Firma, która w sposób przemyślany i konsekwentny zaplanuje swoje cele strategiczne w powiązaniu z koncepcją CSR może osiągnąć wymierne korzyści, w tym:
- ukształtowanie pozytywnego wizerunku, wzmocnienie rozpoznawalności wśród interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych, m.in. społeczności lokalnej, opinii publicznej, analityków rynku
- ukształtowanie długofalowych, opartych na zaufaniu, relacji z interesariuszami zewnętrznymi: społecznością lokalną, podmiotami współpracującymi, organizacjami pozarządowymi, inwestorami
- zbudowanie przewagi konkurencyjnej oraz orientacja na długotrwały i stabilny wzrost
- zwiększenie odporności na możliwość i skutki wystąpienia sytuacji kryzysowych
Chcąc osiągnąć wyżej wymienione korzyści, najważniejszym elementem jest postrzeganie odpowiedzialnego biznesu w szerszym, strategicznym kontekście, jako jednej z głównych funkcji przedsiębiorstwa.
O korzyściach wynikających z działań społecznej odpowiedzialności biznesu w branży turystycznej dowiecie się Państwo podczas konferencji, która odbędzie się w dniu 25 października 2011 roku w hotelu Rialto w Warszawie. http://www.frr.pl...znesu-csrw-turystyce