Menu

Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku analityka finansowego w przedsiębiorstwie. Ukończenie kursu, potwierdzone certyfikatem, umożliwia rozpoczęcie pracy w działach analiz w przedsiębiorstwach, jak również doskonalenie wiedzy i umiejętności dedukcji analitycznej w celu uniknięcia pułapek klasycznej analizy finansowej. Kurs pozwala na poznanie zasad tworzenia analizy finansowej firm i oceny projektów inwestycyjnych z punktu widzenia wewnętrznych potrzeb przedsiębiorstwa i użyteczności dla potrzeb decyzji zarządczych. Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na Analityka Finansowego, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Specjalista ds. finansów (kod zawodu 241306).
Kurs składa się z następujących modułów:
Opiekun: Magdalena Strzelczyk
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCHOpiekun: Magdalena Strzelczyk
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCHOpiekun: Magdalena Strzelczyk
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCHOpiekun: Magdalena Strzelczyk
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
Absolwent MBA, doświadczony finansista zarówno w sferze operacyjnej jak i nadzorczej. Efektywnie zarządzał dużymi zespołami pracowników w branżach: telekomunikacyjnej, budowlanej i utrzymaniowej. Nadzorował od strony finansowej realizację projektów finansowanych z funduszy UE. Praktyk zarządzania finansami, controllingu, optymalizacji procesów, redukcji kosztów i raportowania. Posiada również doświadczenie w przekształceniach Spółek prawa handlowego, podziałach spółek, połączeniach, restrukturyzacjach, reorganizacjach i skutecznych wdrożeniach planów naprawczych. Pan Gocel z wykształcenia i zamiłowania jest finansistą. W roku 2002 ukończył również studia MBA na University of Illinois, zaś od roku 2008 posiada wydany przez Ministra Skarbu Państwa dyplom uprawniający do pełnienia funkcji w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich takich jak dyrektor finansowy, prokurent, członek zarządu, prezes zarządu. W latach 2005-2007 Pan Artur Gocel pełnił funkcję finansowego Koordynatora Projektu Unijnego 2005-PL-92605-S, w roku 2008 ukończył siedmiomiesięczny kurs organizowany przez Studium Prawa Europejskiego w zakresie: „Obowiązki i odpowiedzialność głównych księgowych oraz kierowników komórek finansowo-księgowych w zakresie gospodarowania, dokumentowania i rozliczania wydatków z funduszy europejskich”, w latach 2006-2010 był członkiem rady nadzorczej w międzynarodowym koncernie telekomunikacyjnym. Jednocześnie, do roku 2015 pełnił funkcję dyrektora finansowego i prokurenta w państwowym sektorze transportowym i telekomunikacyjnym. W latach 2016-2019 jako członek zarządu ds. finansowych firmy utrzymaniowo – budowlanej nadzorował od strony finansowej realizację dużych projektów FTTH dla największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju w ramach programu POPC. W listopadzie 2021 r. pan Artur Gocel został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu spółki Polski Holding Obronny sp. z o.o.. W tej roli jest jednoosobowo odpowiedzialny za nadzorowanie wszystkich operacji i zadań biznesowych, a także długoterminowe strategie i rozwój organizacji. Artur Gocel, od roku 2007 jest docenianym przez słuchaczy aktywnym współpracownikiem i trenerem biznesowym Centrum Szkoleniowego Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce. Trener posiada bardzo bogate doświadczenie szkoleniowe oraz unikalny warsztat szkoleń biznesowych. Prowadzone szkolenia zorientowane są na praktykę działania, a głównym celem jest dostarczenie wiedzy pozwalającej na pozbawioną błędów adaptację teoretycznych metod ogólnych do specyficznych zastosowań umożliwiających właściwe wnioskowanie i ocenę, zarówno całych przedsiębiorstw jak również poszczególnych obszarów czy też scenariuszowo określonych projektów mogących istotnie wpłynąć na kondycję przedsiębiorstwa. Zajęcia prowadzone są głównie w trybie warsztatowo-problemowym w oparciu o specjalnie dobrane case studies obrazujące nieefektywność i pułapki standardowego podejścia do obszaru finansów w przedsiębiorstwach. Analiza przypadków podsumowywana jest komentarzem wykładowcy opartym na stosowanej dobrej praktyce finansowej. Wartością dodaną dla uczestników szkoleń jest umiejętnie wpleciony w cykl szkoleniowy praktyczny nurt inwestycyjny oraz zarządzanie finansami osobistymi.
Pracuje jako ekspert biznesowy, konsultant i trener z praktycznym doświadczeniem w obszarze zarządzanie, finanse i controlling. Posiada wieloletnie doświadczenie managerskie w przedsiębiorstwie produkcyjnym oraz usługowym (C-Level). Na co dzień pomaga przedsiębiorcom przekształcić skomplikowane kwestie finansowe w praktyczne narzędzia, które pozwalają osiągać cele biznesowe. Swoją drogę zawodową związał z obszarem FI/CO, gdzie przez ponad 10 lat wspierał organizacje z pozycji analityka, controllera oraz pracując w nadzorze właścicielskim. Posiada również ponad 10 letnie doświadczenie managerskie. Zarządzał przedsiębiorstwem produkcyjnym, zaś aktualnie pełni funkcję członka zarządu w przedsiębiorstwie usługowym. Od ponad 12 lat prowadzi także szkolenia, wykłady, a także wspiera innych przedsiębiorców realizując projekty consultingowe oraz doradcze. Na sali szkoleniowej spędził dotychczas ponad 5700 godzin. Tomasz jest absolwentem inżynierii finansowej. Posiada także dyplom MBA oraz Advanced Controlling Business Partner przyznawany przez ICV, jak również certyfikat IBCS Certified Analyst. Jest także współautorem publikacji „Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe" - wyd. Wolters Kluwer Polska. Zawodowo zajmuje się wsparciem przedsiębiorców wiedzą i doświadczeniem finansowym jak również controllingowym, zarówno w obszarze operacyjnym jak też strategicznym. Prowadzi także projekty związane z audytami i planowaniem strategicznym, optymalizacjami, restrukturyzacjami biznesu. Prywatnie pasjonat lotnictwa, podróży i żeglarstwa.
Doświadczony manager controllingu i finansów z praktyką na stanowiskach kontrolera finansowego, dyrektora finansowego oraz zarządzającego. Przez okres trzech lat był naczelnym redaktorem prowadzącym magazynu „Informacja Zarządcza” oraz redaktorem prowadzący magazynu „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Tak szeroki wachlarz wykształcenia daje mu wiedzę z zakresu finansów, controllingu, sprawozdawczości oraz zarządzania poparte mocnymi umiejętnościami techniczno-informatycznymi. Trener z dużym doświadczeniem jako konsultant systemów controllingowych oraz budżetowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Autor publikacji na temat zastosowania Ms Excel w controllingu, analizie i księgowości w magazynach „Szef Sprzedaży”, „Finanse i controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Pasjonata zastosowania narzędzi informatycznych w usprawnianiu dostarczania informacji zarządczej. Posiadane certyfikaty : • Certyfikat Excel Expert - Microsoft 365 Apps • Certyfikat Excel Associate - Microsoft 365 Apps • Certyfikat Excel 2019 - Expert • Certyfikat Excel 2019 Associate • ECDL Advanced Arkusze kalkulacyjne, poziom zaawansowany • ECDL Advanced Bazy danych, poziom zaawansowany • IBCS ® Certified Analyst • Akademia Trenera (INSTRUCTIONAL SKILLS CERTIFICATION) • Dyrektor Finansowy z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006) • Główny Księgowy (kod zawodu 121101) • Change Management™ Foundation
Poniżej znajduje się lista opinii naszych Klientów na temat szkolenia ANALITYK FINANSOWY. Każda nowa opinia jest weryfikowana przez naszego pracownika pod kątem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.
Uczestniczyłam w szkoleniu "Analityk finansowy" co było wyjątkowo wartościowym doświadczeniem, które zdecydowanie spełniło moje oczekiwania. Program szkolenia został przygotowany w sposób przemyślany i kompleksowy, dzięki czemu uczestnicy mieli okazję zdobyć zarówno teoretyczną wiedzę, jak i praktyczne umiejętności. Główny prowadzący Pan Artur Gocel wykazał się głęboką znajomością tematu, ale także umiejętnością przekazywania wiedzy w sposób klarowny i zrozumiały, nawet przy bardziej skomplikowanych zagadnieniach. Zdecydowanie polecam to szkolenie wszystkim, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w tym zakresie.
Na pewno skorzystam w przyszłości z kolejnych szkoleń, gdyż są w pełni profesjonalnie przygotowane, a ich wykładowcy mają ogrom wiedzy nie tylko teoretycznej ale również praktycznej. Jednym słowem POLECAM
Super szkolenie, bardzo dużo wiedzy . Polecam bardzo
Szkolenia spełniły moje oczekiwania. Prowadzący służą dużym doświadczeniem zawodowym i potrafią rzetelnie rozwikłać niekiedy trudne zagadnienia. Posiadają umiejętność zaciekawienia słuchacza zagadnieniami szkolenia przekazując je w czytelny i zrozumiały sposób.
Szkolenie świetnie zorganizowane, pozwala uporządkować zdobyta wiedzę i poszerzyć horyzonty. Specjaliści, którzy oprócz wiedzy starają się pobudzić zainteresowanie tematyką finansową. Najlepsze szkolenie w jakim brałam udział.
Dzień dobry, Bardzo gorąco polecam kursy, szkolenia zawodowe organizowane przez organizację FRR. Organizacja zajęć przebiegała bez zarzutu z tygodniowym wyprzedzeniem uczestnicy byli informowani o terminach zajęć. Wszystkie etapy szkolenia były przepełnione wiedzą a prowadzący w trakcie wykazywali się bardzo dużą wiedzą merytoryczną, podpartą bogatym doświadczeniem. Prowadzone zajęcia nie wiązały się z czytaniem podręczników i \"klepaniem\" szkolnych regułek. Omawiane były realne zagadnienia występujących na co dzień w przedsiębiorstwach. Prowadzący pokazywali drogę wyjścia z trudnych sytuacji, szukano rozwiązania. Gorąco polecam
OK
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.