USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG (kod zawodu 121102)
Kurs w całości prowadzony jest wyłącznie przez doświadczonych praktyków, którzy na przykładach liczbowych i podpierając się aktualnymi przepisami polskich ustaw i innych regulacji funkcjonujących w systemie prawa bilansowego i podatkowego są w stanie w sposób zrozumiały, przystępny i zwięzły przekazać szczegółowe zagadnienia objęte tematyką kursu w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz ewidencji uproszczonych.
Cel kursu:
Gruntowne przygotowanie kadry finansowo-księgowej do samodzielnego prowadzenia biura rachunkowego lub świadczenia usług księgowych na podstawie umów cywilnych.
Kurs kierujemy w szczególności do osób posiadających już doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych podmiotów z sektora firm handlowych, usługowych lub produkcyjnych. Uczestnictwo pozwala na:
- usystematyzowanie teoretyczne i praktyczne wiedzy z zakresu rachunkowości finansowej, sprawozdawczości, prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych i zagadnień z nimi związanych,
- przygotowanie do świadczenia profesjonalnych usług rachunkowych w ramach działalności biura rachunkowego lub biura podatkowego.
- przyswojenie szczegółowych wiadomości z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego, gospodarczego, handlowego i podstaw ZUS,
- gruntowne opanowanie zasad funkcjonowania systemu podatkowego w Polsce,
- przyswojenie reguł nowoczesnej rachunkowości, kontroli wewnętrznej i postępowania egzekucyjnego,
- nabycie umiejętności rzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- przyswojenie wiedzy dotyczącej prowadzenia rachunkowości jednostek nie prowadzących działalności gospodarczej oraz jednostek w sytuacjach szczególnych,
- opanowanie umiejętności umożliwiających efektywne prowadzenie biura rachunkowego lub kancelarii podatkowej,
- nabycie umiejętności pracy księgowego na stanowiskach decyzyjnych,
- przyswojenie zasad analizy, interpretacji i prezentacji obowiązujących aktów prawnych, które mają istotny wpływ na pracę głównego księgowego.
- osoby na samodzielnych stanowiskach w księgowości, zwiększające swe kwalifikacje,
- pracownicy średniego i wyższego szczebla pionu księgowo-finansowego, którzy potrzebują udokumentowania swych umiejętności,
- osoby, które prowadzą własną działalność lub zarządzają jednostkami gospodarczymi.
Przykładowe metody wykorzystywane podczas zajęć online:
- Interaktywna prezentacja
- Interaktywna tablica (trener ma możliwość robienia notatek, a następnie przesłania ich uczestnikom)
- Czat dla wszystkich uczestników jest dostępny przez cały czas trwania zajęć
- Możliwość włączenia kamerki oraz mikrofonu przez uczestników
- Testy próbne i zadania do których angażowani są wszyscy uczestnicy
Certyfikat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce,
Na zakończenie kursu przeprowadzony zostanie egzamin pisemny potwierdzający posiadane kompetencje na Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Kierownik biura księgowego (kod zawodu 121102).
Po zdaniu egzaminu (na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 42/K/11) uczestnik otrzyma zaświadczenie, wydawane na podstawie §23 ust. 3 i ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 2175).
Kurs składa się z następujących modułów:
Terminarz
09.11.2024 - 09.03.2025, Online, tryb weekendowy
Opiekun: Magdalena Strzelczyk
ORGANIZACJA RACHUNKOWOŚCI, PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH. ZASADY EWIDENCJI BILANSOWEJ ORAZ UJĘCIE PODATKOWE - RZECZOWE AKTYWA TRWAŁE - ŚRODKI TRWAŁE, ŚRODKI TRWAŁE W BUDOWIE, WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE. INWESTYCJE DŁUGOTERMINOWEProwadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Barbara Zapała
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Monika Zielińska
Prowadzący: Monika Zielińska
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Tomasz Zdziarski
Prowadzący: Justyna Bartela
Prowadzący: Justyna Bartela
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Ekspert FRR
24.01.2025 - 30.05.2025, Online, tryb dzienny
Opiekun: Magdalena Strzelczyk
PRAWO PRACY. SYSTEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH. KADRY I PŁACEProwadzący: Monika Zielińska
Prowadzący: Paulina Bramson
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Barbara Zapała
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Michał Zbutowicz
Prowadzący: Michał Zbutowicz
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Tomasz Zdziarski
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Justyna Bartela
Prowadzący: Justyna Bartela
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Ekspert FRR
08.03.2025 - 29.06.2025, Warszawa, tryb weekendowy
Opiekun: Magdalena Strzelczyk
ORGANIZACJA RACHUNKOWOŚCI, PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH. ZASADY EWIDENCJI BILANSOWEJ ORAZ UJĘCIE PODATKOWE - RZECZOWE AKTYWA TRWAŁE - ŚRODKI TRWAŁE, ŚRODKI TRWAŁE W BUDOWIE, WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE. INWESTYCJE DŁUGOTERMINOWEProwadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Marta Wysocka-Fronczek
Prowadzący: Monika Zielińska
Prowadzący: Paulina Bramson
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Małgorzata Tarkowska
Prowadzący: Tomasz Zdziarski
Prowadzący: Justyna Bartela
Prowadzący: Justyna Bartela
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Ekspert FRR
22.03.2025 - 06.07.2025, Katowice, tryb weekendowy
Opiekun: Paulina Kołątaj
ORGANIZACJA RACHUNKOWOŚCI, PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH. ZASADY EWIDENCJI BILANSOWEJ ORAZ UJĘCIE PODATKOWE - RZECZOWE AKTYWA TRWAŁE - ŚRODKI TRWAŁE, ŚRODKI TRWAŁE W BUDOWIE, WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE. INWESTYCJE DŁUGOTERMINOWEProwadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Monika Zielińska
Prowadzący: Paulina Bramson
Prowadzący: Tomasz Gzela
Prowadzący: Barbara Zapała
Prowadzący: Agnieszka Piętak
Prowadzący: Agnieszka Piętak
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Ekspert FRR
Prowadzący: Ekspert FRR
Prowadzący: Justyna Bartela
Prowadzący: Justyna Bartela
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Jacek Kołaczyński
Prowadzący: Ekspert FRR
Czas trwania
164 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)Jacek Kołaczyński
Profil zawodowy: biegły rewident nr 13749, praktyk i ekspert w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego, finansów, controllingu, autor i opiekun merytoryczny certyfikowanych programów szkoleniowych w FRR, Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej w FRR. Edukacja i ukończone szkolenia: absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalność: Rachunkowość, ukończone studia podyplomowe „Post-graduate studies in Financial Management” w Luton Business School, ukończone anglojęzyczne studia MBA na University of Bedfordshire w Wielkiej Brytanii, certyfikat księgowy Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, CIMA Advanced Diploma in Management Accounting, absolwent międzynarodowego programu dla kadry managerskiej na licencji Harvard University, Doświadczenie: ponad 21-letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych i kontroli (Główny Księgowy, Kierownik Controllingu, Dyrektor Finansowy), obecnie dyrektor finansowy w globalnej grupie kapitałowej, dodatkowo wieloletni współpracownik biur księgowości, doradztwa podatkowego i największych firm audytorskich, audytor w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski oraz Pol-Tax, posiada ponad 14-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego ze zrealizowanymi ponad 13 tysiącami godzin szkoleniowych w formie otwartej i zamkniętej, specjalizuje się w rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, tematyce MSR/MSSF oraz szeroko rozumianym zarządzaniem finansami i podatkami (PIT, CIT, VAT) oraz controllingiem w grupach kapitałowych.
Monika Zielińska
Kadry i Płace
Psycholog biznesu. Praktyk z prawie 30-letnim doświadczeniem w firmach o różnych profilach działalności i różnej wielkości. Od kilkunastu lat związana również z branżą szkoleniową. Z nieprzemijającą pasją i zaangażowaniem prowadzi kursy dla przyszłych pracowników działów personalnych oraz szkolenia z zakresu kadr i wynagrodzeń. Przekazuje słuchaczom wiedzę teoretyczną podpierając się praktycznymi przykładami. Realizuje także projekty szkoleniowe z prawa pracy dla kadry zarządzającej oraz świadczy usługi doradcze dla firm.
Paulina Bramson
Kadry i Płace
Zdobyła bardzo duże doświadczenie poprzez pracę w działach kadr i płac różnych firm, od małych po bardzo duże korporacje. Ekspert w zakresie naliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, doświadczony wykładowca, trener biznesu. Od ponad 10 lat związana z działami kadr i płac. Autorka publikacji z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych. Wieloletni współpracownik Centrum szkoleniowego FRR Sp. z o.o. w zakresie prowadzenia szkoleń Kadrowo Płacowych. Wiedzę przekazuje w bardzo przystępny sposób, otrzymując za każdym razem bardzo wysokie oceny w ankietach wypełnianych przez uczestników na koniec zajęć.
Tomasz Gzela
Prawnik. Absolwent studiów podyplomowych z ekonomii, specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 20-letnia praktyka w organach podatkowych, praca badawcza i dydaktyczna w państwowych i prywatnych szkołach wyższych oraz kancelariach prawnych i podatkowych. Autor wielu publikacji. Opracował obowiązkową procedurę stosowaną w zakresie przeciwdziałania \"praniu pieniędzy\". Na rynku szkoleniowym od ponad 15 lat, specjalizuje się w szczególności: w procedurze karnej skarbowej, nieujawnionych źródłach przychodu, przeciwdziałaniu \"praniu pieniędzy\", kontroli fiskalnych, podatkowych aspektach śmierci podatnika - przedsiębiorcy, prawie dewizowym w działalności gospodarczej, szeroko rozumianej odpowiedzialności podatkowej i finansach publicznych.
Barbara Zapała
Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Prawo (2008 r.), otrzymała Nagrodę imienia Profesora Waleriana Pańki - dla najlepszego absolwenta. Została także wyróżniona przez Rektora UŚ w Katowicach oraz Prezesa Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Otwarcie na potrzeby przedsiębiorców działających w różnych branżach rozwijała m.in. dzięki działalności w organizacji FM Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” w latach 2008 - 2010. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu komunikacji biznesowej organizowanych m.in. przez Business Centre Club, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Od 2013 r. wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Katowicach po ukończeniu aplikacji radcowskiej. Od 2015 r. prowadzi własną kancelarię prawną specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała także jako prawnik i radca prawny in-house, odpowiadając na bieżące problemy kadry menadżerskiej oraz pracowników działów kadr, księgowości, finansów. W ramach dotychczasowej praktyki zawodowej koncentruje się zwłaszcza na zagadnieniach związanych z prawem gospodarczym i handlowym w obrocie krajowym i zagranicznym, zakładaniu nowych podmiotów gospodarczych, zagadnieniach związanych z prawem pracy, prawem podatkowym, ochroną danych osobowych z uwzględnieniem norm ISO, reprezentacji klientów przed organami kontrolnymi oraz w postępowaniach sądowych. Z ogromną pasją prowadzi szkolenia z zakresu prawa dla pracodawców i pracowników.
Agnieszka Piętak
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego - Wydziału Prawa i Administracji. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym. Podatkami profesjonalnie zajmuje się od 2007 roku. Doświadczenie zdobywała m.in. w międzynarodowych grupach kapitałowych oraz biurach rachunkowych. Obecnie prowadzi własną kancelarię doradztwa podatkowego i biuro rachunkowe doradzając klientom w sprawach podatkowych. Wspiera klientów polskich i zagranicznych w szeroko pojętych kwestiach związanych z podatkiem dochodowym od osób prawnych i podatkiem dochodowym od osób fizycznych, a w ostatnich czasie pomaga odnaleźć się podatnikom i pracownikom w labiryncie zwanym Polskim Ładem. Jako trener współpracuje z FRR, prowadząc szkolenia z tematyki podatku dochodowego od osób fizycznych, Polskiego Ładu oraz podatku dochodowego od osób prawnych. W swoich szkoleniach kładzie nacisk na aspekt praktyczny prezentowanych zagadnień. Pracując w międzynarodowej korporacji zauważyła, że jest mnóstwo osób nie znających języka polskiego, zainteresowanych polskimi podatkami. Dlatego stworzyła własne miejsce w sieci, gdzie stara się tłumaczyć zawiłości polskich przepisów podatkowych, ale w języku angielskim.
Ekspert FRR
Justyna Bartela
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku finanse i rachunkowość oraz zarządzanie. W 2019 roku ukończyła studia podyplomowe na kierunku prawo podatkowe na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doktorantka na Wydziale Nauk Stosowanych Akademii WSB. Zwyciężczyni konkursu Lider księgowości 2017. W ramach certyfikacji zawodu księgowego zdobyła tytuł Głównego księgowego zarówno w Stowarzyszeniu Księgowych jak i w Fundacji Rozwoju Rachunkowości. Ukończyła szereg kursów zawodowych od specjalisty ds. kadr i płac do kontrolera finansowego. Posiada doświadczenie zawodowe w działach finansowo-księgowych (Główny Księgowy, asystent biegłego rewidenta). Uczestniczyła w badaniu sprawozdania finansowego Miasta Stołecznego Warszawa. Od 2021 r. odbywa aplikację na biegłego rewidenta w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy-Audyt sp. z o.o. Posiada ponad 4-letni staż jako trener rachunkowości i prawa podatkowego.
Małgorzata Tarkowska
Absolwentka studiów magisterskich ekonomicznych i pedagogicznych jak również studiów podyplomowych na kierunku dyrektor finansowy oraz rachunkowość. Posiadane uprawnienia: biegły rewident o numerze 10725, licencja Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg, dyplomowany księgowy SKwP, aplikacja administracyjna. Ponad 25 letnie doświadczenie w zakresie rachunkowości, podatków oraz audytu zdobywane w podmiotach z różnych branż i o różnej wielkości jako główny księgowy, dyrektor finansowy oraz biegły rewident. Obecnie Prezes spółki rachunkowo-audytorskiej oraz trener na szkoleniach wewnętrznych w zakresie rachunkowości i podatków, wykładowca z zakresu podatków dochodowych. Jest osobą, która uwielbia pracę z ludźmi oraz przekazywanie im swojej wiedzy jak również czerpanie wiedzy od innych (ciągłe samodoskonalenie). Pragnie przekazywać entuzjazm zawodowy ze świadomością, że zawód to nie jest "prosty kawałek chleba" ale dający możliwość samorealizacji i nie pozwalający szarym komórkom na lenistwo.
Tomasz Zdziarski
Specjalizuje się w szkoleniach oraz doradztwie w zakresie controllingu, finansów, analiz oraz zarządzania. Główny walor to łączenie praktycznej wiedzy zarządczej, finansowej w usprawnieniu procesów biznesowych w przedsiębiorstwie z teoretycznymi podstawami danych zagadnień. Ponad 4.500 godzin szkoleniowych, realizacja projektów dla ponad 3.000 osób z ponad 270 firm. Realizuje także wsparcie doradcze w zakresie analiz finansowo-biznesowych. Ma na swoim koncie kilka dużych projektów związanych z doradztwem strategicznym dla startupów, jak również dużych klientów z branży ubezpieczeniowej, infrastrukturalnej, transportowej, medycznej. W tych projektach pełnił najczęściej rolę konsultanta wiodącego odpowiedzialnego za realizację całości prac. Prowadził również zajęcie dla studentów. Doświadczenie zawodowe: kilkunastoletnie w obszarze finansów i zarządzania, w tym: • 2006-2016 – obszar FI/CO – branża spożywcza, telekomunikacyjna, lotniskowa (analityk, kontroler, nadzór właścicielski); • od 2013 – consulting, szkolenia, wykłady; • 2016-2021 – zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym (prezes zarządu); • w tym od 2021 – interim CFO w przedsiębiorstwie budowlano-deweloperskim; • obecnie – zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym (członek zarządu/wspólnik). Wykształcenie: • Master of Business Administration; • Finanse i Rachunkowość (specjalizacja Inżynieria Finansowa) - magister; • Systemy Informacyjne i Analiza Danych - studia podyplomowe; • Advanced Controlling Business Partner - Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów (ICV); • IBCS® Certified Analyst; • „Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe” – wyd. Wolters Kluwer Polska - współautor.
Marta Wysocka-Fronczek
Prawnik od 2003 r. własna Kancelaria LEX & FINANCE specjalizującą się w doradztwie prawnym i finansowym. W roku 2009 ukończyła studia podyplomowe Bankowości Centralnej i Polityki Pieniężnej, a dwa lata później studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Jest także stypendystką Szkoły EuroLiderek SEL, która jest nowatorskim projektem dla kobiet pragnących wzmocnić swoją aktywność zawodową. Na przestrzeni lat współpracowała z międzynarodowymi korporacjami i instytucjami finansowymi świadcząc usługi doradcze w zakresie prawa spółek handlowych, prawa gospodarczego, cywilnego, bankowego, finansowego i prawa spółek handlowych. Zajmuje się również mediacją w sprawach gospodarczych, w tym prawie spółek, cywilnymi, finansowym oraz postępowaniem w sprawach podatkowych. W ciągu kilku lat przyczyniła się do powstania 300 firm z sektora MŚP, za co w 2013 r. czytelnicy portalu Bankier.pl przyznali jej tytuł „Kobiety Biznesu 2012". W 2013 r. otrzymała tytuł Ambasadorki Przedsiębiorczych Kobiet.
Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Marta Wysocka-Fronczek
Michał Zbutowicz
podatki
Doradca podatkowy (nr wpisu 13795), absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMK na kierunku Doradztwo Podatkowe, właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego. Doświadczenie zawodowe w obszarze podatków zdobywał w zespołach podatkowo-księgowych w dużych spółkach z polskim i zagranicznym kapitałem. Pracował również w administracji podatkowej (Krajowa Informacja Skarbowa, Izba Skarbowa w Bydgoszczy). W codziennej pracy współpracuje z zespołami doradców podatkowych, radców prawnych, adwokatów oraz księgowych. Specjalizuje się m.in. w podatku od towarów i usług oraz w zarządzaniu ryzykiem podatkowym i wdrażaniu Tax Compliance w przedsiębiorstwach.
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- poczęstunek
- certyfikat
- egzamin wewnętrzny stacjonarny (w miejscu realizacji kursu)
- zaświadczenie
- udział w szkoleniu
- certyfikat
- egzamin wewnętrzny online (poprzez Testportal)
- zaświadczenie
- materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
- dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
- Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
- W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
- Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat
Poniżej znajduje się lista opinii naszych Klientów na temat szkolenia USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG (kod zawodu 121102). Każda nowa opinia jest weryfikowana przez naszego pracownika pod kątem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.
5
5,0
/
5
-
Mariusz
10.03.2024
5 5,0 / 5
wiedza i praktyczne prowadzenia zajęć była wspaniała, a materiały profesjonalnie przygotowane ( nawet dla laika są czytelne i nie trzeba dużo samemu pisać ). Polecam.... ja już szukam szkolenia na które się zapisze na jesień ( do Pana Jacka ). Polecam
-
Beata
15.12.2022
5 5,0 / 5
Polecam bardzo wszystkim, którzy chcą się podszkolić. Zakres kursu bardzo obszerny, zgodny z programem. Zagadnienia których się bałam stały się wręcz proste. Bardzo dobre materiały. Szczególne uznanie dla Pana Jacka Kołaczyńskiego za tak przystępne przekazanie często trudnych tematów. Kurs bardzo dobrze zorganizowany, jeśli zdarzy się że nie można uczestniczyć w szkoleniu (on-line) Pani Magda udostępnia nagranie z danego dnia. Naprawdę warto.
-
Iza
03.08.2022
5 5,0 / 5
Szkolenie bardzo profesjonalne. Przygotowanie i realizacja na najwyższym poziomie. Wiedza merytoryczna poparta praktyką codziennej pracy zawodowej. Informacje przekazywane były w sposób bardzo zrozumiały. Materiały dostarczane do szkoleń są bardzo przydatne, szczególnie arkusze Excel. Wielkie wyrazy uznania dla wszystkich prowadzących oraz opiekuna szkolenia. Uczestnictwo w kursie nie tylko podnosi kwalifikacje zawodowe, ale poprzez sposób przekazu motywuje do dalszego samorozwoju. Jeżeli ktoś się waha nad wyborem firmy szkoleniowej, ja stwierdzam: tylko FRR- naprawdę warto! Zostaję z Wami na dłużej, śledzę na bieżąco zamieszczane informacje i chętnie skorzystam z innych kursów.
-
Agata
27.07.2022
5 5,0 / 5
Szkolenie przeprowadzone online w sposób niebywale rzetelny, wyczerpujący merytorycznie, każda minuta wykorzystana :) ściśle określona realizacja założonego planu, materiały świetnie przygotowane, platforma działająca bez zarzutu, dla Prowadzących kurs wystawiam ocenę wzorową również za chęć podzielenia się dodatkową wiedzą.
-
G.J.
17.08.2016
5 5,0 / 5
Uczestnictwo w kursie oceniam bardzo pozytywnie i gorąco polecam wszystkim, którzy się jeszcze wahają. Zarówno sama organizacja jak i przebieg kursu był przyjemnością, dzięki niepowtarzalnej atmosferze oraz zaangażowaniu całego zespołu. Zajęcia były prowadzone przez doświadczonych trenerów, którzy się wykazali bogatą wiedza merytoryczną i praktyczną. Ciężar poruszanych zagadnień był umiejętnie dozowany i utrwalany do skutku na przykładach. Moim zdaniem uczestnictwo w kursie gwarantuje nabycie lub usystematyzowanie posiadanej wiedzy. Serdecznie dziękuję i gratuluję organizatorom. Szczególne uznanie dla Pana Jacka Kołaczyńskiego za jego profesjonalizm, bogactwo wiedzy i zaangażowanie oraz kulturę osobistą.
Warto przeczytać
Ostatnio przeglądane
Dbamy o Twoją prywatność
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
Wybór zgód
- Meta - Polityka prywatności
- Google Products - Polityka prywatności
- Sales Manago - Polityka prywatności
- Smartsupp products - Polityka prywatności