Szkolenia FRR

GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101)

Prowadzący Paulina Bramson, Mariusz Chojecki, Jacek Kołaczyński, Rafał Kusy, Michał Leconte, Adam Podleśny, Stanisława Zabłocka, Monika Zielińska

Główny księgowy Warszawa Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie do zawodu głównego księgowego. Kurs umożliwia zdobycie niezbędnej wiedzy z zakresu rachunkowości, podatków, ubezpieczeń społecznych oraz wybranych zagadnień prawa. Certyfikat ukończenia szkolenia jest potwierdzeniem posiadanej wiedzy z zakresu zaawansowanej księgowości, umożliwia rozpoczęcie pracy na stanowisku głównego księgowego oraz stanowi potwierdzenie posiadanych umiejętności do pełnienia kluczowych funkcji w firmie.

Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne.

Cel szkolenia:
Uzyskanie kwalifikacji zawodowych głównego księgowego. Certyfikat ukończenia jest potwierdzeniem przyswojenia wiedzy z zakresu księgowości w stopniu umożliwiającym rozpoczęcie pracy na stanowisku głównego księgowego.

Uczestnicząc w naszym szkoleniu zyskasz:

  • zaktualizowany i utrwalony zasób informacji z zakresu księgowości
  • zaawansowaną wiedzę, niezbędną do wykonywania zawodu głównego księgowego
  • umiejętność skutecznej komunikacji z dyrektorem finansowym, zarządem, właścicielami i doradcą podatkowym w zakresie realizacji i kreowania polityki podatkowej i finansowej firmy.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • poszerzenie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej
  • zaktualizowanie wiadomości w dziedzinie księgowości, podatków i organizacji podmiotów gospodarczych
  • umiejętność interpretacji obowiązujących aktów prawnych, których znajomość jest niezbędna w pracy głównego księgowego
  • opanowanie technik usprawniających pracę i maksymalizujących efektywność podejmowanych działań.

Adresaci szkolenia:
  • pracownicy działów księgowych, którzy chcą pogłębić swą wiedzę i zwiększyć kwalifikacje
  • osoby zajmujące się księgowością, realizujący ścieżkę rozwoju zawodowego
  • księgowi aspirujący do objęcia stanowiska kierowniczych
  • osoby kreujące politykę księgowości podmiotów gospodarczych i odpowiedzialne za księgowość w systemach informatycznych.

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce.

Dodatkowe informacje:
Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kwalifikacje na Głównego księgowego, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Główny księgowy (kod zawodu 121101).

Po zdaniu egzaminu uczestnik otrzyma zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej (na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 42/K/11) i § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).

Zapraszamy do zapoznania się opiniami o kursie:
Facebook>>

Frr>>

__________________________________________________________________
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Kurs rachunkowości od podstaw:
ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI >>>

Kurs Samodzielny Księgowy:
SAMODZIELNY KSIĘGOWY >>>

Kurs Dyplomowany Księgowy:
DYPLOMOWANY KSIĘGOWY >>>
Kurs składa się z następujących modułów:

I. Prawo pracy. System ubezpieczeń społecznych. Kadry i płace - 18 godz.
II. Organizacja rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych. Zasady ewidencji bilansowej oraz ujęcie podatkowe - rzeczowe aktywa trwałe - środki trwałe, środki trwałe w budowie, wartości niematerialne i prawne. Inwestycje długoterminowe - 9 godz.
III. Zasady ewidencji bilansowej - aktywa obrotowe (zapasy, rozrachunki), kapitały i fundusze własne, zobowiązania). W ramach rozrachunków także ZFŚS oraz inne rozrachunki z pracownikami (podróże służbowe) - 9 godz.
IV. System podatkowy w Polsce. Ordynacja podatkowa. Prawo karne skarbowe i podstępowanie podatkowe. Podatki pośrednie (PCC, podatek od nieruchomości, podatek od środków transportu) - 9 godz.
V. Podstawy prawa cywilnego i gospodarczego, obowiązki i prawa przedsiębiorcy. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej.Kodeks spółek handlowych w zagadnieniach - 9 godz.
VI. Sprawozdanie finansowe Część I - Bilans i informacja dodatkowa do bilansu - 9 godz.
VII. Sprawozdanie finansowe - Rachunek zysków i strat. Zasady ustalania wyniku finansowego oraz dochodu (straty) na potrzeby podatkowe. Podział i rozliczenie wyniku finansowego - 9 godz.
VIII. PIT – Podatek dochodowy od osób fizycznych z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
IX. CIT – Podatek dochodowy od osób prawnych - z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
X. Sprawozdanie finansowe z przepływów pieniężnych - Cash Flow - 9 godz.
XI. Zaawansowana rachunkowość finansowa - kontrakty długoterminowe, zmiany polityki rachunkowości, odroczony podatek dochodowy – z uwzględnieniem skutków podatkowych, Rezerwy - 9godz.
XII. VAT – Podatek od towarów i usług - zagadnienia podstawowe i zaawansowane - 18 godz.
XIII. Zestawienie zmian w kapitale własnym, Sprawozdanie z działalności, Podstawy konsolidacji sprawozdań finansowych. Analiza finansowa jednostki - 9 godz.
XIV. Podstawy rachunkowości zarządczej i rachunku kosztów zarządczych oraz zarządzania finansami - 9 godz.
XV. Podsumowanie kursu - 16 godz.
Egzamin wewnętrzny - 4 godz.
Uwaga!

Terminarz

Kurs trwa 164 godziny dydaktyczne

Terminy zjazdów:

62 edycja:
19, 20, 26, 27 stycznia 2019 r.
9, 10, 16, 17, 23, 24 lutego 2019 r.
2, 3, 16, 17, 23, 24, 30, 31 marca 2019 r.
31 marca 2019 r. - egzamin

63 edycja:
6-7 kwietnia 2019 r.
13-14 kwietnia 2019 r.
27-28 kwietnia 2019 r.
11-12 maja 2019 r.
18-19 maja 2019 r.
25-26 maja 2019 r.
8-9 czerwca 2019 r.
15-16 czerwca 2019 r.
29-30 czerwca 2019 r.
30 czerwca 2019 r. - egzamin

64 edycja:
6-7 lipca 2019 r.
13-14 lipca 2019 r.
20-21 lipca 2019 r.
27-28 lipca 2019 r.
31 sierpnia-01 września 2019 r.
7-8 września 2019 r.
14-15 września 2019 r.
21-22 września 2019 r.
28-29 września 2019 r.
29 września 2019 r. - egzamin

Miejsce zajęć:
ul. Wita Stwosza 32 lok.5 i 6 (II piętro); 02-661 Warszawa

Czas trwania

164 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 9:00 - 11:00
- przerwa 15 minut
- 11:15 - 13:15
- przerwa na lunch 45 minut
- 14:00 - 16:00
- przerwa 15 minut
- 16:15 - 17:00
Bramson
Paulina  Bramson

Kadry i Płace

Zdobyła bardzo duże doświadczenie poprzez pracę w działach kadr i płac różnych firm, od małych po bardzo duże korporacje. Ekspert w zakresie naliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, doświadczony wykładowca, trener biznesu. Od ponad 10 lat związana z działami kadr i płac. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych. Wieloletni współpracownik Centrum szkoleniowego FRR Sp. z o.o. w zakresie prowadzenia szkoleń Kadrowo Płacowych. Wiedzę przekazuje w bardzo przystępny sposób, otrzymując za każdym razem bardzo wysokie oceny w ankietach wypełnianych przez uczestników na koniec zajęć.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Paulina  Bramson

Chojecki
Mariusz Chojecki

Prawnik, przedsiębiorca, doświadczony szkoleniowiec - wykładowca. Specjalizuje się w zakresie prowadzenia szkoleń prawniczych: zamówienia publiczne, prawo administracyjne (KPA), prawo cywile (KC, KPC), prawo gospodarcze i ubezpieczeniowe, jak również szkoleń specjalistycznych z: przedsiębiorczości, funkcjonowania przedsiębiorstw, prawa spółek handlowych (KSH), prawa podatkowego i ochrony danych osobowych. Doświadczenie zdobył poprzez wieloletnią praktykę biznesową i trenerską w obszarze prowadzenia szkoleń dla firm z sektora prywatnego oraz sektora administracji publicznej a także oświaty. Posiada wiedzę praktyczną i akademicką, badawczo – naukową, dzięki której dostosowuje szkolenia i warsztaty w sposób elastyczny do wymogów i zapotrzebowania.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Mariusz Chojecki

Kołaczyński
Jacek Kołaczyński

Profil zawodowy: praktyk i ekspert w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego, finansów, controllingu, autor i opiekun merytoryczny certyfikowanych programów szkoleniowych w FRR, Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej w FRR Edukacja i ukończone szkolenia: absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalność: Rachunkowość, ukończone studia podyplomowe „Post-graduate studies in Financial Management” w Luton Business School, ukończone anglojęzyczne studia MBA na University of Bedfordshire w Wielkiej Brytanii, certyfikat księgowy Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, CIMA Advanced Diploma in Management Accounting, absolwent międzynarodowego programu dla kadry managerskiej na licencji Harvard University, końcowa certyfikacja na biegłego rewidenta Doświadczenie: blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych i kontroli (Główny Księgowy, Kierownik Controllingu, Dyrektor Finansowy), obecnie dyrektor finansowy w globalnej grupie kapitałowej, dodatkowo wieloletni współpracownik biur księgowości, doradztwa podatkowego i największych firm audytorskich, posiada ponad 10-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego ze zrealizowanymi ponad 10 tysiącami godzin szkoleniowych w formie otwartej i zamkniętej, specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, tematyce MSR/MSSF oraz szeroko rozumianym zarządzaniem finansami i podatkami (PIT, CIT, VAT) oraz controllingiem w grupach kapitałowych.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Jacek Kołaczyński

Kusy
Rafał Kusy

W swojej pracy zawodowej miał kilkuletnie doświadczenie w pracy w bankowości w największych bankach w obszarach związanych z ryzykiem kredytowym czy restrukturyzacją kredytów bankowych. Doświadczenie zdobył również w firmie RAPA Consulting zajmującej się ogólnie rozumianym doradztwem finansowym (biznes plany, programy restrukturyzacyjne, wyceny due dilligence, memoranda inwestycyjne). W karierze zawodowej był również członkiem kilku rad nadzorczych. Dr Kusy brał udział w kilkudziesięciu projektach doradczych m.in. z zakresu wyceny, pozyskiwania środków finansowych dla przedsiębiorstw, restrukturyzacji finansowej i organizacyjnej przedsiębiorstw, przygotowywania i wdrażania strategii rozwoju. W pracy naukowej zajmuje się głównie problematyką zarządzania ryzykiem, analizą techniczną, portfelem inwestycyjnym, zarządzania finansami firm, biznes planami i planem finansowym, wyceną firm. Jest autorem lub współautorem kilku artykułów oraz referatów naukowych. Prowadził zajęcia z m.in. zarządzania ryzykiem, analizy technicznej, matematyki finansowej, portfela inwestycyjnego, wyceny przedsiębiorstw i oceny projektów inwestycyjnych, finansów przedsiębiorstw, analizy finansowej na studiach dyplomowych, podyplomowych oraz MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauki, w Akademii Leona Koźmińskiego, na Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych im. F. Skarbka.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Rafał Kusy

Leconte
Michał Leconte

Podatki

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku prawo. Radca prawny oraz doradca podatkowy (nr wpisu 12092). Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w zakresie prawa podatkowego, które zdobywał pracując w podmiotach świadczących usługi doradztwa podatkowego i prawnego na stanowiskach specjalistycznych oraz kierowniczych. Obecnie prowadzi działalność jako radca prawny w zespole radców prawnych, doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Specjalista w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, postępowań podatkowych oraz fuzji i przejęć.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Michał Leconte

Podleśny
Adam Podleśny

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na specjalności Analiza Ekonomiczna oraz studiów podyplomowych Nowoczesne Zarządzanie Kadrami. Posiada 10 letnie doświadczenie zawodowe w korporacjach usługowo-księgowych, gdzie między innymi kierował pracą dużych zespołów, odpowiadał za rozliczenia z klientami biznesowymi oraz za rozliczenia międzywydziałowe. Ukończył studia podyplomowe „Trener biznesu i organizator szkoleń” prowadzone przez praktyków z Grupy Trenerskiej Mentor oraz w ramach certyfikacji zawodu księgowego zdobył tytuł Samodzielnego Księgowego w Polskiej Akademii Rachunkowości. Uczestniczył w rozwoju krakowskiego oddziału ogólnopolskiej firmy zajmującej się obsługą księgową podmiotów gospodarczych, a następnie jako Starszy Księgowy pełnił nadzór merytoryczny nad pracą zespołu księgowego. Jednocześnie prowadził szkolenia z zakresu podatków dla partnerów oraz pracowników z innych działów firmy. Jako trener współpracował z wieloma uznanymi firmami szkoleniowymi. W latach 2013-2015 współpracował z jedną z katowickich kancelarii podatkowych w ramach realizacji finansowanego ze środków unijnych projektu w zakresie prowadzenia szkoleń z prawa podatkowego CIT, PIT i VAT. Posiada ponad 1000 godzin doświadczenia trenerskiego. Równolegle pełni funkcje partnera biznesowego w jednym z krakowskich biur rachunkowych, jest właścicielem biura księgowego oraz prowadzi finanse specjalistycznego, niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej w Krakowie. Jednocześnie realizuje proces zdobywania uprawnień doradcy podatkowego.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Adam Podleśny

Zabłocka
Stanisława Zabłocka

Doktor nauk ekonomicznych, posiada certyfikat księgowy Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, kandydat na biegłego rewidenta. Autorka książek z zakresu wyceny przedsiębiorstw, rachunku kosztów, przewodniku po podatkach, rachunkowości międzynarodowej, systemu rachunkowości a systemu podatkowego w porównaniach międzynarodowych i ich wspólnych relacji.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Stanisława Zabłocka

Zielińska
Monika Zielińska

Kadry i Płace

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w działach kadr i płac różnych firm (od firm usługowych po transportowe i duże sieci handlowe). Przez kilka lat prowadziła działalność w zakresie usług kadrowo płacowych oraz doradztwa i szkoleń dla kadry kierowniczej dotyczących niezbędnej dla nich wiedzy na temat prawa pracy.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Monika Zielińska

cena Całkowita cena szkolenia wynosi 3.221,50 zł netto (3.221,50 zł brutto). ocena Przy zgłoszeniu do 28 kwietnia 2019 r. oferujemy rabat w wysokości 15%. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • poczęstunek
  • książkę PODATKI - ujednolicone przepisy
  • książkę PRAWO PRACY - ujednolicone przepisy
  • certyfikat
  • egzamin
  • zaświadczenie
raty Płatność ratalna. Płatność za kurs może zostać rozłożona na 2 lub 3 raty. Dla płatności w dwóch ratach doliczamy 2% wartości kursu, dla trzech rat doliczamy 3% wartości kursu.
płatność Płatność po szkoleniu. W przypadku jednostek budżetowych istnieje możliwość wystawienia faktury z terminem płatności po odbyciu szkolenia.
Adres:
ul. Wita Stwosza 32/5, 2 piętro
02-661 Warszawa

Ostatnio przeglądane

  • super Super oferta
Data szkolenia
06.07.2019 - 29.09.2019
211
Cena
3.790,00 zł netto -15%
3221.50 PLN 3.221,50 zł netto
3.221,50 zł brutto
2019-04-28
ocena Przy zgłoszeniu do 28 kwietnia 2019 r. oferujemy rabat w wysokości 15%.
miasto Lokalizacja: Warszawa inna lokalizacja
czas trwania Czas trwania: 164 godziny
tryb szkolenia Tryb szkolenia: Tryb Weekendowy
numer edycji Numer edycji: 64 edycja

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij

zamknij
Proszę czekać...
proszę czekać