Szkolenia FRR

SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE

Prowadzący Prowadzący  Artur Hildebrand

Windykacja telefoniczna W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej. Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację. W przypadku udziału w pełnej Akademii Windykacji uczestnik po zdaniu końcowego egzaminu może uzyskać stosowne zaświadczenie Ministra Edukacji Narodowej (MEN) o ukończeniu kursu.

4
Data szkolenia
Miasto
Tryb
Cena
24.06.2021
Online
Tryb dzienny
Pewny termin
498,00 zł netto / brutto
09.08.2021
Online
Tryb dzienny
498,00 zł netto / brutto
16.09.2021
Warszawa
Tryb dzienny
750,00 zł netto / brutto
04.11.2021
Katowice
Tryb dzienny
750,00 zł netto / brutto
498 750 PLN
Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne (grupy do 15 osób).

Cel szkolenia:
W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej.
Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.

Szkolenie jest częścią Akademii Windykacji >>>
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Akademii.

W przypadku udziału w pełnej Akademii Windykacji uczestnik po zdaniu końcowego egzaminu może uzyskać stosowne zaświadczenie Ministra Edukacji Narodowej (MEN) o ukończeniu kursu z zakresu windykacji, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Windykator - (kod zawodu 421403)

Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • Umiejętność rozpoznawania kategorii dłużników, których spotykamy w pracy windykatora
  • Zalety i wady rozmowy telefonicznej /
    Poznanie zasad konstruowania skutecznej telefonicznej rozmowy windykacyjnej, w tym:
  • a) jak przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem?
  • b) w jaki sposób umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika?
  • c) jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika?
  • d) jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych?
  • e) jak umiejętnie radzić sobie i pokonywać gry manipulacyjne stosowane przez dłużników?
Adresaci szkolenia:
  • osoby chcące przekwalifikować się lub pozyskać nowe umiejętności
  • pracownicy przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych odpowiedzialnych za prowadzenie windykacji i egzekucji
  • pracownicy działów prawnych zajmujących się egzekucją komorniczą
  • windykatorzy pragnący podnieść swoje kwalifikacje
Metody pracy stosowane podczas szkoleń:
1) Szkolenia prowadzone są interaktywnie – metodą warsztatową, angażując uczestników do czynnego udziału i wypowiedzi w poszczególnych kwestiach.
2) Szkolenia składają się z części teoretycznej i praktycznej. Teoria podana jest w przyswajalny sposób i dopełniona dyskusją z uczestnikami. Część praktyczna opiera się na zróżnicowanych ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, mających na celu sugestywne prezentowanie własnych racji.
3) Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
4) Wszystkie powyższe zagadnienia opieram na swoim ponad 19-letnim doświadczeniu w windykacji. Przedstawiam praktyczne wykorzystanie możliwości w tym temacie w oparciu o konkretne „życiowe” przykłady oraz w oparciu o wzory dokumentów, którymi uczestnicy muszą się posługiwać. Szkolenie nie jest wyłącznie odczytaniem wiedzy z podręczników np. prawa, ponieważ zależy mi na przyswojeniu przez Państwa niezbędnych informacji i umiejętności samodzielnego szukania rozwiązań.
5) Zapraszam do otwartej dyskusji, wymiany pomysłów, inspirujących pytań, zaciętej wymiany zdań na temat dostępnych i niedostępnych, praktycznych możliwości poprawienia skuteczności w odzyskiwaniu należności.

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

1. Kategorie dłużników

2. Dlaczego nie płacą? (firmy i osoby fizyczne)

3. Rozmowa telefoniczna a kontakt osobisty – porównanie

4. Zasady konstruowania skutecznej rozmowy windykacyjnej
a)    7 podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych
b)    Umiejętność komunikowania celów i intencji – techniki aktywnego słuchania i pytania
c)    Stres oraz trudne rozmowy – sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
d)    „Stosowany język” – oddziaływanie słownictwa na dłużnika, wpływ „słów” na jego stany emocjonalne, techniczna strona wypowiedzi
e)    Najczęstsze pułapki językowe (warsztaty)
f)    Wybrane prawa perswazji – czyli jak ułatwić sobie dojście do porozumienia z dłużnikiem (warsztaty)
g)    Gra psychologiczna – najpraktyczniejsze techniki negocjacji i wpływu na zachowanie dłużnika
h)    Presupozycje i ich praktyczne wykorzystanie w negocjacjach windykacyjnych
i)    Prawdy o ludzkim zachowaniu, przydatne w negocjacjach
j)    Jak radzić sobie z metodami uników i gier manipulacyjnych stosowanych przez dłużnika (warsztaty)
k)    Najczęściej stosowane „chwyty”, tzw. brudne formy negocjacji
l)    Błędy negocjacyjne wierzyciela podczas windykacji
m)    Jakich działań nie może stosować windykator


Terminarz

zmień
24.06.2021 - 24.06.2021, Online, tryb dzienny
- 24.06.2021 (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Artur Hildebrand
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE
zmień
09.08.2021 - 09.08.2021, Online, tryb dzienny
- 09.08.2021 (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Artur Hildebrand
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE
zmień
16.09.2021 - 16.09.2021, Warszawa, tryb dzienny
- 16.09.2021 (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Artur Hildebrand
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE
zmień
04.11.2021 - 04.11.2021, Katowice, tryb dzienny
- 04.11.2021 (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Artur Hildebrand
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE

Czas trwania

8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
Hildebrand
Artur Hildebrand

Znany praktyk windykacyjny na terenie całej Polski. Magister prawa na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył studia podyplomowe „Fundusze Unii Europejskiej” na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją karierę zawodową zaczynał jako aplikant komorniczy, dalej rozwijając się m.in. jako specjalista ds. windykacji, dzięki czemu po kilku latach objął stanowisko Kierownika Działu Windykacji. Obecnie nadal zajmuje się czynnie pracą w windykacji osób fizycznych i prawnych oraz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc szkolenia z zakresu windykacji, szczególnie skupiając się na aspektach prawnych oraz praktyce. Jako szkoleniowiec nie tylko efektywnie realizuje zaplanowane cele, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne, ale także aktywizuje uczestników w swoje zajęcia, tworzy dobry klimat pracy w grupie i udziela wskazówek dotyczących rozwijania umiejętności windykacyjnych w praktyce. O sobie mówi: Jestem 20 letnim praktykiem w branży windykacyjnej. Doświadczenie zdobyte w ciągu tych lat pracy w różnych firmach produkcyjno – handlowych, a także w kancelarii komornika sądowego na stanowisku aplikanta komorniczego są bardzo przydatne również w pracy trenerskiej. Jako wykładowca, oprócz teorii staram się przekazywać również praktyczną wiedzę i dzielić się doświadczeniem zdobytym podczas współpracy z sądami, komornikami, firmami windykacyjnymi, ubezpieczycielami, bankami i innymi instytucjami. Zależy mi, aby uczestnicy moich szkoleń oprócz wiedzy nabyli potrzebne w pracy z ludźmi umiejętności odpowiednich zachowań: perswazji, negocjacji, aktywnego słuchania, radzenia sobie ze stresem, budowania pozytywnych relacji w komunikacji z innymi oraz wytrwałości.Ucząc innych sam nieustannie się przy tym się uczę, bo praca z ludźmi rozwija i poszerza horyzonty. Jako trener udoskonalam swój warsztat z każdym kolejnym szkoleniem.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Artur Hildebrand

cena Cena zależy od lokalizacji i trybu szkolenia, jaki zostanie przez Państwa wybrany. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy
  • lunch
  • certyfikat
Szkolenie jest organizowane w kilku lokalizacjach: Katowice, Warszawa, Online
ul. Moniuszki 4 / 8 40-005 Katowice
ul. Wita Stwosza 32 / 5 2 piętro 02-661 Warszawa
Online
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
  1. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
  2. W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
  3. Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat

Opiekunowie szkoleń

Online, Warszawa
Monika Połosak
Katowice
Magdalena Rynkowska

Ostatnio przeglądane

704
czas trwania Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych
numer edycji Numer edycji: 29 edycja
Opiekunowie szkoleń
Online, Warszawa
Monika Połosak
Katowice
Magdalena Rynkowska

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij