Szkolenia FRR

SYMFONIA HANDEL - warsztaty praktyczne

Prowadzący Prowadzący  Grzegorz Różycki

Symfonia Handel Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami systemu Symfonia Handel. Są to warsztaty praktyczne podczas których wszyscy uczestnicy pracują na samodzielnych stanowiskach komputerowych.

2
Data szkolenia
Miasto
Tryb
Cena
01.07 - 02.07.2021
Warszawa
Tryb dzienny
1290,00 zł netto / brutto
29.07 - 30.07.2021
Online
Tryb dzienny
998,00 zł netto / brutto
998 1290 PLN
Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne (grupy do 15 osób).

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami systemu Symfonia Handel. Szkolenie przeznaczone dla użytkowników, którzy rozpoczynają pracę z programem oraz dla tych którzy potrzebują pogłębić wiedzę. Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu prazy z kartotekami i ich modyfikacji, definiowania dokumentów, zasad przygotowania bilansu otwarcia magazynu, wystawiania dokumentów magazynowych i handlowych. Przećwiczona zostanie praca z wystawionymi dokumentami w zakresie modyfikacji i edycji, wyszukiwanie i sortowanie danych z zastosowanie nowych filtrów, zastosowanie rodzajów i katalogów, generowanie plików JPK_FA, wprowadzanie ustawień dotyczących atrybutów JPK_V7 i kodów GTU, wykonywanie raportów, wydruków i zestawień programu, współpraca z MS Excel.

Symfonia Handel pozwoli:
  • zapoznanie z typami obiegiem dokumentacji w programie oraz typami dokumentów magazynowych
  • podnieść komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową
  • stosować elastyczną pracę w zakresie stosowanych cen, rabatów oraz opisów dokumentów, ich pozycji, modyfikacji wydruków
  • zdobyć praktyczną wiedzę w zakresie prowadzenia ewidencji towarowej
  • uzyskać szybki dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi analitycznych
  • zoptymalizować koszty magazynowania
  • ustawić ceny oraz rabaty w zależności od zadanych parametrów

Uczestnik po szkoleniu nauczy się:
  • samodzielnej pracy w programie Symfonia Handel
  • efektywnej pracy z kartotekami
  • wystawiania dokumentów magazynowych i handlowych
  • definiowania towarów
  • zasad przygotowania bilansu otwarcia magazynu
  • zasad kontrolowania stanów magazynowych i zliczania wartości sprzedaży
  • bezpiecznej modyfikacji i edycji wystawionych dokumentów

Adresaci szkolenia:
  • osoby które rozpoczynają pracę z programem i chciałyby nauczyć się podstawowej obsługi programu
  • osoby które już pracują na programie i chciałyby pogłębić swoją wiedzę z tego zakresu
  • osoby które chciałyby administrować programem
Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

1. Tworzenie firmy (bazy danych MSSQL)

2. Archiwizacja firmy (bazy danych MSSQL)

3. Ogólne omówienie budowy i pracy (logiki) programu

4. Organizacja widoku okien

5. Parametryzacja pracy programu
- Wprowadzanie danych firmy
- Omówienie ustawień domyślnych i parametryzacja dodatkowa programu

6. Tworzenie użytkowników i nadawanie uprawnień
-  Tworzenie zestawów praw i organizacja polityki bezpieczeństwa

7. Tworzenie magazynów i działów

8. Definiowanie typów dokumentów (magazynowych i handlowych)
- Przypisanie dokumentów skojarzonych
- Rejestry
- Schematy Księgowania
- Ustawienia Serii numeracji

9. Definiowanie rejestrów VAT

10. Definiowanie magazynów

11. Tworzenie i zarządzanie kartotekami
- kartoteka kontrahentów, towarów, pracowników, urzędów
- Parametryzacja kartotek
- Cena bazowa i sprzedaży, ceny walutowe, polityka rabatowa
- kategorie towarów: towary, usługi, zestawy, komplety
- FIFO, LIFO, ze wskazaniem dostawy

12. Wykorzystanie rodzajów i katalogów

13. Budowanie filtrów

14. Dodawanie załączników do dokumentów

15. Dokumenty oraz ich charakterystyka
- Wystawianie dokumentów zakupu i sprzedaży
- Wystawianie korekt dokumentów zakupu i sprzedaż
- Wystawianie dokumentów płatniczych
- Wprowadzanie rozliczeń gotówkowych i bankowych
- Wystawianie dokumentów magazynowych
- Wystawianie korekt dokumentów magazynowych
- Wystawianie dokumentów walutowych
- Wystawianie korekt dokumentów walutowych
- Tworzenie kontraktów dla faktur zaliczkowych
- Pozostałe typy dokumentów

16. Współpraca z programem FK
- Ustawienie współpracy
- Szablony i schematy księgowań omówienia działania (bez tworzenia schematów nowych i zaawansowanych)
- Wymiana danych (integracja)
- Wymiana danych (eksport)

17. Generowanie pliku JPK_FA

18. Ustawiania atrybutów JPK_V7 oraz kodów GTU

19. Raportowanie (użycie znaczników, rodzajów i katalogów)

20. Współpraca z MS Excel


Terminarz

zmień
01.07.2021 - 02.07.2021, Warszawa, tryb dzienny
- 01.07.2021 (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Grzegorz Różycki
- 02.07.2021 (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Grzegorz Różycki
SYMFONIA HANDEL - warsztaty praktyczne
zmień
29.07.2021 - 30.07.2021, Online, tryb dzienny
- 29.07.2021 (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Grzegorz Różycki
- 30.07.2021 (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Grzegorz Różycki
SYMFONIA HANDEL - warsztaty praktyczne

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
Różycki
Grzegorz Różycki

W 2006 roku rozpoczął swoją przygodę z pracą Wdrożeniowca i systemami symfonia u producenta SAGE, kiedyś Sage Symfonia. Zajmuje się obszarami (modułami) Środki Trwałe, Handel, Magazyn, Intranet oraz FK na poziomie współpracy systemów. W swoim wieloletnim doświadczeniu miał przyjemność przeprowadzić dużą liczbę szkoleń, małych (1-3 userów) jak również dużych (15-25 userów). W międzyczasie ukończył sukcesem samodzielnie lub z całym zespołem kilkaset dużych wdrożeń. Branże, w których systemy symfonia są po części jego pracami twórczymi są bardzo różne, od usług internetowych, handel detaliczny, handel zagraniczny, banki i domy maklerskie, poprzez sklepy internetowe jak również duże jednostki budżetowe. W ramach modułu środków trwałych opracowywał bazy po kilkaset tysięcy środków trwałych, w jednostkach 10 oddziałowych wraz z inwentaryzacją elektroniczną.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Grzegorz Różycki

cena Cena zależy od lokalizacji i trybu szkolenia, jaki zostanie przez Państwa wybrany. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • certyfikat
  • materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
  • dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Szkolenie jest organizowane w kilku lokalizacjach: Warszawa, Online
ul. Wita Stwosza 32 / 5 2 piętro 02-661 Warszawa
Online
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
  1. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
  2. W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
  3. Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat

Opiekun szkoleń

Warszawa, Online
Monika Połosak

Ostatnio przeglądane

762
czas trwania Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych
numer edycji Numer edycji: 3 edycja
Opiekun szkoleń
Warszawa, Online
Monika Połosak

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij