ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH

Prowadzący Prowadzący  Tomasz Zdziarski, Aleksandra Tarasek

Szkolenie analiza kondycji firmy Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zasadami i metodami dokonywania analiz sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie sprawozdań finansowych oraz wskazanie zastosowania metod analizy finansowej i wybranych modeli dla potrzeb prognozowania upadłości przedsiębiorstw. Uczestnikom zostaną zaprezentowane sposoby na szybką ocenę przyszłej kondycji finansowej w oparciu tylko o sprawozdanie finansowe.

2
Data szkolenia
Lokalizacja
Tryb
Cena
30.06.2025
Online: na żywo
Tryb dzienny
690,00 zł netto / brutto
07.07.2025
Warszawa
Tryb dzienny
890,00 zł netto / brutto
690 890 PLN
Praktycy dla Praktyków - gwarantujemy minimum teorii - maksimum praktyki. Budujemy nasze programy szkoleniowe, tak by przełożyły się na efekty biznesowe
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne (grupy do 15 osób).

Cel szkolenia:
Zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zasadami i metodami dokonywania analiz sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie sprawozdań finansowych. Uczestnikom zostaną zaprezentowane sposoby na szybką ocenę przyszłej kondycji finansowej w oparciu tylko o informacje zawarte w sprawozdaniu finansowym.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • zdobycie wiedzy na temat metod prognozowania przyszłej sytuacji finansowej podmiotu na podstawie sprawozdania finansowego, a przez to zdobycie umiejętności przewidywania z określonym prawdopodobieństwem potencjalnych zagrożeń przedsiębiorstwa.
  • Zdobycie informacji na temat metod porównywania bieżącej kondycji finansowej podmiotu z przeciętnymi wynikami danych finansowych dla określonej branży i sektora.

Adresaci szkolenia:
  • pracownicy zespołów analiz w przedsiębiorstwach
  • pracownicy działów, które decydują o przyznaniu i wysokości kredytu kupieckiego
  • pracownicy banków, firm leasingowych i instytucji finansowych, którzy oceniają kondycję finansową firm ubiegających się o kredyt, pożyczkę czy leasing
  • pracownicy instytucji przyznających dotację na określone cele, np. inwestycyjne (takich jak PARP, NFOŚiGW i innych)
  • pracownicy Urzędów, instytucji samorządowych i administracji państwowej przydzielający dotacje, koncesje np. transportowe, na których prawo nakłada konieczność weryfikacji sytuacji finansowej firm ubiegających się o wymienione koncesje bądź dofinansowanie

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

I. Cykl życia przedsiębiorstwa

II. Zagrożenie kontynuacji działania przedsiębiorstw funkcjonujących w gospodarce rynkowej

III. Przyczyny i symptomy upadłości przedsiębiorstw

IV. Koszty bankructwa

V. Analiza finansowa jako element analizy sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa

VI. Zastosowanie tradycyjnych metod analizy finansowej w celu przewidywania upadłości podmiotów gospodarczych

VII. Modele oceny kondycji majątkowo-finansowej przedsiębiorstw i ich zdolności do kontynuowania działalności

VII. Zastosowanie modeli jednowymiarowych

IX. Zastosowanie modeli wielowymiarowych.


Terminarz

30.06.2025 - 30.06.2025, Online, tryb dzienny
zmień

Opiekun: Magdalena Rynkowska

ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH
- 30.06.2025, poniedziałek (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Aleksandra Tarasek
07.07.2025 - 07.07.2025, Warszawa, tryb dzienny
zmień

Opiekun: Monika Połosak

ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH
- 07.07.2025, poniedziałek (09:00 - 16:15)
Prowadzący: Tomasz Zdziarski

Czas trwania

8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
Zdziarski
Tomasz Zdziarski

Pracuje jako ekspert biznesowy, konsultant i trener z praktycznym doświadczeniem w obszarze zarządzanie, finanse i controlling. Posiada wieloletnie doświadczenie managerskie w przedsiębiorstwie produkcyjnym oraz usługowym (C-Level). Na co dzień pomaga przedsiębiorcom przekształcić skomplikowane kwestie finansowe w praktyczne narzędzia, które pozwalają osiągać cele biznesowe. Swoją drogę zawodową związał z obszarem FI/CO, gdzie przez ponad 10 lat wspierał organizacje z pozycji analityka, controllera oraz pracując w nadzorze właścicielskim. Posiada również ponad 10 letnie doświadczenie managerskie. Zarządzał przedsiębiorstwem produkcyjnym, zaś aktualnie pełni funkcję członka zarządu w przedsiębiorstwie usługowym. Od ponad 12 lat prowadzi także szkolenia, wykłady, a także wspiera innych przedsiębiorców realizując projekty consultingowe oraz doradcze. Na sali szkoleniowej spędził dotychczas ponad 5700 godzin. Tomasz jest absolwentem inżynierii finansowej. Posiada także dyplom MBA oraz Advanced Controlling Business Partner przyznawany przez ICV, jak również certyfikat IBCS Certified Analyst. Jest także współautorem publikacji „Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe" - wyd. Wolters Kluwer Polska. Zawodowo zajmuje się wsparciem przedsiębiorców wiedzą i doświadczeniem finansowym jak również controllingowym, zarówno w obszarze operacyjnym jak też strategicznym. Prowadzi także projekty związane z audytami i planowaniem strategicznym, optymalizacjami, restrukturyzacjami biznesu. Prywatnie pasjonat lotnictwa, podróży i żeglarstwa.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Tomasz Zdziarski

Tarasek
Aleksandra Tarasek

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Finanse i Bankowość oraz Marketing; nauczyciel akademicki; długoletni pracownik naukowy Katedry Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach; współpracowała z wieloma wyższymi uczelniami na Śląsku; obecnie współpracuje z Kolegium Zarządzania przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; trener w firmach szkoleniowych; od lat współpracuje z firmami trudniącymi się organizacją szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w obszarach ekonomii, psychologii biznesu itp. Doświadczenie w biznesie rozpoczynała na stanowisku dyrektora finansowego w założonej wraz z partnerami spółce PRO4 Sp. z o.o.; współpracowała jako analityk, kontroler i doradca finansowy z firmami takimi jak MM Marek Myśliwiec Sp. z o.o., Samanta Listwan i Adamek SJ, Sitel Sp. z o.o., Fenixia S.C., Vida SP. z o.o., KABE Sp. z o.o., Agrohurt Sp. z o.o.,była również konsultantem w projektach realizowanych przez Probus Business Consulting Sp. z o.o. oraz Proximus SA; pełniła funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego w giełdowej spółce Grupa Finansowa Premium SA; pełniła funkcję analityka w firmie Union Finance Sp. z o.o.; doradza między innymi firmom Sileman Sp. z o.o., Elsat Sp. z o.o.; Obecnie współpracuje z firmami szkoleniowymi, prowadzi własną działalność doradczą realizując projekty analityczne i inwestycyjne; Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu zarządzania finansami, analizy finansowej, wskaźników finansowych, analizy procesu inwestycyjnego, controllingu i budżetowania

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Aleksandra Tarasek

cena Cena zależy od lokalizacji i trybu szkolenia, jaki zostanie przez Państwa wybrany. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
płatność Płatność po szkoleniu. W przypadku jednostek budżetowych istnieje możliwość wystawienia faktury z terminem płatności po odbyciu szkolenia.
Szkolenie jest organizowane w kilku lokalizacjach: Katowice, Online: na żywo, Warszawa
ul. Moniuszki 4 / 8 40-005 Katowice
Online
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
  1. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
  2. W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
  3. Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat
ul. Wita Stwosza 32 / 5 2 piętro 02-661 Warszawa

Poniżej znajduje się lista opinii naszych Klientów na temat szkolenia ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH. Każda nowa opinia jest weryfikowana przez naszego pracownika pod kątem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.

ocenaocenaocenaocenaocena 5 5,0 / 5 (1 ocena)

  • ocenaocenaocenaocenaocena 5 5,0 / 5

    Bardzo polecam szkolenie. Dużo wiedzy popartej na praktycznych przykładach.

Opiekunowie szkoleń

Online: na żywo
Magdalena Rynkowska

Ostatnio przeglądane

53
czas trwania Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych
numer edycji Numer edycji: 47 edycja
Opiekunowie szkoleń
Online: na żywo
Magdalena Rynkowska

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 22 583 10 00
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij

Dbamy o Twoją prywatność

Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.

Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.

Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.

Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

Wybór zgód

Wyświetl szczegóły