Szkolenia FRR

SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE

Prowadzący Artur Hildebrand

W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej. Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.

Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne (grupy do 15 osób).

Cel szkolenia:
W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej.
Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.

Szkolenie jest częścią AKADEMII WINDYKACJI
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Akademii.

W przypadku udziału w pełnej Akademii Windykacji uczestnik po zdaniu końcowego egzaminu może uzyskać stosowne zaświadczenie Ministra Edukacji Narodowej (MEN) o ukończeniu kursu z zakresu windykacji, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Windykator - (kod zawodu 421403)

Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • Umiejętność rozpoznawania kategorii dłużników, których spotykamy w pracy windykatora
  • Zalety i wady rozmowy telefonicznej /
    Poznanie zasad konstruowania skutecznej telefonicznej rozmowy windykacyjnej, w tym:
  • a) jak przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem?
  • b) w jaki sposób umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika?
  • c) jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika?
  • d) jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych?
  • e) jak umiejętnie radzić sobie i pokonywać gry manipulacyjne stosowane przez dłużników?

Adresaci szkolenia:
  • osoby chcące przekwalifikować się lub pozyskać nowe umiejętności
  • pracownicy przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych odpowiedzialnych za prowadzenie windykacji i egzekucji
  • pracownicy działów prawnych zajmujących się egzekucją komorniczą
  • windykatorzy pragnący podnieść swoje kwalifikacje

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

1. Kategorie dłużników

2. Dlaczego nie płacą? (firmy i osoby fizyczne)

3. Rozmowa telefoniczna a kontakt osobisty – porównanie

4. Zasady konstruowania skutecznej rozmowy windykacyjnej
a) 7 podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych
b) Umiejętność komunikowania celów i intencji – techniki aktywnego słuchania i pytania
c) Stres oraz trudne rozmowy – sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
d) „Stosowany język” – oddziaływanie słownictwa na dłużnika, wpływ „słów” na jego stany emocjonalne, techniczna strona wypowiedzi
e) Najczęstsze pułapki językowe (warsztaty)
f) Wybrane prawa perswazji – czyli jak ułatwić sobie dojście do porozumienia z dłużnikiem (warsztaty)
g) Gra psychologiczna – najpraktyczniejsze techniki negocjacji i wpływu na zachowanie dłużnika
h) Prawdy o ludzkim zachowaniu, przydatne w negocjacjach
i) Jak radzić sobie z metodami uników i gier manipulacyjnych stosowanych przez dłużnika (warsztaty)
j) Najczęściej stosowane „chwyty”, tzw. brudne formy negocjacji
k) Błędy negocjacyjne wierzyciela podczas windykacji
l) Czego nie może windykator

Czas trwania

8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 9:00 - 10:30
- przerwa 15 minut
- 10:45 - 12:15
- przerwa na lunch 45 minut
- 13:00 - 14:30
- przerwa 15 minut
- 14:45 - 16:15
Hildebrand
Artur Hildebrand

Prawnik z szeroką wiedzą i doświadczeniem zdobytym na stanowiskach aplikanta komorniczego, specjalisty ds. egzekucji, członka rady nadzorczej. Kierownik działu windykacji w firmie o zasięgu międzynarodowym oraz ceniony wykładowca.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Hildebrand

cena Całkowita cena szkolenia wynosi 549,00 zł netto (549,00 zł brutto). ocena Przy zgłoszeniu do 30 maja 2019 r. oferujemy rabat w wysokości 150 zł. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • lunch
  • certyfikat
Adres:
ul. Moniuszki 4/8
40-005 Katowice

To szkolenie organizujemy także w innych lokalizacjach:

Ostatnio przeglądane

Data szkolenia
29.08.2019
704
Cena
699,00 zł netto -150 zł
549.00 PLN 549,00 zł netto
549,00 zł brutto
2019-05-30
ocena Przy zgłoszeniu do 30 maja 2019 r. oferujemy rabat w wysokości 150 zł.
miasto Lokalizacja: Katowice inna lokalizacja
czas trwania Czas trwania: 8 godzin
tryb szkolenia Tryb szkolenia: Tryb Dzienny
numer edycji Numer edycji: 15 edycja

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij
Proszę czekać...
proszę czekać