Menu

Celem kursu KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków jest przygotowanie do pracy na stanowisku kontrolera finansowego. Dodatkowy moduł z zakresu podatków pozwala nabyć umiejętności sporządzania i analizy raportów finansowych, analizowania informacji, współtworzenia standardów oraz przeprowadzania efektywnej kontroli działalności (audyt). Zdobyty certyfikat umożliwia rozpoczęcie pracy w działach finansowych przedsiębiorstw różnych branż. Rzetelne przygotowanie do wykonywania tej profesji, stanowi w przyszłości podstawę aplikacji na stanowisko dyrektora finansowego. Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na Kontrolera Finansowego z Akademią Podatków, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Kontroler finansowy (kod zawodu 241107).
Kurs składa się z następujących modułów:
Opiekun: Magdalena Strzelczyk
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCHOpiekun: Magdalena Strzelczyk
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCHOpiekun: Paulina Kołątaj
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCHOpiekun: Magdalena Strzelczyk
PIENIĄDZ, WARTOŚĆ PIENIĄDZA W CZASIE I OCENA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
Absolwent MBA, doświadczony finansista zarówno w sferze operacyjnej jak i nadzorczej. Efektywnie zarządzał dużymi zespołami pracowników w branżach: telekomunikacyjnej, budowlanej i utrzymaniowej. Nadzorował od strony finansowej realizację projektów finansowanych z funduszy UE. Praktyk zarządzania finansami, controllingu, optymalizacji procesów, redukcji kosztów i raportowania. Posiada również doświadczenie w przekształceniach Spółek prawa handlowego, podziałach spółek, połączeniach, restrukturyzacjach, reorganizacjach i skutecznych wdrożeniach planów naprawczych. Pan Gocel z wykształcenia i zamiłowania jest finansistą. W roku 2002 ukończył również studia MBA na University of Illinois, zaś od roku 2008 posiada wydany przez Ministra Skarbu Państwa dyplom uprawniający do pełnienia funkcji w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich takich jak dyrektor finansowy, prokurent, członek zarządu, prezes zarządu. W latach 2005-2007 Pan Artur Gocel pełnił funkcję finansowego Koordynatora Projektu Unijnego 2005-PL-92605-S, w roku 2008 ukończył siedmiomiesięczny kurs organizowany przez Studium Prawa Europejskiego w zakresie: „Obowiązki i odpowiedzialność głównych księgowych oraz kierowników komórek finansowo-księgowych w zakresie gospodarowania, dokumentowania i rozliczania wydatków z funduszy europejskich”, w latach 2006-2010 był członkiem rady nadzorczej w międzynarodowym koncernie telekomunikacyjnym. Jednocześnie, do roku 2015 pełnił funkcję dyrektora finansowego i prokurenta w państwowym sektorze transportowym i telekomunikacyjnym. W latach 2016-2019 jako członek zarządu ds. finansowych firmy utrzymaniowo – budowlanej nadzorował od strony finansowej realizację dużych projektów FTTH dla największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju w ramach programu POPC. W listopadzie 2021 r. pan Artur Gocel został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu spółki Polski Holding Obronny sp. z o.o.. W tej roli jest jednoosobowo odpowiedzialny za nadzorowanie wszystkich operacji i zadań biznesowych, a także długoterminowe strategie i rozwój organizacji. Artur Gocel, od roku 2007 jest docenianym przez słuchaczy aktywnym współpracownikiem i trenerem biznesowym Centrum Szkoleniowego Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce. Trener posiada bardzo bogate doświadczenie szkoleniowe oraz unikalny warsztat szkoleń biznesowych. Prowadzone szkolenia zorientowane są na praktykę działania, a głównym celem jest dostarczenie wiedzy pozwalającej na pozbawioną błędów adaptację teoretycznych metod ogólnych do specyficznych zastosowań umożliwiających właściwe wnioskowanie i ocenę, zarówno całych przedsiębiorstw jak również poszczególnych obszarów czy też scenariuszowo określonych projektów mogących istotnie wpłynąć na kondycję przedsiębiorstwa. Zajęcia prowadzone są głównie w trybie warsztatowo-problemowym w oparciu o specjalnie dobrane case studies obrazujące nieefektywność i pułapki standardowego podejścia do obszaru finansów w przedsiębiorstwach. Analiza przypadków podsumowywana jest komentarzem wykładowcy opartym na stosowanej dobrej praktyce finansowej. Wartością dodaną dla uczestników szkoleń jest umiejętnie wpleciony w cykl szkoleniowy praktyczny nurt inwestycyjny oraz zarządzanie finansami osobistymi.
Prawnik od 2003 r. własna Kancelaria LEX & FINANCE specjalizującą się w doradztwie prawnym i finansowym. W roku 2009 ukończyła studia podyplomowe Bankowości Centralnej i Polityki Pieniężnej, a dwa lata później studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Jest także stypendystką Szkoły EuroLiderek SEL, która jest nowatorskim projektem dla kobiet pragnących wzmocnić swoją aktywność zawodową. Na przestrzeni lat współpracowała z międzynarodowymi korporacjami i instytucjami finansowymi świadcząc usługi doradcze w zakresie prawa spółek handlowych, prawa gospodarczego, cywilnego, bankowego, finansowego i prawa spółek handlowych. Zajmuje się również mediacją w sprawach gospodarczych, w tym prawie spółek, cywilnymi, finansowym oraz postępowaniem w sprawach podatkowych. W ciągu kilku lat przyczyniła się do powstania 300 firm z sektora MŚP, za co w 2013 r. czytelnicy portalu Bankier.pl przyznali jej tytuł „Kobiety Biznesu 2012". W 2013 r. otrzymała tytuł Ambasadorki Przedsiębiorczych Kobiet.
Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Marta Wysocka-Fronczek
Pracuje jako ekspert biznesowy, konsultant i trener z praktycznym doświadczeniem w obszarze zarządzanie, finanse i controlling. Posiada wieloletnie doświadczenie managerskie w przedsiębiorstwie produkcyjnym oraz usługowym (C-Level). Na co dzień pomaga przedsiębiorcom przekształcić skomplikowane kwestie finansowe w praktyczne narzędzia, które pozwalają osiągać cele biznesowe. Swoją drogę zawodową związał z obszarem FI/CO, gdzie przez ponad 10 lat wspierał organizacje z pozycji analityka, controllera oraz pracując w nadzorze właścicielskim. Posiada również ponad 10 letnie doświadczenie managerskie. Zarządzał przedsiębiorstwem produkcyjnym, zaś aktualnie pełni funkcję członka zarządu w przedsiębiorstwie usługowym. Od ponad 12 lat prowadzi także szkolenia, wykłady, a także wspiera innych przedsiębiorców realizując projekty consultingowe oraz doradcze. Na sali szkoleniowej spędził dotychczas ponad 5700 godzin. Tomasz jest absolwentem inżynierii finansowej. Posiada także dyplom MBA oraz Advanced Controlling Business Partner przyznawany przez ICV, jak również certyfikat IBCS Certified Analyst. Jest także współautorem publikacji „Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe" - wyd. Wolters Kluwer Polska. Zawodowo zajmuje się wsparciem przedsiębiorców wiedzą i doświadczeniem finansowym jak również controllingowym, zarówno w obszarze operacyjnym jak też strategicznym. Prowadzi także projekty związane z audytami i planowaniem strategicznym, optymalizacjami, restrukturyzacjami biznesu. Prywatnie pasjonat lotnictwa, podróży i żeglarstwa.
Absolwentka studiów magisterskich ekonomicznych i pedagogicznych jak również studiów podyplomowych na kierunku dyrektor finansowy oraz rachunkowość. Posiadane uprawnienia: biegły rewident o numerze 10725, licencja Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg, dyplomowany księgowy SKwP, aplikacja administracyjna. Ponad 25 letnie doświadczenie w zakresie rachunkowości, podatków oraz audytu zdobywane w podmiotach z różnych branż i o różnej wielkości jako główny księgowy, dyrektor finansowy oraz biegły rewident. Obecnie Prezes spółki rachunkowo-audytorskiej oraz trener na szkoleniach wewnętrznych w zakresie rachunkowości i podatków, wykładowca z zakresu podatków dochodowych. Jest osobą, która uwielbia pracę z ludźmi oraz przekazywanie im swojej wiedzy jak również czerpanie wiedzy od innych (ciągłe samodoskonalenie). Pragnie przekazywać entuzjazm zawodowy ze świadomością, że zawód to nie jest "prosty kawałek chleba" ale dający możliwość samorealizacji i nie pozwalający szarym komórkom na lenistwo.
Profil zawodowy: biegły rewident nr 13749, praktyk i ekspert w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego, finansów, controllingu, autor i opiekun merytoryczny certyfikowanych programów szkoleniowych w FRR, Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej w FRR. Edukacja i ukończone szkolenia: absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalność: Rachunkowość, ukończone studia podyplomowe „Post-graduate studies in Financial Management” w Luton Business School, ukończone anglojęzyczne studia MBA na University of Bedfordshire w Wielkiej Brytanii, certyfikat księgowy Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, CIMA Advanced Diploma in Management Accounting, absolwent międzynarodowego programu dla kadry managerskiej na licencji Harvard University, Doświadczenie: ponad 21-letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych i kontroli (Główny Księgowy, Kierownik Controllingu, Dyrektor Finansowy), obecnie dyrektor finansowy w globalnej grupie kapitałowej, dodatkowo wieloletni współpracownik biur księgowości, doradztwa podatkowego i największych firm audytorskich, audytor w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski oraz Pol-Tax, posiada ponad 14-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego ze zrealizowanymi ponad 13 tysiącami godzin szkoleniowych w formie otwartej i zamkniętej, specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, tematyce MSR/MSSF oraz szeroko rozumianym zarządzaniem finansami i podatkami (PIT, CIT, VAT) oraz controllingiem w grupach kapitałowych.
Znany praktyk windykacyjny na terenie całej Polski. Magister prawa na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył studia podyplomowe „Fundusze Unii Europejskiej” na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją karierę zawodową zaczynał jako aplikant komorniczy, dalej rozwijając się m.in. jako specjalista ds. windykacji, dzięki czemu po kilku latach objął stanowisko Kierownika Działu Windykacji. Obecnie nadal zajmuje się czynnie pracą w windykacji osób fizycznych i prawnych oraz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc szkolenia z zakresu windykacji, szczególnie skupiając się na aspektach prawnych oraz praktyce. Jako szkoleniowiec nie tylko efektywnie realizuje zaplanowane cele, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne, ale także aktywizuje uczestników w swoje zajęcia, tworzy dobry klimat pracy w grupie i udziela wskazówek dotyczących rozwijania umiejętności windykacyjnych w praktyce. O sobie mówi: Jestem 20 letnim praktykiem w branży windykacyjnej. Doświadczenie zdobyte w ciągu tych lat pracy w różnych firmach produkcyjno – handlowych, a także w kancelarii komornika sądowego na stanowisku aplikanta komorniczego są bardzo przydatne również w pracy trenerskiej. Jako wykładowca, oprócz teorii staram się przekazywać również praktyczną wiedzę i dzielić się doświadczeniem zdobytym podczas współpracy z sądami, komornikami, firmami windykacyjnymi, ubezpieczycielami, bankami i innymi instytucjami. Zależy mi, aby uczestnicy moich szkoleń oprócz wiedzy nabyli potrzebne w pracy z ludźmi umiejętności odpowiednich zachowań: perswazji, negocjacji, aktywnego słuchania, radzenia sobie ze stresem, budowania pozytywnych relacji w komunikacji z innymi oraz wytrwałości.Ucząc innych sam nieustannie się przy tym się uczę, bo praca z ludźmi rozwija i poszerza horyzonty. Jako trener udoskonalam swój warsztat z każdym kolejnym szkoleniem.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku finanse i rachunkowość oraz zarządzanie. W 2019 roku ukończyła studia podyplomowe na kierunku prawo podatkowe na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doktorantka na Wydziale Nauk Stosowanych Akademii WSB. Zwyciężczyni konkursu Lider księgowości 2017. W ramach certyfikacji zawodu księgowego zdobyła tytuł Głównego księgowego zarówno w Stowarzyszeniu Księgowych jak i w Fundacji Rozwoju Rachunkowości. Ukończyła szereg kursów zawodowych od specjalisty ds. kadr i płac do kontrolera finansowego. Posiada doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych (Główny Księgowy, asystent biegłego rewidenta). Uczestniczyła w badaniu sprawozdania finansowego Miasta Stołecznego Warszawa. Od 2021 r. odbywa aplikację na biegłego rewidenta w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy-Audyt sp. z o.o. Posiada ponad 4-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego.
Doświadczony manager controllingu i finansów z praktyką na stanowiskach kontrolera finansowego, dyrektora finansowego oraz zarządzającego. Przez okres trzech lat był naczelnym redaktorem prowadzącym magazynu „Informacja Zarządcza” oraz redaktorem prowadzący magazynu „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Tak szeroki wachlarz wykształcenia daje mu wiedzę z zakresu finansów, controllingu, sprawozdawczości oraz zarządzania poparte mocnymi umiejętnościami techniczno-informatycznymi. Trener z dużym doświadczeniem jako konsultant systemów controllingowych oraz budżetowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Autor publikacji na temat zastosowania Ms Excel w controllingu, analizie i księgowości w magazynach „Szef Sprzedaży”, „Finanse i controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Pasjonata zastosowania narzędzi informatycznych w usprawnianiu dostarczania informacji zarządczej. Posiadane certyfikaty : • Certyfikat Excel Expert - Microsoft 365 Apps • Certyfikat Excel Associate - Microsoft 365 Apps • Certyfikat Excel 2019 - Expert • Certyfikat Excel 2019 Associate • ECDL Advanced Arkusze kalkulacyjne, poziom zaawansowany • ECDL Advanced Bazy danych, poziom zaawansowany • IBCS ® Certified Analyst • Akademia Trenera (INSTRUCTIONAL SKILLS CERTIFICATION) • Dyrektor Finansowy z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006) • Główny Księgowy (kod zawodu 121101) • Change Management™ Foundation
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Finanse i Bankowość oraz Marketing; nauczyciel akademicki; długoletni pracownik naukowy Katedry Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach; współpracowała z wieloma wyższymi uczelniami na Śląsku; obecnie współpracuje z Kolegium Zarządzania przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; trener w firmach szkoleniowych; od lat współpracuje z firmami trudniącymi się organizacją szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w obszarach ekonomii, psychologii biznesu itp. Doświadczenie w biznesie rozpoczynała na stanowisku dyrektora finansowego w założonej wraz z partnerami spółce PRO4 Sp. z o.o.; współpracowała jako analityk, kontroler i doradca finansowy z firmami takimi jak MM Marek Myśliwiec Sp. z o.o., Samanta Listwan i Adamek SJ, Sitel Sp. z o.o., Fenixia S.C., Vida SP. z o.o., KABE Sp. z o.o., Agrohurt Sp. z o.o.,była również konsultantem w projektach realizowanych przez Probus Business Consulting Sp. z o.o. oraz Proximus SA; pełniła funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego w giełdowej spółce Grupa Finansowa Premium SA; pełniła funkcję analityka w firmie Union Finance Sp. z o.o.; doradza między innymi firmom Sileman Sp. z o.o., Elsat Sp. z o.o.; Obecnie współpracuje z firmami szkoleniowymi, prowadzi własną działalność doradczą realizując projekty analityczne i inwestycyjne; Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu zarządzania finansami, analizy finansowej, wskaźników finansowych, analizy procesu inwestycyjnego, controllingu i budżetowania
Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Prawo (2008 r.), otrzymała Nagrodę imienia Profesora Waleriana Pańki - dla najlepszego absolwenta. Została także wyróżniona przez Rektora UŚ w Katowicach oraz Prezesa Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Otwarcie na potrzeby przedsiębiorców działających w różnych branżach rozwijała m.in. dzięki działalności w organizacji FM Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” w latach 2008 - 2010. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu komunikacji biznesowej organizowanych m.in. przez Business Centre Club, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Od 2013 r. wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Katowicach po ukończeniu aplikacji radcowskiej. Od 2015 r. prowadzi własną kancelarię prawną specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała także jako prawnik i radca prawny in-house, odpowiadając na bieżące problemy kadry menadżerskiej oraz pracowników działów kadr, księgowości, finansów. W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej koncentruje się zwłaszcza na zagadnieniach związanych z prawem gospodarczym i handlowym w obrocie krajowym i zagranicznym, zakładaniu nowych podmiotów gospodarczych, zagadnieniach związanych z prawem pracy, prawem podatkowym, ochroną danych osobowych z uwzględnieniem norm ISO, reprezentacji klientów przed organami kontrolnymi oraz w postępowaniach sądowych. Z ogromną pasją prowadzi szkolenia z zakresu prawa dla pracodawców i pracowników.
Poniżej znajduje się lista opinii naszych Klientów na temat szkolenia KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków. Każda nowa opinia jest weryfikowana przez naszego pracownika pod kątem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.
Polecam szkolenie on-line, przeprowadzone z duzym zaangazowaniem prowadzacych. Pan Artur oraz pozostali szkoleniowcy przedstawiaja wiedze w dostepny i praktyczny sposob. Szkolenie z pewnoscia warte wydanych pieniedzy.
Świetny kurs ! Bardzo ciekawie prowadzone zajęcia, możliwość poszerzenia wiedzy ! polecam @
Program kursu bogaty merytorycznie, dużo wiedzy praktycznej i eksperckiej, wyśmienici wykładowcy chętnie i z pasją przekazujący wiedzę oraz bardzo dużo materiałów do nauki. Wykładowcy potrafili w sposób jasny, przejrzysty i zrozumiały przekazać wiedzę i zachęcić do jej pogłębiania. Kurs przerósł moje oczekiwania, jestem bardzo zadowolona i polecam. Naprawdę warto zainwestować w siebie i ten kurs, poświęcić czas i środki finansowe, zdobyta wiedza na tym kursie jest bezcenna.
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.