RODO DLA ZAAWANSOWANYCH
To szkolenie jest kontynuacją szkolenia podstawowego "Rodo - ochrona danych osobowych" i jest dedykowany dla osób będących Inspektorami Ochrony Danych lub zajmującymi się tym obszarem, a także dla właścicieli i osób zarządzających, które będą samodzielnie podejmować decyzje w zakresie wykonywania obowiązków wynikających z RODO.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest szczegółowe omówienie problematyki RODO pod kątem codziennych zadań ciążących na Inspektora Ochrony Danych lub bezpośrednio na przedstawicielach reprezentujących Administratora. Słuchacze zapoznają się z przykładowymi dokumentami stosowanymi w procesach przetwarzania danych oraz omówione zostaną one w praktyce (np. zgłaszanie incydentów za pomocą formularza elektronicznego).
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uczestnik tego szkolenia będzie wiedział jak samodzielnie przygotować wewnętrzne dokumenty, zgłosić incydent czy przeprowadzić ocenę ryzyka z godnie z wytycznymi UODO. Będzie również wiedział jakie elementy powinna zawierać umowa dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz jak poprawnie uregulować kwestie wymiany danych z podmiotami mającymi status organizacji pochodzących z państw trzecich.
Adresaci szkolenia:
• Inspektor Ochrony Danych lub osoba wykonująca równoważne zadania,
• kadra zarządzająca bezpośrednio odpowiadająca za ochronę danych osobowych w organizacji,
• osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą,
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.
UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.
- Dokumentacja wewnętrzna
- Co powinna zawierać przykładowa polityka?
- Jakie dokumenty przekazywane powinny być klientom i pracownikom?
- Wzory przykładowych rejestrów
- Inspektor Ochrony Danych
- Czy może być to zewnętrzny podmiot?
- Jakie obowiązki i zadania powierzamy Inspektorowi?
- Komu Inspektor powinien podlegać, miejsce w strukturze organizacji
- Incydenty - przykłady
- Jakie wprowadzono zmiany we wnioskach w ciągu ostatniego roku?
- Najważniejsze elementy zawiadomienia
- Jak właściwie powiadomić osobę lub osoby których incydent dotyczy?
- Współadministrowanie - przykłady
- Kiedy w praktyce zachodzi współadministrowania?
- Jak może wyglądać umowa zawierana między administratorami i co powinna regulować?
- Najważniejsze orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości UE dotyczące współadministrowania
- Umowa powierzenia
- Przykłady powierzenia danych
- Najważniejsze elementy umowy powierzenia danych
- Dalsze powierzanie danych – podprocesorzy
- Ocena skutków dla ochrony danych
- Jak przeprowadzić prawidłowo ocenę skutków? - wytyczne organów nadzoru
- Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
- Zasady przekazywania danych
- Umowy i standardowe klauzule
Terminarz
20.05.2024 - 20.05.2024, Katowice, tryb dzienny
Opiekun: Magdalena Rynkowska
RODO DLA ZAAWANSOWANYCHProwadzący: Barbara Zapała
05.06.2024 - 05.06.2024, Warszawa, tryb dzienny
Opiekun: Monika Połosak
RODO DLA ZAAWANSOWANYCHProwadzący: Przemysław Olszewski
07.06.2024 - 07.06.2024, Online, tryb dzienny
Opiekun: Monika Połosak
RODO DLA ZAAWANSOWANYCHProwadzący: Barbara Zapała
Czas trwania
8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)Barbara Zapała
Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Prawo (2008 r.), otrzymała Nagrodę imienia Profesora Waleriana Pańki - dla najlepszego absolwenta. Została także wyróżniona przez Rektora UŚ w Katowicach oraz Prezesa Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Otwarcie na potrzeby przedsiębiorców działających w różnych branżach rozwijała m.in. dzięki działalności w organizacji FM Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” w latach 2008 - 2010. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu komunikacji biznesowej organizowanych m.in. przez Business Centre Club, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Od 2013 r. wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Katowicach po ukończeniu aplikacji radcowskiej. Od 2015 r. prowadzi własną kancelarię prawną specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała także jako prawnik i radca prawny in-house, odpowiadając na bieżące problemy kadry menadżerskiej oraz pracowników działów kadr, księgowości, finansów. W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej koncentruje się zwłaszcza na zagadnieniach związanych z prawem gospodarczym i handlowym w obrocie krajowym i zagranicznym, zakładaniu nowych podmiotów gospodarczych, zagadnieniach związanych z prawem pracy, prawem podatkowym, ochroną danych osobowych z uwzględnieniem norm ISO, reprezentacji klientów przed organami kontrolnymi oraz w postępowaniach sądowych. Z ogromną pasją prowadzi szkolenia z zakresu prawa dla pracodawców i pracowników.
Przemysław Olszewski
Ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Łódzkim, zdobył tytuł MBA z Informatyki i Zarządzania na Uniwersytecie Stanowym w Illinois w USA, absolwent podyplomowych studiów na Akademii Ekonomicznej w Katowicach z zakresu Audytu Systemów Informatycznych. Członek Stowarzyszenia Compliance w Polsce. Zawodowo zajmuje się ochroną danych osobowych, ochroną informacji, tworzeniem i wdrażaniem planów ciągłości działania oraz problematyką przeciwdziałania praniu pieniędzy. W latach 2008-2013 pełnił rolę Głównego Koordynatora Programu przeciwdziałania praniu pieniędzy w UNIQA TU na Życie S.A., w tym samym czasie pełnił funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji w UNIQA TU S.A. Jako specjalista z zakresu ochrony danych osobowych udzielał wywiadów oraz był prelegentem wielu krajowych i zagranicznych konferencji. Przeprowadził kilkaset godzin szkoleń dla różnych grup zawodowych w zakresie ochrony danych osobowych i przeciwdziałania procederowi prania pieniędzy. Prowadził liczne projekty dla podmiotów gospodarczych, wśród których znajdowały się zarówno międzynarodowe koncerny, małe spółki oraz podmioty administracji samorządowej.
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- certyfikat
- udział w szkoleniu
- certyfikat
- materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
- dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
- Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
- W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
- Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat
To szkolenie nie ma jeszcze opinii. Uczestniczyłeś w tym szkoleniu? Prześlij nam swoją recenzję poprzez formularz.
Opiekunowie szkoleń
Ostatnio przeglądane
Dbamy o Twoją prywatność
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
Wybór zgód
- Meta - Polityka prywatności
- Google Products - Polityka prywatności
- Sales Manago - Polityka prywatności
- Smartsupp products - Polityka prywatności