22 listopada 2020 r.
28-29 listopada 2020 r.
5-6 grudnia 2020 r.
12-13 grudnia 2020 r.
13 grudnia 2020 r. - egzamin
Miejsce zajęć:
ul. Wita Stwosza 32 lok.5 i 6 (II piętro); 02-661 Warszawa


Kurs w Katowicach:
ZJAZD 1: 17-18 października 2020 r.
ZJAZD 2: 24-25 października 2020 r.
ZJAZD 3: 7-8 listopada 2020 r.
ZJAZD 4: 14-15 listopada 2020 r.
ZJAZD 5: 21-22 listopada 2020 r.
ZJAZD 6: 28-29 listopada 2020 r.
ZJAZD 7: 5-6 grudnia 2020 r.
ZJAZD 8: 12-13 grudnia 2020 r.
ZJAZD 9: 19-20 grudnia 2020 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 20 grudnia 2020 r.
Miejsce zajęć:
ul. Moniuszki 4/8, Katowice


Kurs online
ZJAZD 1: 14-15 listopada 2020 r.
ZJAZD 2: 21-22 listopada 2020 r.
ZJAZD 3: 28-29 listopada 2020 r.
ZJAZD 4: 5-6 grudnia 2020 r.
ZJAZD 5: 12-13 grudnia 2020 r.
ZJAZD 6: 19-20 grudnia 2020 r.
ZJAZD 7: 9-10 stycznia 2021 r.
ZJAZD 8: 23-24 stycznia 2021 r.
ZJAZD 9: 30-31 stycznia 2021 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 31 stycznia 2021 r.

Czas trwania

162 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 9:00 - 11:00
- przerwa 15 minut
- 11:15 - 13:15
- przerwa 45 minut
- 14:00 - 16:00
- przerwa 15 minut
- 16:15 - 17:00
Bramson
Paulina  Bramson

Kadry i Płace

Zdobyła bardzo duże doświadczenie poprzez pracę w działach kadr i płac różnych firm, od małych po bardzo duże korporacje. Ekspert w zakresie naliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, doświadczony wykładowca, trener biznesu. Od ponad 10 lat związana z działami kadr i płac. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych. Wieloletni współpracownik Centrum szkoleniowego FRR Sp. z o.o. w zakresie prowadzenia szkoleń Kadrowo Płacowych. Wiedzę przekazuje w bardzo przystępny sposób, otrzymując za każdym razem bardzo wysokie oceny w ankietach wypełnianych przez uczestników na koniec zajęć.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Paulina  Bramson

Gocel
Artur Gocel

Finansista, absolwent studiów MBA, superwizor wielu treningów biznesowych i interpersonalnych, zawodowo Dyrektor Finansowy oraz Prokurent w ogólnopolskiej firmie telekomunikacyjnej, Posiada wydany przez Ministra Skarbu Państwa dyplom poświadczający pozytywne złożenie egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych. Doświadczony menedżer finansowy zarówno w sferze operacyjnej jak i nadzorczej. Efektywnie zarządzał ponad 60 osobowym zespołem pracowników w obszarach księgowości, controllingu, finansów i windykacji. Nadzorował od strony finansowej realizację projektów finansowanych z funduszy UE. Posiada bogate doświadczenie w przekształceniach Spółek prawa handlowego (restrukturyzacja, podział, prywatyzacja). Trener posiada bardzo bogate doświadczenie szkoleniowe oraz unikalny warsztat szkoleń biznesowych. Prowadzone szkolenia zorientowane są na praktykę działania a głównym celem jest dostarczenie wiedzy pozwalającej na pozbawioną błędów adaptację teoretycznych metod ogólnych do specyficznych zastosowań umożliwiających właściwe wnioskowanie i ocenę, zarówno całych przedsiębiorstw jak również poszczególnych obszarów czy też scenariuszowo określonych projektów mogących istotnie wpłynąć na kondycję przedsiębiorstwa. Zajęcia prowadzone są głównie w trybie warsztatowo -problemowym, w oparciu o specjalnie dobrane case studies obrazujące nieefektywność i pułapki standardowego podejścia do obszaru finansów w przedsiębiorstwach. Analiza przypadków podsumowywana jest komentarzem wykładowcy opartym na stosowanej dobrej praktyce finansowej. Wartością dodaną dla uczestników szkoleń jest umiejętnie wpleciony w cykl szkoleniowy praktyczny nurt inwestycyjny oraz zarządzanie finansami osobistymi.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Gocel

Hildebrand
Artur Hildebrand

Znany praktyk windykacyjny na terenie całej Polski. Magister prawa na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył studia podyplomowe „Fundusze Unii Europejskiej” na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją karierę zawodową zaczynał jako aplikant komorniczy, dalej rozwijając się m.in. jako specjalista ds. windykacji, dzięki czemu po kilku latach objął stanowisko Kierownika Działu Windykacji. Obecnie nadal zajmuje się czynnie pracą w windykacji osób fizycznych i prawnych oraz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc szkolenia z zakresu windykacji, szczególnie skupiając się na aspektach prawnych oraz praktyce. Jako szkoleniowiec nie tylko efektywnie realizuje zaplanowane cele, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne, ale także aktywizuje uczestników w swoje zajęcia, tworzy dobry klimat pracy w grupie i udziela wskazówek dotyczących rozwijania umiejętności windykacyjnych w praktyce. O sobie mówi: Jestem 20 letnim praktykiem w branży windykacyjnej. Doświadczenie zdobyte w ciągu tych lat pracy w różnych firmach produkcyjno – handlowych, a także w kancelarii komornika sądowego na stanowisku aplikanta komorniczego są bardzo przydatne również w pracy trenerskiej. Jako wykładowca, oprócz teorii staram się przekazywać również praktyczną wiedzę i dzielić się doświadczeniem zdobytym podczas współpracy z sądami, komornikami, firmami windykacyjnymi, ubezpieczycielami, bankami i innymi instytucjami. Zależy mi, aby uczestnicy moich szkoleń oprócz wiedzy nabyli potrzebne w pracy z ludźmi umiejętności odpowiednich zachowań: perswazji, negocjacji, aktywnego słuchania, radzenia sobie ze stresem, budowania pozytywnych relacji w komunikacji z innymi oraz wytrwałości.Ucząc innych sam nieustannie się przy tym się uczę, bo praca z ludźmi rozwija i poszerza horyzonty. Jako trener udoskonalam swój warsztat z każdym kolejnym szkoleniem.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Hildebrand

Kołaczyński
Jacek Kołaczyński

Profil zawodowy: praktyk i ekspert w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego, finansów, controllingu, autor i opiekun merytoryczny certyfikowanych programów szkoleniowych w FRR, Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej w FRR Edukacja i ukończone szkolenia: absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalność: Rachunkowość, ukończone studia podyplomowe „Post-graduate studies in Financial Management” w Luton Business School, ukończone anglojęzyczne studia MBA na University of Bedfordshire w Wielkiej Brytanii, certyfikat księgowy Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, CIMA Advanced Diploma in Management Accounting, absolwent międzynarodowego programu dla kadry managerskiej na licencji Harvard University, końcowa certyfikacja na biegłego rewidenta Doświadczenie: blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych i kontroli (Główny Księgowy, Kierownik Controllingu, Dyrektor Finansowy), obecnie dyrektor finansowy w globalnej grupie kapitałowej, dodatkowo wieloletni współpracownik biur księgowości, doradztwa podatkowego i największych firm audytorskich, posiada ponad 10-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego ze zrealizowanymi ponad 10 tysiącami godzin szkoleniowych w formie otwartej i zamkniętej, specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, tematyce MSR/MSSF oraz szeroko rozumianym zarządzaniem finansami i podatkami (PIT, CIT, VAT) oraz controllingiem w grupach kapitałowych.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Jacek Kołaczyński

Leconte
Michał Leconte

Podatki

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku prawo. Radca prawny oraz doradca podatkowy (nr wpisu 12092). Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w zakresie prawa podatkowego, które zdobywał pracując w podmiotach świadczących usługi doradztwa podatkowego i prawnego na stanowiskach specjalistycznych oraz kierowniczych. Obecnie prowadzi działalność jako radca prawny w zespole radców prawnych, doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Specjalista w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, postępowań podatkowych oraz fuzji i przejęć.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Michał Leconte

Podleśny
Adam Podleśny

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na specjalności Analiza Ekonomiczna oraz studiów podyplomowych Nowoczesne Zarządzanie Kadrami. Posiada 10 letnie doświadczenie zawodowe w korporacjach usługowo-księgowych, gdzie między innymi kierował pracą dużych zespołów, odpowiadał za rozliczenia z klientami biznesowymi oraz za rozliczenia międzywydziałowe. Ukończył studia podyplomowe „Trener biznesu i organizator szkoleń” prowadzone przez praktyków z Grupy Trenerskiej Mentor oraz w ramach certyfikacji zawodu księgowego zdobył tytuł Samodzielnego Księgowego w Polskiej Akademii Rachunkowości. Uczestniczył w rozwoju krakowskiego oddziału ogólnopolskiej firmy zajmującej się obsługą księgową podmiotów gospodarczych, a następnie jako Starszy Księgowy pełnił nadzór merytoryczny nad pracą zespołu księgowego. Jednocześnie prowadził szkolenia z zakresu podatków dla partnerów oraz pracowników z innych działów firmy. Jako trener współpracował z wieloma uznanymi firmami szkoleniowymi. W latach 2013-2015 współpracował z jedną z katowickich kancelarii podatkowych w ramach realizacji finansowanego ze środków unijnych projektu w zakresie prowadzenia szkoleń z prawa podatkowego CIT, PIT i VAT. Posiada ponad 1000 godzin doświadczenia trenerskiego. Równolegle pełni funkcje partnera biznesowego w jednym z krakowskich biur rachunkowych, jest właścicielem biura księgowego oraz prowadzi finanse specjalistycznego, niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej w Krakowie. Jednocześnie realizuje proces zdobywania uprawnień doradcy podatkowego.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Adam Podleśny

Próchnicki
Wojciech Próchnicki

Zastępca dyrektora finansowego ds. controllingu w morele.net. Wcześniej dyrektor finansowy i dyrektor zarządzający firmy z branży usług IT. Przez okres trzech lat był naczelnym redaktorem prowadzącym magazynu „Informacja Zarządcza” oraz redaktorem prowadzący magazynu „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Tak szeroki wachlarz wykształcenia daje mu wiedzę z zakresu finansów, controllingu, sprawozdawczości oraz zarządzania poparte mocnymi umiejętnościami techniczno-informatycznymi. Trener z dużym doświadczeniem jako konsultant systemów controllingowych oraz budżetowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Autor publikacji na temat zastosowania MsExcel w controllingu, analizie i księgowości w magazynach „Szef Sprzedaży”, „Finanse i controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Autor podręczników „Controlling w przykładach. Poradnik praktyka” oraz „Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży”.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Wojciech Próchnicki

Świniarski
Piotr  Świniarski

Piotr Świniarski posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym dla biznesu. Przeważający obszar jego działalności to doradztwo na rzecz krajowych oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem projektów z obszaru restrukturyzacji, fuzji i przejęć oraz międzynarodowego planowania podatkowego, a także w zakresie podatków dochodowych oraz podatku VAT. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych w jednostkach sektora finansów publicznych, jak również w obsłudze podmiotów z branży farmaceutycznej, motoryzacyjnej, paliwowej, deweloperskiej, zbrojeniowej, chemicznej, lotniczej, IT oraz FMCG, a także dla sektora publicznego. Posiada tytuł zawodowy adwokata i jest członkiem Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Posługuje się biegle językiem angielskim. W wolnym czasie lubi podróżować oraz czytać literaturę fantastyczną.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Piotr  Świniarski

Tarasek
Aleksandra Tarasek

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Finanse i Bankowość oraz Marketing; nauczyciel akademicki; długoletni pracownik naukowy Katedry Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach; współpracowała z wieloma wyższymi uczelniami na Śląsku; obecnie współpracuje z Kolegium Zarządzania przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; trener w firmach szkoleniowych; od lat współpracuje z firmami trudniącymi się organizacją szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w obszarach ekonomii, psychologii biznesu itp. Doświadczenie w biznesie rozpoczynała na stanowisku dyrektora finansowego w założonej wraz z partnerami spółce PRO4 Sp. z o.o.; współpracowała jako analityk, kontroler i doradca finansowy z firmami takimi jak MM Marek Myśliwiec Sp. z o.o., Samanta Listwan i Adamek SJ, Sitel Sp. z o.o., Fenixia S.C., Vida SP. z o.o., KABE Sp. z o.o., Agrohurt Sp. z o.o.,była również konsultantem w projektach realizowanych przez Probus Business Consulting Sp. z o.o. oraz Proximus SA; pełniła funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego w giełdowej spółce Grupa Finansowa Premium SA; pełniła funkcję analityka w firmie Union Finance Sp. z o.o.; doradza między innymi firmom Sileman Sp. z o.o., Elsat Sp. z o.o.; Obecnie współpracuje z firmami szkoleniowymi, prowadzi własną działalność doradczą realizując projekty analityczne i inwestycyjne; Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu zarządzania finansami, analizy finansowej, wskaźników finansowych, analizy procesu inwestycyjnego, controllingu i budżetowania

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Aleksandra Tarasek

Wilga
Szymon Wilga

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Licencjonowany doradca podatkowy. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie prawa podatkowego, które zdobywał w czołowych firmach doradztwa podatkowego pracując na stanowiskach specjalistycznych oraz kierowniczych. Obecnie działa jako doradca podatkowy w zespole radców prawnych, doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Specjalista w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatkowych rozliczeń międzynarodowych.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Szymon Wilga

Zdziarski
Tomasz Zdziarski

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze analiz, planowania strategicznego, a także controllingu biznesowego. Pracował w charakterze planisty i kontrolera biznesowego. Był odpowiedzialny m.in. za budowę procedur i narzędzi do oceny opłacalności projektów rozwojowych, analizę potencjału przedsiębiorstw, tworzenie modeli biznesowych i biznes planów. Aktualnie zarządza przedsiębiorstwem produkcyjnym. Specjalizuje się w szkoleniach oraz doradztwie w zakresie controllingu, finansów, analiz oraz zarządzania. Ma na koncie zrealizowane ponad 1300 godzin szkoleniowych. Głównym zagadnieniem prowadzonych przez niego szkoleń jest zastosowanie Excela w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy działów controllingowych i finansowych. Atutem prowadzonych zajęć jest praktyczne wykorzystanie pakietu MS Office w codziennej pracy zarówno pracowników operacyjnych jak też managerów. Tomasz posiada tytuł Master of Business Administration zdobyty na Franklin University w Ohio. W ramach Programu MBA opracował analizę i plan strategiczny dla największego polskiego przedsiębiorstwa z sektora usług lotniskowych. Jest również absolwentem kierunku Finanse i Rachunkowość ze specjalizacją Inżynieria Finansowa. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Systemów Informacyjnych i Analizy Danych, a także kurs na Kontrolera Biznesowego i inne liczne szkolenia. Praktyk biznesu w zakresie: • analiz strategicznych, • opracowywania planów strategicznych, • modelowania i wdrażania systemów rachunkowości zarządczej i controllingu, projektowania rachunku kosztów, • wdrażania systemów zarządzania przez cele (MBO), • konstrukcji i oceny biznesplanów, • analiz efektywności inwestycji. Prowadzi również doradztwo w zakresie analiz finansowo-biznesowych. Ma na swoim koncie kilka dużych projektów związanych z doradztwem strategicznym dla startupów, jak również dużych klientów z branży ubezpieczeniowej, infrastrukturalnej. W tych projektach pełnił rolę konsultanta wiodącego odpowiedzialnego za realizację całości prac. Prywatnie pasjonat podróży i żeglarstwa.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Tomasz Zdziarski

Zielińska
Monika Zielińska

Kadry i Płace

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w działach kadr i płac różnych firm (od firm usługowych po transportowe i duże sieci handlowe). Przez kilka lat prowadziła działalność w zakresie usług kadrowo płacowych oraz doradztwa i szkoleń dla kadry kierowniczej dotyczących niezbędnej dla nich wiedzy na temat prawa pracy.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Monika Zielińska

cena Cena zależy od lokalizacji i trybu szkolenia, jaki zostanie przez Państwa wybrany. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • poczęstunek
  • książkę PODATKI - ujednolicone przepisy
  • książkę PRAWO PRACY - ujednolicone przepisy
  • certyfikat
  • egzamin
  • zaświadczenie
raty Płatność ratalna. Płatność za kurs może zostać rozłożona na 2 lub 3 raty. Dla płatności w dwóch ratach doliczamy 2% wartości kursu, dla trzech rat doliczamy 3% wartości kursu.
płatność Płatność po szkoleniu. W przypadku jednostek budżetowych istnieje możliwość wystawienia faktury z terminem płatności po odbyciu szkolenia.
Szkolenie jest organizowane w kilku lokalizacjach: Katowice, Warszawa, Online
ul. Moniuszki 4 / 8 40-005 Katowice

ul. Wita Stwosza 32 / 5 2 piętro 02-661 Warszawa

Online

Realizacja szkoleń online krok po kroku:
  1. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
  2. W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
  3. Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat

Opiekunowie szkoleń

Warszawa, Online
Magdalena Strzelczyk
Katowice
Magdalena Skaźnik

Ostatnio przeglądane

68
czas trwania Czas trwania: 162 godziny dydaktyczne
numer edycji Numer edycji: 140 edycja
Opiekunowie szkoleń
Warszawa, Online
Magdalena Strzelczyk
Katowice
Magdalena Skaźnik

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij