Szkolenia FRR

KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 241107)

Prowadzący Artur Hildebrand, Adam Podleśny, Paweł Puzio, Radosław Radosławski, Jarosław Stankiewicz

Kontroler finansowy Wrocław Celem kursu KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków jest przygotowanie do pracy na stanowisku kontrolera finansowego. Dodatkowy moduł z zakresu podatków pozwala nabyć umiejętności sporządzania i analizy raportów finansowych, analizowania informacji, współtworzenia standardów oraz przeprowadzania efektywnej kontroli działalności (audyt). Zdobyty certyfikat umożliwia rozpoczęcie pracy w działach finansowych przedsiębiorstw różnych branż. Rzetelne przygotowanie do wykonywania tej profesji, stanowi w przyszłości podstawę aplikacji na stanowisko dyrektora finansowego. Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kwalifikacje na Kontrolera Finansowego z Akademią Podatków, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Kontroler finansowy (kod zawodu 241107).

Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne

Cel szkolenia:
Przygotowanie do pracy na stanowisku kontrolera finansowego. Uczestnictwo w szkoleniu, uwieńczone certyfikatem, umożliwia rozpoczęcie pracy w działach finansowych przedsiębiorstw różnych branż. Rzetelne przygotowanie do wykonywania tej profesji, stanowi w przyszłości podstawę aplikacji na stanowisko dyrektora finansowego. Uczestnictwo w naszym szkoleniu zapewni:
  • elementarną wiedzę przygotowującą do wykonywania zawodu kontrolera finansowego
  • umiejętność sporządzania i analizy raportów finansowych, analizowania informacji oraz współtworzenia standardów
  • wiedzę dotyczącą polityki finansowej przedsiębiorstw
  • nabycie umiejętności umożliwiających przygotowywanie strategii działań inwestycyjnych
  • dodatkowo precyzyjną i aktualną wiedzę na temat struktury polskiego systemu podatkowego oraz umiejętność poprawnego rozliczania podatków pośrednich i bezpośrednich.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • umiejętność efektywnej kontroli działalności (audyt), zgodnie z zachowaniem zasad rachunkowości oraz tajemnicy firmy
  • opanowanie procedur weryfikacji zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy lub grupy firm
  • przyswojenie zasad budżetowania kosztów
  • umiejętność kontrolowania przepływów pieniężnych, kosztów i inwestycji (minimalizacja ryzyka), analizy i identyfikacji przyczyn przekroczenia kosztów i wydatków inwestycyjnych
  • przyswojenie reguł analizy okresowych raportów o sytuacji finansowej firmy (planów budżetowych, bilansu, deklaracji rozliczeniowych firmy dla ZUS, GUS, US)
  • przyswojenie szczegółowej wiedzy dotyczącej systemu podatkowego w Polsce
  • umiejętność kreatywnej analizy problemów związanych z opodatkowaniem działalności gospodarczej
  • opanowanie zasad prawidłowego rozliczania podatków bezpośrednich i pośrednich
  • umiejętność podejmowania decyzji ograniczających ryzyko i zmniejszających obciążenia podatkowe.

Adresaci szkolenia:
  • osoby aspirujące do objęcia stanowiska kontrolera finansowego
  • pracownicy działów księgowo-finansowych, poszerzający wiedzę i kompetencje zawodowe
  • osoby zajmujące stanowiska kierownicze, które chcą poszerzyć swą wiedzę z zakresu księgowości i finansów, by usprawnić komunikację z pionami finansowo księgowymi.

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce.


Dodatkowe informacje:
Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kwalifikacje na Kontrolera Finansowego z Akademią podatków, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Kontroler finansowy (kod zawodu 241107).

Po zdaniu egzaminu uczestnik otrzyma zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej (na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 42/K/11) i § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na 2 lub 3 raty.
Kurs składa się z następujących modułów:

I. Pieniądz, wartość pieniądza w czasie i ocena projektów inwestycyjnych - 9 godz.
II. Sprawozdawczość finansowa - zarządzanie wynikiem finansowym i płynnością - budowa sprawozdania finansowego dla finansistów - 9 godz.
III. Zasady analizy finansowej i analizy technicznej - 9 godz.
IV. Podstawy prawa cywilnego i gospodarczego, obowiązki i prawa przedsiębiorcy. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej.Kodeks spółek handlowych w zagadnieniach - 9 godz.
V. Excel w pracy finansisty - 9 godz.
VI. Analiza danych w finansach - 9 godz.
VII. PIT – Podatek dochodowy od osób fizycznych z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
VIII. CIT – Podatek dochodowy od osób prawnych - z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
IX. Sprawozdanie finansowe z przepływów pieniężnych - Cash Flow - 9 godz.
X. Windykacja wierzytelności aspekty prawne i praktyczne, zabezpieczanie wierzytelności - 9 godz.
XI. Rynki finansowe - współpraca i pozyskiwanie funduszy - 9 godz.
XII. Polityka kredytowa - procedury, zabezpieczenia, finansowanie, ocena wiarygodności kredytowej kontrahenta i windykacja należności - 9 godz.
XIII. VAT – Podatek od towarów i usług - zagadnienia podstawowe i zaawansowane - 18 godz.
XIV. Controlling i budżetowanie z uwzględnieniem biznesplanów i KPI - 18 godz.
Egzamin wewnętrzny
Uwaga!

Terminarz

Kurs trwa 144 godzin dydaktycznych.

Terminy zjazdów:

1 edycja:
28-29 września 2019 r.
12-13 października 2019 r.
19-20 października 2019 r.
26-27 października 2019 r.
9-10 listopada 2019 r.
23-24 listopada 2019 r.
7-8 grudnia 2019 r.
21-22 grudnia 2019 r.
22 grudnia 2019 r. - egzamin

Czas trwania

144 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 9:00 - 11:00
- przerwa 15 minut
- 11:15 - 13:15
- przerwa na lunch 45 minut
- 14:00 - 16:00
- przerwa 15 minut
- 16:15 - 17:00
Hildebrand
Artur Hildebrand

Prawnik z szeroką wiedzą i doświadczeniem zdobytym na stanowiskach aplikanta komorniczego, specjalisty ds. egzekucji, członka rady nadzorczej. Kierownik działu windykacji w firmie o zasięgu międzynarodowym oraz ceniony wykładowca.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Hildebrand

Podleśny
Adam Podleśny

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na specjalności Analiza Ekonomiczna oraz studiów podyplomowych Nowoczesne Zarządzanie Kadrami. Posiada 10 letnie doświadczenie zawodowe w korporacjach usługowo-księgowych, gdzie między innymi kierował pracą dużych zespołów, odpowiadał za rozliczenia z klientami biznesowymi oraz za rozliczenia międzywydziałowe. Ukończył studia podyplomowe „Trener biznesu i organizator szkoleń” prowadzone przez praktyków z Grupy Trenerskiej Mentor oraz w ramach certyfikacji zawodu księgowego zdobył tytuł Samodzielnego Księgowego w Polskiej Akademii Rachunkowości. Uczestniczył w rozwoju krakowskiego oddziału ogólnopolskiej firmy zajmującej się obsługą księgową podmiotów gospodarczych, a następnie jako Starszy Księgowy pełnił nadzór merytoryczny nad pracą zespołu księgowego. Jednocześnie prowadził szkolenia z zakresu podatków dla partnerów oraz pracowników z innych działów firmy. Jako trener współpracował z wieloma uznanymi firmami szkoleniowymi. W latach 2013-2015 współpracował z jedną z katowickich kancelarii podatkowych w ramach realizacji finansowanego ze środków unijnych projektu w zakresie prowadzenia szkoleń z prawa podatkowego CIT, PIT i VAT. Posiada ponad 1000 godzin doświadczenia trenerskiego. Równolegle pełni funkcje partnera biznesowego w jednym z krakowskich biur rachunkowych, jest właścicielem biura księgowego oraz prowadzi finanse specjalistycznego, niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej w Krakowie. Jednocześnie realizuje proces zdobywania uprawnień doradcy podatkowego.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Adam Podleśny

Puzio
Paweł Puzio

Paweł Puzio posiada 12 lat doświadczenia w finansach, w tym ponad 8 lat doświadczenia w sektorze Venture Capital. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania AGH w Krakowie, a także studiów podyplomowych Wydziału Zarządzania AGH w Krakowie na kierunku: Rachunkowość Zarządcza i Controlling oraz absolwentem studiów podyplomowych Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Analiza rynków finansowych i doradztwo inwestycyjne. Posiada „Licencję maklera papierów wartościowych z uprawnieniami do czynności doradztwa inwestycyjnego – licencja numer 2233”, uzyskał uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa oraz jest Certyfikowanym Trenerem Biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując i współpracując z firmami doradztwa finansowego oraz doradztwa biznesowego. W tym czasie współpracował z największymi instytucjami finansowymi w Polsce, w tym bankami, firmami leasingowymi, towarzystwami funduszy inwestycyjnych oraz domami maklerskimi. Pracował również jako Analityk Biznesowy/Menadżer projektów w funduszu Venture Capital oraz Sieci Inwestorów Indywidualnych. Doradzał przy powstaniu, rozwoju i komercjalizacji wielu projektów/firm. Doświadczenie korporacyjne i biznesowe zdobywał zasiadając w Zarządach, Radach Nadzorczych oraz jako Doradcy Zarządu ds. Finansowych spółek z różnych branż, a także pełniąc funkcję Dyrektora Finansowego w spółce z branży usługowej oraz obecnie w Grupie kapitałowej z branży finansowej.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Paweł Puzio

Radosławski
Radosław Radosławski

Specjalista, Prawnik

Radca prawny z długoletnią praktyką w organach administracji specjalnej i centralnej, obecnie główny specjalista ds. legislacji w Biurze Legislacyjnym Kancelarii Sejmu. Specjalizuje się w prawie administracyjnym i konstytucyjnym, również w aspekcie komparatywnym. W 2004 r. ukończył sejmową aplikację administracyjną. Uczestnik licznych seminariów i konferencji organizowanych przez parlamenty państw członkowskich UE. Współpracuje z Krajową Radą Radców Prawnych w zakresie tworzenia projektów aktów prawa wewnętrznego samorządu radców prawnych. Od 2005 prowadzi szkolenia dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego dotyczące głównie postępowania administracyjnego oraz redagowania i ogłaszania aktów prawa miejscowego.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Radosław Radosławski

Stankiewicz
Jarosław Stankiewicz

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Opolskiego. Ukończył polsko-austriacką szkołę dla trenerów WIFI Osterreich, a także Szkołę Główną Handlową w Warszawie na kierunku: Europejska Akademia Umiejętności Menedżerskich. Od 20 lat pracujący na stanowisku głównego księgowego, dyrektora finansowego oraz controllera finansowego w dużych i średnich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Zajmuje się szkoleniami w obszarach rachunkowości, finansów, zarządzania oraz HR. Potrafi wiedzę teoretyczną podeprzeć doświadczeniem z codziennej pracy. Swoje doświadczenie na bieżąco szlifuje w dużych międzynarodowych korporacjach. W czasie szkoleń i treningów szczególny nacisk kładzie na zrozumiałość oraz umiejętne wykorzystanie poznanej wiedzy oraz nabytych umiejętności w pracy codziennej uczestników szkoleń. Szkolenia przez niego prowadzone to świetna synteza połączenia wiedzy z warsztatami szkoleniowymi. Jest ekspertem w obszarach: analiza potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych, zarządzanie programami szkoleniowymi, komunikacja i praca w zespole, tworzenie standardów stanowiska pracy, selekcja i rekrutacja pracowników, zarządzanie informacją poufną w przedsiębiorstwie, zarządzanie kulturą w firmie, analiza finansowa, zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie, inwentaryzacja składników majątkowych firmy, środki trwałe, rozliczanie wyjazdów służbowych, rachunkowość przedsiębiorstw, controlling, budżetowanie, rachunek kosztów.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Jarosław Stankiewicz

cena Całkowita cena szkolenia wynosi 4490,00 zł netto (4490,00 zł brutto). Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • poczęstunek
  • certyfikat
  • egzamin
  • zaświadczenie
raty Płatność ratalna. Płatność za kurs może zostać rozłożona na 2 lub 3 raty. Dla płatności w dwóch ratach doliczamy 2% wartości kursu, dla trzech rat doliczamy 3% wartości kursu.

Ostatnio przeglądane

  • super Super oferta
Data szkolenia
28.09.2019 - 22.12.2019
1257
Cena
4490.00 PLN 4490,00 zł netto
4490,00 zł brutto
miasto Lokalizacja: Wrocław inna lokalizacja
czas trwania Czas trwania: 144 godziny
tryb szkolenia Tryb szkolenia: Tryb Weekendowy
numer edycji Numer edycji: 1 edycja

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij
Proszę czekać...
proszę czekać