Szkolenia FRR

SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE

Prowadzący Artur Hildebrand

W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej. Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.

Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne (grupy do 15 osób).

Cel szkolenia:
W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej.
Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.

Szkolenie jest częścią AKADEMII WINDYKACJI
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Akademii.

W przypadku udziału w pełnej Akademii Windykacji uczestnik po zdaniu końcowego egzaminu może uzyskać stosowne zaświadczenie Ministra Edukacji Narodowej (MEN) o ukończeniu kursu z zakresu windykacji, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Windykator - (kod zawodu 421403)

Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • Umiejętność rozpoznawania kategorii dłużników, których spotykamy w pracy windykatora
  • Zalety i wady rozmowy telefonicznej /
    Poznanie zasad konstruowania skutecznej telefonicznej rozmowy windykacyjnej, w tym:
  • a) jak przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem?
  • b) w jaki sposób umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika?
  • c) jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika?
  • d) jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych?
  • e) jak umiejętnie radzić sobie i pokonywać gry manipulacyjne stosowane przez dłużników?

Adresaci szkolenia:
  • osoby chcące przekwalifikować się lub pozyskać nowe umiejętności
  • pracownicy przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych odpowiedzialnych za prowadzenie windykacji i egzekucji
  • pracownicy działów prawnych zajmujących się egzekucją komorniczą
  • windykatorzy pragnący podnieść swoje kwalifikacje

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

1. Kategorie dłużników

2. Dlaczego nie płacą? (firmy i osoby fizyczne)

3. Rozmowa telefoniczna a kontakt osobisty – porównanie

4. Zasady konstruowania skutecznej rozmowy windykacyjnej
a) 7 podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych
b) Umiejętność komunikowania celów i intencji – techniki aktywnego słuchania i pytania
c) Stres oraz trudne rozmowy – sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
d) „Stosowany język” – oddziaływanie słownictwa na dłużnika, wpływ „słów” na jego stany emocjonalne, techniczna strona wypowiedzi
e) Najczęstsze pułapki językowe (warsztaty)
f) Wybrane prawa perswazji – czyli jak ułatwić sobie dojście do porozumienia z dłużnikiem (warsztaty)
g) Gra psychologiczna – najpraktyczniejsze techniki negocjacji i wpływu na zachowanie dłużnika
h) Prawdy o ludzkim zachowaniu, przydatne w negocjacjach
i) Jak radzić sobie z metodami uników i gier manipulacyjnych stosowanych przez dłużnika (warsztaty)
j) Najczęściej stosowane „chwyty”, tzw. brudne formy negocjacji
k) Błędy negocjacyjne wierzyciela podczas windykacji
l) Czego nie może windykator

Czas trwania

8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 9:00 - 10:30
- przerwa 15 minut
- 10:45 - 12:15
- przerwa 45 minut
- 13:00 - 14:30
- przerwa 15 minut
- 14:45 - 16:15
Hildebrand
Artur Hildebrand

Prawnik z szeroką wiedzą i doświadczeniem zdobytym na stanowiskach aplikanta komorniczego, specjalisty ds. egzekucji, członka rady nadzorczej. Kierownik działu windykacji w firmie o zasięgu międzynarodowym oraz ceniony wykładowca.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Hildebrand

cena Całkowita cena szkolenia wynosi 699,00 zł netto (699,00 zł brutto). Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • lunch
  • certyfikat
Adres:
ul. Moniuszki 4/8
40-005 Katowice

To szkolenie organizujemy także w innych lokalizacjach:

Ostatnio przeglądane

Data szkolenia
17.10.2019
704
Cena
699.00 PLN 699,00 zł netto
699,00 zł brutto
miasto Lokalizacja: Katowice inna lokalizacja
czas trwania Czas trwania: 8 godzin
tryb szkolenia Tryb szkolenia: Tryb Dzienny
numer edycji Numer edycji: 15 edycja

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij
Proszę czekać...
proszę czekać