Do walidacji może przystąpić Kandydat posiadający co najmniej średnie wykształcenie (JEST TO WARUNEK KONIECZNY), który uiścił opłaty przewidziane w procesie walidacji i dokonał prawidłowego zgłoszenia.
Dokumentem potwierdzającym poziom posiadanego wykształcenia jest w szczególności:
- świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- świadectwo dojrzałości,
- dyplom ukończenia studiów,
- zaświadczenie uczelni potwierdzające ukończenie studiów
Wymagana forma dokumentu – dokument w języku polskim lub w języku obcym wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego.
Przed przystąpieniem do walidacji należy zapoznać się z poniższymi informacjami i dokumentami:
- Formularz zgłoszeniowy - zgłoszenia można składać nie później niż 30 dni przed wyznaczonym terminem walidacji, przy czym decydująca jest data wpływu do Fundacji. Osobą odpowiedzialną za proces rejestracji zgłoszeń jest Paulina Jóźwiak. Decyzja o zakwalifikowaniu Kandydatów do udziału w procesie walidacji podejmowana jest przez Komisję Walidującą w formie uchwały, nie później niż 14 dni przed wyznaczonym terminem walidacji. Fundacja ma prawo zmiany terminu walidacji, jeżeli liczba Kandydatów w danym terminie będzie mniejsza niż 10 osób. Kandydat zostaje poinformowany drogą mailową, na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym, o zakwalifikowaniu do udziału w procesie walidacji lub o zmianie terminu walidacji.
- Opłaty
- Oczekiwane efekty uczenia się
- Metody weryfikacji efektów uczenia się
- Procedura odwoławcza
- Certyfikat