Szkolenia FRR

ANALITYK FINANSOWY (kod zawodu 241306)

Prowadzący Prowadzący  Artur Gocel, Wojciech Próchnicki, Aleksandra Tarasek, Tomasz Zdziarski

Analityk Finansowy Warszawa Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku analityka finansowego. Ukończenie kursu, potwierdzone certyfikatem, umożliwia rozpoczęcie pracy w działach analiz w przedsiębiorstwach i instytucjach finansowych (bankach, firmach ubezpieczeniowych i leasingowych, domach maklerskich i inwestycyjnych). Pozwala na poznanie zasad tworzenia analizy finansowej firm i oceny projektów inwestycyjnych. Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na Analityka Finansowego, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Specjalista ds. finansów (kod zawodu 241306).

3
Data szkolenia
Miasto
Tryb
Cena
16.01 - 13.03.2021
Warszawa
Tryb weekendowy
2190,00 zł netto / brutto
30.01 - 20.03.2021
Katowice
Tryb weekendowy
2190,00 zł netto / brutto
30.01 - 20.03.2021
Online
Tryb weekendowy
2190,00 zł netto / brutto
2190 2190 PLN
Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne.

Cel szkolenia:
Przygotowanie do pracy na stanowisku analityka finansowego. Ukończenie kursu, potwierdzone certyfikatem, umożliwia rozpoczęcie pracy w instytucjach finansowych takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe, fundusze maklerskie, domy inwestycyjne, firmy leasingowe i inne. Ponadto zdobędziesz:
  • elementarną wiedzę przygotowującą do wykonywania zawodu analityka finansowego,
  • niezbędne umiejętności umożliwiające zarządzanie finansami,
  • znajomość praktycznych aspektów operacyjnego zarządzania finansowego w firmie.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • umiejętność przygotowywania krótko- i długoterminowych strategii finansowych
  • poznanie zasad współpracy jednostki z instytucją finansową
  • umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych i przeprowadzania analizy technicznej
  • umiejętność zarządzania ryzykiem finansowym oraz wynikiem finansowym i płatnością
  • poznanie zasad szacowania wartości pieniądza w czasie i oceny projektów inwestycyjnych
  • umiejętność przeprowadzania kontroli finansowej w przedsiębiorstwie.
Adresaci szkolenia:
  • osoby posiadające elementarną wiedzę ogólnoekonomiczną
  • pracownicy instytucji finansowych, poszerzający swoje kompetencje
  • osoby aspirujące do objęcia stanowiska analityka finansowego.
Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce.

Dodatkowe informacje:
Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie test pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na stanowisku Analityka Finansowego, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu:
Specjalista ds. finansów (kod zawodu 241306).

Po zdaniu egzaminu (na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 42/K/11) uczestnik otrzyma zaświadczenie, wydawane na podstawie §22 ust. 3 i ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019r. poz. 652).
Kurs składa się z następujących modułów:

I. Pieniądz, wartość pieniądza w czasie i ocena projektów inwestycyjnych - 9 godz.
II. Sprawozdawczość finansowa - zarządzanie wynikiem finansowym i płynnością - budowa sprawozdania finansowego dla finansistów - 9 godz.
III. Zasady analizy finansowej i analizy technicznej - 9 godz.
IV. Excel w pracy finansisty - 9 godz.
V. Analiza danych w finansach - 9 godz.
VI. Rynki finansowe - współpraca i pozyskiwanie funduszy - 9 godz.
Egzamin wewnętrzny
Uwaga!

Terminarz

Kurs trwa 54 godziny dydaktyczne.

Terminy zjazdów:

Kurs w Warszawie:
ZJAZD 1: 17-18 października 2020 r.
ZJAZD 2: 24 października 2020 r.
ZJAZD 3: 7-8 listopada 2020 r.
ZJAZD 4: 28 listopada 2020 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 13 grudnia 2020 r. - egzamin

ZJAZD 1: 16-17 stycznia 2021 r.
ZJAZD 2: 30 stycznia 2021 r.
ZJAZD 3: 6-7 lutego 2021 r.
ZJAZD 4: 13 marca 2021 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 28 marca 2021 r.

Miejsce zajęć:
ul. Wita Stwosza 32 lok.5 i 6 (II piętro); 02-661 Warszawa

Kurs w Katowicach:
ZJAZD 1: 24-25 października 2020 r.
ZJAZD 2: 7 listopada 2020 r.
ZJAZD 3: 14-15 listopada 2020 r.
ZJAZD 4: 5 grudnia 2020 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 20 grudnia 2020 r.

ZJAZD 1: 30-31 stycznia 2021 r.
ZJAZD 2: 6 lutego 2021 r.
ZJAZD 3: 20-21 lutego 2021 r.
ZJAZD 4: 20 marca 2021 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 11 kwietnia 2021 r.

Miejsce zajęć:
ul. Moniuszki 4/8, Katowice

Kurs online:
ZJAZD 1: 14-15 listopada 2020 r.
ZJAZD 2: 21 listopada 2020 r.
ZJAZD 3: 28-29 listopada 2020 r.
ZJAZD 4: 9 stycznia 2021 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 7 lutego 2021 r.

ZJAZD 1: 30-31 stycznia 2021 r.
ZJAZD 2: 6 lutego 2021 r.
ZJAZD 3: 20-21 lutego 2021 r.
ZJAZD 4: 20 marca 2021 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 11 kwietnia 2021 r.

Czas trwania

54 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 9:00 - 11:00
- przerwa 15 minut
- 11:15 - 13:15
- przerwa 45 minut
- 14:00 - 16:00
- przerwa 15 minut
- 16:15 - 17:00
Gocel
Artur Gocel

Finansista, absolwent studiów MBA, superwizor wielu treningów biznesowych i interpersonalnych, zawodowo Dyrektor Finansowy oraz Prokurent w ogólnopolskiej firmie telekomunikacyjnej, Posiada wydany przez Ministra Skarbu Państwa dyplom poświadczający pozytywne złożenie egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych. Doświadczony menedżer finansowy zarówno w sferze operacyjnej jak i nadzorczej. Efektywnie zarządzał ponad 60 osobowym zespołem pracowników w obszarach księgowości, controllingu, finansów i windykacji. Nadzorował od strony finansowej realizację projektów finansowanych z funduszy UE. Posiada bogate doświadczenie w przekształceniach Spółek prawa handlowego (restrukturyzacja, podział, prywatyzacja). Trener posiada bardzo bogate doświadczenie szkoleniowe oraz unikalny warsztat szkoleń biznesowych. Prowadzone szkolenia zorientowane są na praktykę działania a głównym celem jest dostarczenie wiedzy pozwalającej na pozbawioną błędów adaptację teoretycznych metod ogólnych do specyficznych zastosowań umożliwiających właściwe wnioskowanie i ocenę, zarówno całych przedsiębiorstw jak również poszczególnych obszarów czy też scenariuszowo określonych projektów mogących istotnie wpłynąć na kondycję przedsiębiorstwa. Zajęcia prowadzone są głównie w trybie warsztatowo -problemowym, w oparciu o specjalnie dobrane case studies obrazujące nieefektywność i pułapki standardowego podejścia do obszaru finansów w przedsiębiorstwach. Analiza przypadków podsumowywana jest komentarzem wykładowcy opartym na stosowanej dobrej praktyce finansowej. Wartością dodaną dla uczestników szkoleń jest umiejętnie wpleciony w cykl szkoleniowy praktyczny nurt inwestycyjny oraz zarządzanie finansami osobistymi.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Gocel

Próchnicki
Wojciech Próchnicki

Zastępca dyrektora finansowego ds. controllingu w morele.net. Wcześniej dyrektor finansowy i dyrektor zarządzający firmy z branży usług IT. Przez okres trzech lat był naczelnym redaktorem prowadzącym magazynu „Informacja Zarządcza” oraz redaktorem prowadzący magazynu „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Tak szeroki wachlarz wykształcenia daje mu wiedzę z zakresu finansów, controllingu, sprawozdawczości oraz zarządzania poparte mocnymi umiejętnościami techniczno-informatycznymi. Trener z dużym doświadczeniem jako konsultant systemów controllingowych oraz budżetowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Autor publikacji na temat zastosowania MsExcel w controllingu, analizie i księgowości w magazynach „Szef Sprzedaży”, „Finanse i controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Autor podręczników „Controlling w przykładach. Poradnik praktyka” oraz „Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży”.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Wojciech Próchnicki

Tarasek
Aleksandra Tarasek

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Finanse i Bankowość oraz Marketing; nauczyciel akademicki; długoletni pracownik naukowy Katedry Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach; współpracowała z wieloma wyższymi uczelniami na Śląsku; obecnie współpracuje z Kolegium Zarządzania przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; trener w firmach szkoleniowych; od lat współpracuje z firmami trudniącymi się organizacją szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w obszarach ekonomii, psychologii biznesu itp. Doświadczenie w biznesie rozpoczynała na stanowisku dyrektora finansowego w założonej wraz z partnerami spółce PRO4 Sp. z o.o.; współpracowała jako analityk, kontroler i doradca finansowy z firmami takimi jak MM Marek Myśliwiec Sp. z o.o., Samanta Listwan i Adamek SJ, Sitel Sp. z o.o., Fenixia S.C., Vida SP. z o.o., KABE Sp. z o.o., Agrohurt Sp. z o.o.,była również konsultantem w projektach realizowanych przez Probus Business Consulting Sp. z o.o. oraz Proximus SA; pełniła funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego w giełdowej spółce Grupa Finansowa Premium SA; pełniła funkcję analityka w firmie Union Finance Sp. z o.o.; doradza między innymi firmom Sileman Sp. z o.o., Elsat Sp. z o.o.; Obecnie współpracuje z firmami szkoleniowymi, prowadzi własną działalność doradczą realizując projekty analityczne i inwestycyjne; Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu zarządzania finansami, analizy finansowej, wskaźników finansowych, analizy procesu inwestycyjnego, controllingu i budżetowania

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Aleksandra Tarasek

Zdziarski
Tomasz Zdziarski

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze analiz, planowania strategicznego, a także controllingu biznesowego. Pracował w charakterze planisty i kontrolera biznesowego. Był odpowiedzialny m.in. za budowę procedur i narzędzi do oceny opłacalności projektów rozwojowych, analizę potencjału przedsiębiorstw, tworzenie modeli biznesowych i biznes planów. Aktualnie zarządza przedsiębiorstwem produkcyjnym. Specjalizuje się w szkoleniach oraz doradztwie w zakresie controllingu, finansów, analiz oraz zarządzania. Ma na koncie zrealizowane ponad 1300 godzin szkoleniowych. Głównym zagadnieniem prowadzonych przez niego szkoleń jest zastosowanie Excela w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy działów controllingowych i finansowych. Atutem prowadzonych zajęć jest praktyczne wykorzystanie pakietu MS Office w codziennej pracy zarówno pracowników operacyjnych jak też managerów. Tomasz posiada tytuł Master of Business Administration zdobyty na Franklin University w Ohio. W ramach Programu MBA opracował analizę i plan strategiczny dla największego polskiego przedsiębiorstwa z sektora usług lotniskowych. Jest również absolwentem kierunku Finanse i Rachunkowość ze specjalizacją Inżynieria Finansowa. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Systemów Informacyjnych i Analizy Danych, a także kurs na Kontrolera Biznesowego i inne liczne szkolenia. Praktyk biznesu w zakresie: • analiz strategicznych, • opracowywania planów strategicznych, • modelowania i wdrażania systemów rachunkowości zarządczej i controllingu, projektowania rachunku kosztów, • wdrażania systemów zarządzania przez cele (MBO), • konstrukcji i oceny biznesplanów, • analiz efektywności inwestycji. Prowadzi również doradztwo w zakresie analiz finansowo-biznesowych. Ma na swoim koncie kilka dużych projektów związanych z doradztwem strategicznym dla startupów, jak również dużych klientów z branży ubezpieczeniowej, infrastrukturalnej. W tych projektach pełnił rolę konsultanta wiodącego odpowiedzialnego za realizację całości prac. Prywatnie pasjonat podróży i żeglarstwa.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Tomasz Zdziarski

cena Cena zależy od lokalizacji i trybu szkolenia, jaki zostanie przez Państwa wybrany. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • poczęstunek
  • certyfikat
  • egzamin
  • zaświadczenie
raty Płatność ratalna. Płatność za kurs może zostać rozłożona na 2 lub 3 raty. Dla płatności w dwóch ratach doliczamy 2% wartości kursu, dla trzech rat doliczamy 3% wartości kursu.
płatność Płatność po szkoleniu. W przypadku jednostek budżetowych istnieje możliwość wystawienia faktury z terminem płatności po odbyciu szkolenia.
Szkolenie jest organizowane w kilku lokalizacjach: Katowice, Warszawa, Online
ul. Moniuszki 4 / 8 40-005 Katowice
ul. Wita Stwosza 32 / 5 2 piętro 02-661 Warszawa
Online
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
  1. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
  2. W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
  3. Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat

Opiekunowie szkoleń

Warszawa, Online
Magdalena Strzelczyk
Katowice
Magdalena Skaźnik

Ostatnio przeglądane

216
czas trwania Czas trwania: 54 godziny dydaktyczne
numer edycji Numer edycji: 144 edycja
Opiekunowie szkoleń
Warszawa, Online
Magdalena Strzelczyk
Katowice
Magdalena Skaźnik

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij