Menu

W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej.
Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.
W przypadku udziału w pełnej Akademii Windykacji uczestnik po zdaniu końcowego egzaminu może uzyskać stosowne zaświadczenie Ministra Edukacji Narodowej (MEN) o ukończeniu kursu.
1. Kategorie dłużników
2. Dlaczego nie płacą? (firmy i osoby fizyczne)
3. Rozmowa telefoniczna a kontakt osobisty – porównanie
4. Zasady konstruowania skutecznej rozmowy windykacyjnej
a) 7 podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych
b) Umiejętność komunikowania celów i intencji – techniki aktywnego słuchania i pytania
c) Stres oraz trudne rozmowy – sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
d) „Stosowany język” – oddziaływanie słownictwa na dłużnika, wpływ „słów” na jego stany emocjonalne, techniczna strona wypowiedzi
e) Najczęstsze pułapki językowe (warsztaty)
f) Wybrane prawa perswazji – czyli jak ułatwić sobie dojście do porozumienia z dłużnikiem (warsztaty)
g) Gra psychologiczna – najpraktyczniejsze techniki negocjacji i wpływu na zachowanie dłużnika
h) Presupozycje i ich praktyczne wykorzystanie w negocjacjach windykacyjnych
i) Prawdy o ludzkim zachowaniu, przydatne w negocjacjach
j) Jak radzić sobie z metodami uników i gier manipulacyjnych stosowanych przez dłużnika (warsztaty)
k) Najczęściej stosowane „chwyty”, tzw. brudne formy negocjacji
l) Błędy negocjacyjne wierzyciela podczas windykacji
m) Jakich działań nie może stosować windykator
Opiekun: Magdalena Rynkowska
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNEOpiekun: Monika Połosak
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNEOpiekun: Monika Połosak
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE
Znany praktyk windykacyjny na terenie całej Polski. Magister prawa na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył studia podyplomowe „Fundusze Unii Europejskiej” na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją karierę zawodową zaczynał jako aplikant komorniczy, dalej rozwijając się m.in. jako specjalista ds. windykacji, dzięki czemu po kilku latach objął stanowisko Kierownika Działu Windykacji. Obecnie nadal zajmuje się czynnie pracą w windykacji osób fizycznych i prawnych oraz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc szkolenia z zakresu windykacji, szczególnie skupiając się na aspektach prawnych oraz praktyce. Jako szkoleniowiec nie tylko efektywnie realizuje zaplanowane cele, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne, ale także aktywizuje uczestników w swoje zajęcia, tworzy dobry klimat pracy w grupie i udziela wskazówek dotyczących rozwijania umiejętności windykacyjnych w praktyce. O sobie mówi: Jestem 20 letnim praktykiem w branży windykacyjnej. Doświadczenie zdobyte w ciągu tych lat pracy w różnych firmach produkcyjno – handlowych, a także w kancelarii komornika sądowego na stanowisku aplikanta komorniczego są bardzo przydatne również w pracy trenerskiej. Jako wykładowca, oprócz teorii staram się przekazywać również praktyczną wiedzę i dzielić się doświadczeniem zdobytym podczas współpracy z sądami, komornikami, firmami windykacyjnymi, ubezpieczycielami, bankami i innymi instytucjami. Zależy mi, aby uczestnicy moich szkoleń oprócz wiedzy nabyli potrzebne w pracy z ludźmi umiejętności odpowiednich zachowań: perswazji, negocjacji, aktywnego słuchania, radzenia sobie ze stresem, budowania pozytywnych relacji w komunikacji z innymi oraz wytrwałości.Ucząc innych sam nieustannie się przy tym się uczę, bo praca z ludźmi rozwija i poszerza horyzonty. Jako trener udoskonalam swój warsztat z każdym kolejnym szkoleniem.
Poniżej znajduje się lista opinii naszych Klientów na temat szkolenia SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE. Każda nowa opinia jest weryfikowana przez naszego pracownika pod kątem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.
Profesjonalne szkolenia! Dobrze przygotowany prowadzący. Praktyczne podejście do zagadnień.
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.