Szkolenia FRR

SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE

Online Lokalizacja Online
Tryb Tryb dzienny
Prowadzący Prowadzący  Artur Hildebrand

Szkolenie online z windykacji W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej. Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.

Cel szkolenia:
W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej.
Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • Umiejętność rozpoznawania kategorii dłużników, których spotykamy w pracy windykatora
  • Zalety i wady rozmowy telefonicznej /
    Poznanie zasad konstruowania skutecznej telefonicznej rozmowy windykacyjnej, w tym:
  • a) jak przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem?
  • b) w jaki sposób umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika?
  • c) jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika?
  • d) jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych?
  • e) jak umiejętnie radzić sobie i pokonywać gry manipulacyjne stosowane przez dłużników?

Adresaci szkolenia:
  • osoby chcące przekwalifikować się lub pozyskać nowe umiejętności
  • pracownicy przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych odpowiedzialnych za prowadzenie windykacji i egzekucji
  • pracownicy działów prawnych zajmujących się egzekucją komorniczą
  • windykatorzy pragnący podnieść swoje kwalifikacje

Metody pracy stosowane podczas szkoleń:
1) Szkolenia prowadzone są interaktywnie – metodą warsztatową, angażując uczestników do czynnego udziału i wypowiedzi w poszczególnych kwestiach.
2) Szkolenia składają się z części teoretycznej i praktycznej. Teoria podana jest w przyswajalny sposób i dopełniona dyskusją z uczestnikami. Część praktyczna opiera się na zróżnicowanych ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, mających na celu sugestywne prezentowanie własnych racji.
3) Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
4) Wszystkie powyższe zagadnienia opieram na swoim ponad 19-letnim doświadczeniu w windykacji. Przedstawiam praktyczne wykorzystanie możliwości w tym temacie w oparciu o konkretne „życiowe” przykłady oraz w oparciu o wzory dokumentów, którymi uczestnicy muszą się posługiwać. Szkolenie nie jest wyłącznie odczytaniem wiedzy z podręczników np. prawa, ponieważ zależy mi na przyswojeniu przez Państwa niezbędnych informacji i umiejętności samodzielnego szukania rozwiązań.
5) Zapraszam do otwartej dyskusji, wymiany pomysłów, inspirujących pytań, zaciętej wymiany zdań na temat dostępnych i niedostępnych, praktycznych możliwości poprawienia skuteczności w odzyskiwaniu należności.

Wymagania sprzętowe:
• komputer z aktualną wersją przeglądarki: google chrome/ firefox/ opera/ safari lub edge
• internet o minimalnej prędkości pobierania 2 Mb/s (sprawdź)
1. Kategorie dłużników

2. Dlaczego nie płacą? (firmy i osoby fizyczne)

3. Zasady konstruowania skutecznej rozmowy windykacyjnej - 7 podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych
• Umiejętność komunikowania celów i intencji – techniki aktywnego słuchania i pytania
• Stres oraz trudne rozmowy – sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
• „Stosowany język” – oddziaływanie słownictwa na dłużnika, wpływ „słów” na jego stany emocjonalne, techniczna strona wypowiedzi
• Najczęstsze pułapki językowe
• Wybrane prawa perswazji – czyli jak ułatwić sobie dojście do porozumienia z dłużnikiem
• Gra psychologiczna – najpraktyczniejsze techniki negocjacji i wpływu na zachowanie dłużnika
• Presupozycje i ich praktyczne wykorzystanie w negocjacjach windykacyjnych
• Prawdy o ludzkim zachowaniu, przydatne w negocjacjach
• Błędy negocjacyjne wierzyciela podczas windykacji
• Jakich działań nie może stosować windykator

4. Dokumenty ułatwiające polubowne rozwiązanie sprawy (uznanie wierzytelności, ugoda cywilnoprawna itp.) – dlaczego są niezbędne?

Czas trwania

5 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 10:00 - 12:00
- przerwa 15 min
- 12:15 - 14:00
Hildebrand
Artur Hildebrand

Prawnik z szeroką wiedzą i doświadczeniem zdobytym na stanowiskach aplikanta komorniczego, specjalisty ds. egzekucji, członka rady nadzorczej. Kierownik działu windykacji w firmie o zasięgu międzynarodowym oraz ceniony wykładowca.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Hildebrand

cena Całkowita cena szkolenia wynosi 120,00 zł netto (120,00 zł brutto). Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • certyfikat
  • materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
  • dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Dostęp do szkolenia online będzie możliwy tylko po wcześniejszym dokonaniu zapłaty.
Jak wygląda realizacja szkolenia online?


Realizacja szkoleń online krok po kroku:
  1. Dokonanie zgłoszenia na wybrane szkolenie na stronie frr
  2. Otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
  3. Po potwierdzeniu terminu szkolenia zostaną Państwo poproszeni o dokonanie przelewu
  4. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
  5. W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
  6. Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są:
    • prezentacja
    • trener
    • czat
  7. Komunikacja podczas szkolenia odbywa się poprzez czat

Niezmiennie naszym celem jest edukacja na najwyższym poziomie. Zmieniły się otaczające nas warunki, ale nasi trenerzy wraz z ich wiedzą i doświadczeniem, nadal pozostają do Państwa dyspozycji.

Zapraszamy do skorzystania z tej formy zajęć edukacyjnych.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z opiekunem szkolenia.

Ostatnio przeglądane

  • Nowość Nowość
Data szkolenia
03.08.2020
1624
Cena
120.00 PLN 120,00 zł netto
120,00 zł brutto
ocena Przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób z firmy oferujemy rabat 30%. Zapraszamy!
czas trwania Czas trwania: 5 godzin
tryb szkolenia Tryb szkolenia: Tryb dzienny
numer edycji Numer edycji: 1 edycja
Opiekun szkolenia
Monika Połosak
Monika Połosak

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij