SYMFONIA HANDEL - warsztaty praktyczne
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami systemu Symfonia Handel. Są to warsztaty praktyczne podczas których wszyscy uczestnicy pracują na samodzielnych stanowiskach komputerowych.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami systemu Symfonia Handel. Szkolenie przeznaczone dla użytkowników, którzy rozpoczynają pracę z programem oraz dla tych którzy potrzebują pogłębić wiedzę. Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu prazy z kartotekami i ich modyfikacji, definiowania dokumentów, zasad przygotowania bilansu otwarcia magazynu, wystawiania dokumentów magazynowych i handlowych. Przećwiczona zostanie praca z wystawionymi dokumentami w zakresie modyfikacji i edycji, wyszukiwanie i sortowanie danych z zastosowanie nowych filtrów, zastosowanie rodzajów i katalogów, generowanie plików JPK_FA, wprowadzanie ustawień dotyczących atrybutów JPK_V7 i kodów GTU, wykonywanie raportów, wydruków i zestawień programu, współpraca z MS Excel.
Symfonia Handel pozwoli:
- zapoznanie z typami obiegiem dokumentacji w programie oraz typami dokumentów magazynowych
- podnieść komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową
- stosować elastyczną pracę w zakresie stosowanych cen, rabatów oraz opisów dokumentów, ich pozycji, modyfikacji wydruków
- zdobyć praktyczną wiedzę w zakresie prowadzenia ewidencji towarowej
- uzyskać szybki dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi analitycznych
- zoptymalizować koszty magazynowania
- ustawić ceny oraz rabaty w zależności od zadanych parametrów
- samodzielnej pracy w programie Symfonia Handel
- efektywnej pracy z kartotekami
- wystawiania dokumentów magazynowych i handlowych
- definiowania towarów
- zasad przygotowania bilansu otwarcia magazynu
- zasad kontrolowania stanów magazynowych i zliczania wartości sprzedaży
- bezpiecznej modyfikacji i edycji wystawionych dokumentów
- osoby które rozpoczynają pracę z programem i chciałyby nauczyć się podstawowej obsługi programu
- osoby które już pracują na programie i chciałyby pogłębić swoją wiedzę z tego zakresu
- osoby które chciałyby administrować programem
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.
UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.
1. Tworzenie firmy (bazy danych MSSQL)
2. Archiwizacja firmy (bazy danych MSSQL)
3. Ogólne omówienie budowy i pracy (logiki) programu
4. Organizacja widoku okien
5. Parametryzacja pracy programu
- Wprowadzanie danych firmy
- Omówienie ustawień domyślnych i parametryzacja dodatkowa programu
6. Tworzenie użytkowników i nadawanie uprawnień
- Tworzenie zestawów praw i organizacja polityki bezpieczeństwa
7. Tworzenie magazynów i działów
8. Definiowanie typów dokumentów (magazynowych i handlowych)
- Przypisanie dokumentów skojarzonych
- Rejestry
- Schematy Księgowania
- Ustawienia Serii numeracji
9. Definiowanie rejestrów VAT
10. Definiowanie magazynów
11. Tworzenie i zarządzanie kartotekami
- kartoteka kontrahentów, towarów, pracowników, urzędów
- Parametryzacja kartotek
- Cena bazowa i sprzedaży, ceny walutowe, polityka rabatowa
- kategorie towarów: towary, usługi, zestawy, komplety
- FIFO, LIFO, ze wskazaniem dostawy
12. Wykorzystanie rodzajów i katalogów
13. Budowanie filtrów
14. Dodawanie załączników do dokumentów
15. Dokumenty oraz ich charakterystyka
- Wystawianie dokumentów zakupu i sprzedaży
- Wystawianie korekt dokumentów zakupu i sprzedaż
- Wystawianie dokumentów płatniczych
- Wprowadzanie rozliczeń gotówkowych i bankowych
- Wystawianie dokumentów magazynowych
- Wystawianie korekt dokumentów magazynowych
- Wystawianie dokumentów walutowych
- Wystawianie korekt dokumentów walutowych
- Tworzenie kontraktów dla faktur zaliczkowych
- Pozostałe typy dokumentów
16. Współpraca z programem FK
- Ustawienie współpracy
- Szablony i schematy księgowań omówienia działania (bez tworzenia schematów nowych i zaawansowanych)
- Wymiana danych (integracja)
- Wymiana danych (eksport)
17. Generowanie pliku JPK_FA
18. Ustawiania atrybutów JPK_V7 oraz kodów GTU
19. Raportowanie (użycie znaczników, rodzajów i katalogów)
20. Współpraca z MS Excel
Terminarz
09.09.2024 - 10.09.2024, Warszawa, tryb dzienny
Opiekun: Monika Połosak
SYMFONIA HANDEL - warsztaty praktyczneProwadzący: Leszek Sobota
Prowadzący: Leszek Sobota
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)Leszek Sobota
Absolwent Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki Politechniki Lubelskiej. Posiada wieloletnią praktykę w prowadzeniu wdrożeń oraz szkoleń z Zintegrowanego Systemu Forte oraz Symfonii modułów Finanse i Księgowość, Środki trwałe, Analizy Finansowe, Handel. Doświadczony wykładowca licznych kursów i szkoleń z dziedziny rachunkowości.
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- komputery wraz z oprogramowaniem podczas zajęć
- certyfikat
- udział w szkoleniu
- certyfikat
- materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
- dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Poniżej znajduje się lista opinii naszych Klientów na temat szkolenia SYMFONIA HANDEL - warsztaty praktyczne. Każda nowa opinia jest weryfikowana przez naszego pracownika pod kątem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.
5
5,0
/
5
-
Apolonia
23.08.2023
5 5,0 / 5
Szkolenie prowadził Pan Leszek Sobota. Bardzo profesjonalnie. Rzetelne podejście do uczestników. Wszystkie pytania były ważne i znaczące, zero irytacji czy umniejszania poruszanego problemu. Czas poświęcony na szkolenie w pełni wykorzystany. Wiedza Pana Leszka, spokój i elastyczność przy omawianych sprawach dawała duże poczucie swobody i otwartość uczestników. Szkoda, że w programie nie były wprowadzone żadne dane, np. kilka towarów, kontrahentów. Można było zaoszczędzić trochę czasu na głębsze poznanie zagadnień praktycznych, gdyby były wprowadzone, ale rozumiem, że na szkoleniach są również osoby zupełnie początkujące, pewnie stąd program jest "goły" oraz ma się na uwadze wprowadzanie swoich ustawień. Przy zapisach na szkolenia może warto byłoby pytać uczestników na jakim poziomie wiedzy zgłaszają się na szkolenie. Miejsce szkolenia spokojne, bez "przeszkadzajek", bez hałasu. Serwis kawowy w porządku. Bardzo dobrze, że trzeba było nieco przemieścić się na obiad na zewnątrz, bo to odświeżyło głowę. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z całości. Cieszę się, że natknęłam się na szkolenie praktyczne, które zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie, rzetelnie i z pełnym wykorzystaniem przeznaczonego na nie czasu. Jeżeli uda mi się w przyszłości skorzystać z Usług FRR, to na pewno zrobię to z wielką chęcią.
Opiekun szkoleń
Ostatnio przeglądane
Dbamy o Twoją prywatność
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
Wybór zgód
- Meta - Polityka prywatności
- Google Products - Polityka prywatności
- Sales Manago - Polityka prywatności
- Smartsupp products - Polityka prywatności