Szkolenia FRR

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG (kod zawodu 121102)

Prowadzący Paulina Bramson, Jacek Kołaczyński, Adam Podleśny, Piotr Świniarski, Piotr Wąsowski, Szymon Wilga, Monika Zielińska

Kierownik biura księgowego Katowice Kurs w całości prowadzony jest wyłącznie przez doświadczonych praktyków, którzy na przykładach liczbowych i podpierając się aktualnymi przepisami polskich ustaw i innych regulacji funkcjonujących w systemie prawa bilansowego i podatkowego są w stanie w sposób zrozumiały, przystępny i zwięzły przekazać szczegółowe zagadnienia objęte tematyką kursu w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz ewidencji uproszczonych.

Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne.

Cel kursu:
Gruntowne przygotowanie kadry finansowo-księgowej do samodzielnego prowadzenia biura rachunkowego lub świadczenia usług księgowych na podstawie umów cywilnych.
Kurs kierujemy w szczególności do osób posiadających już doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych podmiotów z sektora firm handlowych, usługowych lub produkcyjnych. Uczestnictwo pozwala na:
  • Usystematyzowanie teoretyczne i praktyczne wiedzy z zakresu rachunkowości finansowej, sprawozdawczości, prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych i zagadnień z nimi związanych,
  • przygotowanie do świadczenia profesjonalnych usług rachunkowych w ramach działalności biura rachunkowego lub biura podatkowego.

Korzyści dla uczestników:
  • przyswojenie szczegółowych wiadomości z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego, gospodarczego, handlowego i podstaw ZUS,
  • gruntowne opanowanie zasad funkcjonowania systemu podatkowego w Polsce,
  • przyswojenie reguł nowoczesnej rachunkowości, kontroli wewnętrznej i postępowania egzekucyjnego,
  • nabycie umiejętności rzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • przyswojenie wiedzy dotyczącej prowadzenia rachunkowości jednostek nie prowadzących działalności gospodarczej oraz jednostek w sytuacjach szczególnych,
  • opanowanie umiejętności umożliwiających efektywne prowadzenie biura rachunkowego lub kancelarii podatkowej,
  • nabycie umiejętności pracy księgowego na stanowiskach decyzyjnych,
  • przyswojenie zasad analizy, interpretacji i prezentacji obowiązujących aktów prawnych, które mają istotny wpływ na pracę głównego księgowego.

Adresaci kursu:
  • osoby na samodzielnych stanowiskach w księgowości, zwiększające swe kompetencje,
  • pracownicy średniego i wyższego szczebla pionu księgowo-finansowego, którzy potrzebują udokumentowania swych umiejętności,
  • osoby, które prowadzą własne biuro rachunkowe.

Wymogiem koniecznym udziału w kursie jest znajomość zakładowego planu kont.

Potwierdzenie uczestnictwa:
Certyfikat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce,

Informacje dodatkowe:
Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie test pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na stanowisku Kierownika biura księgowego, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu:
Kierownik biura rachunkowego (kod zawodu 121102).

Po zdaniu egzaminu uczestnik otrzyma zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej (na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 42/K/11) i § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).

Zapraszamy do zapoznania się opiniami o kursie:
Facebook>>

Frr>>
__________________________________________________________________

Kurs rachunkowości od podstaw:
- ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - KURS WEEKENDOWY (kod zawodu 331301)
- ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - KURS DZIENNY (kod zawodu 331301)
- ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - KURS WIECZOROWY (kod zawodu 331301)

Kurs Samodzielnego Księgowego:
-SAMODZIELNY KSIĘGOWY - KURS WEEKENDOWY (kod zawodu 241103)
-SAMODZIELNY KSIĘGOWY - KURS DZIENNY (kod zawodu 241103)

Praktyczne zagadnienia księgowe:
-AKADEMIA RACHUNKOWOŚCI - praktyczne zagadnienia księgowe

Kurs rachunkowości zaawansowanej:
-GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101)

Kurs Dyplomowany Księgowy:
-DYPLOMOWANY KSIĘGOWY
Kurs składa się z następujących modułów:

I. Prawo pracy. System ubezpieczeń społecznych. Kadry i płace - 18 godz.
II. Organizacja rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych. Zasady ewidencji bilansowej oraz ujęcie podatkowe - rzeczowe aktywa trwałe - środki trwałe, środki trwałe w budowie, wartości niematerialne i prawne. Inwestycje długoterminowe - 9 godz.
III. Zasady ewidencji bilansowej - aktywa obrotowe (zapasy, rozrachunki), kapitały i fundusze własne, zobowiązania). W ramach rozrachunków także ZFŚS oraz inne rozrachunki z pracownikami (podróże służbowe) - 9 godz.
IV. System podatkowy w Polsce. Ordynacja podatkowa. Prawo karne skarbowe i podstępowanie podatkowe. Podatki pośrednie (PCC, podatek od nieruchomości, podatek od środków transportu) - 9 godz.
V. Podstawy prawa cywilnego i gospodarczego, obowiązki i prawa przedsiębiorcy. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej.Kodeks spółek handlowych w zagadnieniach - 9 godz.
VI. Sprawozdanie finansowe Część I - Bilans i informacja dodatkowa do bilansu - 9 godz.
VII. Sprawozdanie finansowe - Rachunek zysków i strat. Zasady ustalania wyniku finansowego oraz dochodu (straty) na potrzeby podatkowe. Podział i rozliczenie wyniku finansowego - 9 godz.
VIII. PIT – Podatek dochodowy od osób fizycznych z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
IX. CIT – Podatek dochodowy od osób prawnych - z uwzględnieniem aktualnego orzecznictwa i interpretacji - 9 godz.
X. Sprawozdanie finansowe z przepływów pieniężnych - Cash Flow - 9 godz.
XI. Zaawansowana rachunkowość finansowa - kontrakty długoterminowe, zmiany polityki rachunkowości, odroczony podatek dochodowy – z uwzględnieniem skutków podatkowych, Rezerwy - 9godz.
XII. Zestawienie zmian w kapitale własnym, Sprawozdanie z działalności, Podstawy konsolidacji sprawozdań finansowych. Analiza finansowa jednostki - 9 godz.
XIII. Podstawy rachunkowości zarządczej i rachunku kosztów zarządczych oraz zarządzania finansami - 9 godz.
XIV. VAT – Podatek od towarów i usług - zagadnienia podstawowe i zaawansowane - 18 godz.
XV. Podsumowanie kursu - 16 godz.
Egzamin wewnętrzny - 4 godz.
Uwaga!

Terminarz

Kurs trwa 164 godziny dydaktyczne.

Terminy zjazdów:

66 edycja:
ZJAZD 1: 25-26 stycznia 2020 r.
ZJAZD 2: 1-2 lutego 2020 r.
ZJAZD 3: 8-9 lutego 2020 r.
ZJAZD 4: 15-16 lutego 2020 r.
ZJAZD 5: 29 lutego i 1 marca 2020 r.
ZJAZD 6: 7-8 marca 2020 r.
ZJAZD 7: 14-15 marca 2020 r.
ZJAZD 8: 21-22 marca 2020 r.
ZJAZD 9: 4-5 kwietnia 2020 r.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY: 5 kwietnia 2020 r.

Miejsce zajęć:
ul. Moniuszki 4/8, Katowice

Czas trwania

164 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) Zajęcia odbywają się w godzinach:
- 9:00 - 11:00
- przerwa 15 minut
- 11:15 - 13:15
- przerwa 45 minut
- 14:00 - 16:00
- przerwa 15 minut
- 16:15 - 17:00
Bramson
Paulina  Bramson

Kadry i Płace

Zdobyła bardzo duże doświadczenie poprzez pracę w działach kadr i płac różnych firm, od małych po bardzo duże korporacje. Ekspert w zakresie naliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, doświadczony wykładowca, trener biznesu. Od ponad 10 lat związana z działami kadr i płac. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych. Wieloletni współpracownik Centrum szkoleniowego FRR Sp. z o.o. w zakresie prowadzenia szkoleń Kadrowo Płacowych. Wiedzę przekazuje w bardzo przystępny sposób, otrzymując za każdym razem bardzo wysokie oceny w ankietach wypełnianych przez uczestników na koniec zajęć.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Paulina  Bramson

Kołaczyński
Jacek Kołaczyński

Profil zawodowy: praktyk i ekspert w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego, finansów, controllingu, autor i opiekun merytoryczny certyfikowanych programów szkoleniowych w FRR, Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej w FRR Edukacja i ukończone szkolenia: absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalność: Rachunkowość, ukończone studia podyplomowe „Post-graduate studies in Financial Management” w Luton Business School, ukończone anglojęzyczne studia MBA na University of Bedfordshire w Wielkiej Brytanii, certyfikat księgowy Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, CIMA Advanced Diploma in Management Accounting, absolwent międzynarodowego programu dla kadry managerskiej na licencji Harvard University, końcowa certyfikacja na biegłego rewidenta Doświadczenie: blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych i kontroli (Główny Księgowy, Kierownik Controllingu, Dyrektor Finansowy), obecnie dyrektor finansowy w globalnej grupie kapitałowej, dodatkowo wieloletni współpracownik biur księgowości, doradztwa podatkowego i największych firm audytorskich, posiada ponad 10-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego ze zrealizowanymi ponad 10 tysiącami godzin szkoleniowych w formie otwartej i zamkniętej, specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, tematyce MSR/MSSF oraz szeroko rozumianym zarządzaniem finansami i podatkami (PIT, CIT, VAT) oraz controllingiem w grupach kapitałowych.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Jacek Kołaczyński

Podleśny
Adam Podleśny

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na specjalności Analiza Ekonomiczna oraz studiów podyplomowych Nowoczesne Zarządzanie Kadrami. Posiada 10 letnie doświadczenie zawodowe w korporacjach usługowo-księgowych, gdzie między innymi kierował pracą dużych zespołów, odpowiadał za rozliczenia z klientami biznesowymi oraz za rozliczenia międzywydziałowe. Ukończył studia podyplomowe „Trener biznesu i organizator szkoleń” prowadzone przez praktyków z Grupy Trenerskiej Mentor oraz w ramach certyfikacji zawodu księgowego zdobył tytuł Samodzielnego Księgowego w Polskiej Akademii Rachunkowości. Uczestniczył w rozwoju krakowskiego oddziału ogólnopolskiej firmy zajmującej się obsługą księgową podmiotów gospodarczych, a następnie jako Starszy Księgowy pełnił nadzór merytoryczny nad pracą zespołu księgowego. Jednocześnie prowadził szkolenia z zakresu podatków dla partnerów oraz pracowników z innych działów firmy. Jako trener współpracował z wieloma uznanymi firmami szkoleniowymi. W latach 2013-2015 współpracował z jedną z katowickich kancelarii podatkowych w ramach realizacji finansowanego ze środków unijnych projektu w zakresie prowadzenia szkoleń z prawa podatkowego CIT, PIT i VAT. Posiada ponad 1000 godzin doświadczenia trenerskiego. Równolegle pełni funkcje partnera biznesowego w jednym z krakowskich biur rachunkowych, jest właścicielem biura księgowego oraz prowadzi finanse specjalistycznego, niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej w Krakowie. Jednocześnie realizuje proces zdobywania uprawnień doradcy podatkowego.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Adam Podleśny

Świniarski
Piotr  Świniarski

Piotr Świniarski posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie podatkowym dla biznesu. Przeważający obszar jego działalności to doradztwo na rzecz krajowych oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem projektów z obszaru restrukturyzacji, fuzji i przejęć oraz międzynarodowego planowania podatkowego, a także w zakresie podatków dochodowych oraz podatku VAT. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych w jednostkach sektora finansów publicznych, jak również w obsłudze podmiotów z branży farmaceutycznej, motoryzacyjnej, paliwowej, deweloperskiej, zbrojeniowej, chemicznej, lotniczej, IT oraz FMCG, a także dla sektora publicznego. Posiada tytuł zawodowy adwokata i jest członkiem Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Posługuje się biegle językiem angielskim. W wolnym czasie lubi podróżować oraz czytać literaturę fantastyczną.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Piotr  Świniarski

Wąsowski
Piotr Wąsowski

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, od 2003 r, doradca podatkowy specjalizujący się w problematyce leżącej na styku prawa podatkowego, administracyjnego, handlowego i rachunkowości oraz postępowań podatkowych administracyjnych i czynności sprawdzających. Reprezentuje podatników w toku sporów z organami podatkowymi oraz przeprowadza audyty podatkowe. Przed rozpoczęciem w 2003 r. kariery doradcy podatkowego był zatrudniony w organach skarbowych - Urzędzie Kontroli Skarbowej w Warszawie oraz Ministerstwie Finansów Departamencie Podatku VAT (pełnił funkcję Naczelnika wydziału), które reprezentował w m.in. sprawach kasacyjnych przed Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym. Autor kilkudziesięciu artykułów i pozycji książkowych z zakresu podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług VAT. Jego artykuły były publikowane w „Przeglądzie Podatkowym”, „Rzeczpospolitej”, „Doradcy Podatnika”, „Prawie Przedsiębiorcy”, „Rachunkowości Budżetowej”. Jest współautorem wydawnictwa Meritum Podatki 2004 i 2005. Jako wykładowca (trener) prowadzi zajęcia dla głównych księgowych, samodzielnych księgowych i doradców podatkowych. W 2009 roku brał udział w szkoleniu pracowników Urzędów Skarbowych, zorganizowanym przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów w ramach projektu sfinansowanego przez Unię Europejską z grantu Europejskiego Funduszu Społecznego. Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego w Warszawie.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Piotr Wąsowski

Wilga
Szymon Wilga

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Licencjonowany doradca podatkowy. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie prawa podatkowego, które zdobywał w czołowych firmach doradztwa podatkowego pracując na stanowiskach specjalistycznych oraz kierowniczych. Obecnie działa jako doradca podatkowy w zespole radców prawnych, doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Specjalista w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatkowych rozliczeń międzynarodowych.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Szymon Wilga

Zielińska
Monika Zielińska

Kadry i Płace

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w działach kadr i płac różnych firm (od firm usługowych po transportowe i duże sieci handlowe). Przez kilka lat prowadziła działalność w zakresie usług kadrowo płacowych oraz doradztwa i szkoleń dla kadry kierowniczej dotyczących niezbędnej dla nich wiedzy na temat prawa pracy.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Monika Zielińska

cena Całkowita cena szkolenia wynosi 3790,00 zł netto (3790,00 zł brutto). ocena Przy zgłoszeniu do 30 listopada 2019 r. cena szkolenia wynosi 3411,00 zł netto (3411,00 zł brutto). Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • poczęstunek
  • książkę PODATKI - ujednolicone przepisy
  • książkę PRAWO PRACY - ujednolicone przepisy
  • certyfikat
  • egzamin
  • zaświadczenie
  • przerwę kanapkową
raty Płatność ratalna. Płatność za kurs może zostać rozłożona na 2 lub 3 raty. Dla płatności w dwóch ratach doliczamy 2% wartości kursu, dla trzech rat doliczamy 3% wartości kursu.
zadatek Zadatek. W celu potwierdzenia udziału w kursie wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 200 zł w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
płatność Płatność po szkoleniu. W przypadku jednostek budżetowych istnieje możliwość wystawienia faktury z terminem płatności po odbyciu szkolenia.
Adres:
ul. Moniuszki 4/8
40-005 Katowice

To szkolenie organizujemy także w innych lokalizacjach:

Ostatnio przeglądane

  • super Super oferta
Data szkolenia
25.01.2020 - 05.04.2020
223
Cena
3790,00 zł netto -10%
3411.00 PLN 3411,00 zł netto
3411,00 zł brutto
2019-11-30
ocena Rabat w wysokości 10% obowiązuje przy zgłoszeniu do 30 listopada 2019 r.
miasto Lokalizacja: Katowice inna lokalizacja
czas trwania Czas trwania: 164 godziny
tryb szkolenia Tryb szkolenia: Tryb Weekendowy
numer edycji Numer edycji: 66 edycja
Opiekun szkolenia
Sylwia Ficek
Sylwia Ficek

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij
Proszę czekać...
proszę czekać