TikTok – NOWA PLATFORMA MARKETINGOWA

Prowadzący Prowadzący  Justyna Toros

- Szkolenie poświęcone będzie TikTokowi, wciąż dość nowemu graczowi na polskim rynku mediów społecznościowych. Uczestnicy zrozumieją, jak dynamiczna jest ta platforma i jakie treści przyciągają uwagę użytkowników.

2
Data szkolenia
Lokalizacja
Tryb
Cena
10.01.2026
Online: na żywo
Tryb weekendowy
Nowość
590,00 zł netto / brutto
28.01.2026
Online: na żywo
Tryb dzienny
Nowość
590,00 zł netto / brutto
590 590 PLN

Szkolenie poświęcone będzie TikTokowi, wciąż dość nowemu graczowi na polskim rynku mediów społecznościowych. Uczestnicy zrozumieją, jak dynamiczna jest ta platforma i jakie treści przyciągają uwagę użytkowników. Nauczą się, jak tworzyć filmy, które mogą stać się viralowe, co pozwoli na zwiększenie widoczności ich marki wśród młodszej grupy odbiorców. Współpraca z influencerami na TikToku otworzy przed nimi nowe możliwości promocji, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój ich działalności.

Cel szkolenia:

Uczestnicy poznają unikalną specyfikę TikToka i dowiedzą się, jak tworzyć angażujące filmy, które mają potencjał stać się viralowe. Nauczą się również, jak wykorzystać trendy, by przyciągnąć uwagę swojej grupy docelowej.

Szkolenie obejmuje także strategie współpracy z influencerami, co może przynieść nowe możliwości promocji dla ich marek. Dzięki zdobytej wiedzy uczestnicy będą mogli w pełni wykorzystać potencjał TikToka w swoich działaniach marketingowych. To wyjątkowa okazja, aby być na czołowej pozycji w świecie mediów społecznościowych i przyciągnąć nowych klientów!

Dla kogo jest szkolenie?

  • właściciele firm i marek, którzy chcą dotrzeć do młodszych odbiorców,
  • specjaliści ds. marketingu i social mediów poszukujący nowych kanałów promocji,
  • twórcy treści, influencerzy oraz freelancerzy budujący własny brand,
  • startupy i nowe biznesy, które chcą szybko zwiększyć rozpoznawalność,
  • agencje marketingowe i PR-owe, rozwijające ofertę działań na TikToku,
  • każdy, kto chce nauczyć się wykorzystywać trendy i współpracę z influencerami, by zwiększyć zasięgi i widoczność marki.

Szkolenie jest modułem kursu: Strategia marki oraz obecność w social media

Potwierdzenie uczestnictwa w kursie:

Certyfikat ukończenia kursu Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z aktualną wersją przeglądarki: google chrome/ firefox/ opera/ safari lub edge
  1. Wprowadzenie do TikToka
  • Statystyki użytkowania i demografia.
  • Jak TikTok zmienia sposób tworzenia treści?
  1. Tworzenie konta i profilu
  • Kluczowe elementy profilu.
  • Jak ustawić cele na TikToku?
  1. Content na TikToku
  • Rodzaje treści: trendy, wyzwania, edukacja.
  • Jak tworzyć angażujące filmy?
  • Narzędzia do tworzenia contentu
  1. Strategie marketingowe na TikToku
  • Jak wykorzystać influencerów?
  • Współpraca z użytkownikami.
  1. Reklama na TikToku
  • Wprowadzenie do TikTok Ads.
  • Jak tworzyć kampanie reklamowe na TikToku?

 

Autor programu: Justyna Toros

Terminarz

10.01.2026 - 10.01.2026, Online, tryb weekendowy
zmień

Opiekun: Paulina Kołątaj

TikTok – nowa platforma marketingowa
- 10.01.2026, sobota (09:00 - 14:30)
Prowadzący: Justyna Toros
28.01.2026 - 28.01.2026, Online, tryb dzienny
zmień

Opiekun: Paulina Kołątaj

TikTok – nowa platforma marketingowa
- 28.01.2026, środa (09:00 - 14:30)
Prowadzący: Justyna Toros

Czas trwania

6 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
Toros
Justyna  Toros

Ekspertka w dziedzinie digital marketingu, która od ponad dekady z pasją i zaangażowaniem tworzy strategie przynoszące realne efekty. Jej bogate, ponad 10-letnie doświadczenie pozwoliło wyspecjalizować się w kluczowych obszarach: od kreowania kompleksowych strategii marketingowych, przez dynamiczne i angażujące prowadzenie kanałów społecznościowych, aż po precyzyjne zarządzanie kampaniami płatnymi. Z sukcesem współpracuje z klientami o różnej skali — od jednoosobowych działalności gospodarczych, które stawiają pierwsze kroki w świecie online, po duże spółki akcyjne, które chcą umocnić swoją pozycję na rynku. Niezależnie od wielkości firmy, z jednakowym zaangażowaniem wspiera ich w osiąganiu ambitnych celów biznesowych. W codziennej pracy kieruje się maksymą: „Bycie w social mediach to podstawa, ale skuteczność zaczyna się tam, gdzie kończy się chaos, a zaczyna strategiczny wybór odpowiedniego kanału.” To właśnie to strategiczne podejście sprawia, że działania są zawsze przemyślane i prowadzą do trwałych rezultatów.

Zobacz inne szkolenia prowadzone przez Justyna  Toros

cena Cena zależy od lokalizacji i trybu szkolenia, jaki zostanie przez Państwa wybrany. Szkolenie jest zwolnione z VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r
Cena szkolenia online zawiera:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
  • dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Dostęp do szkolenia online będzie możliwy tylko po wcześniejszym dokonaniu zapłaty.
Szkolenie jest organizowane w lokalizacji: Online: na żywo
Online
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
  1. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
  2. W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
  3. Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat

To szkolenie nie ma jeszcze opinii. Uczestniczyłeś w tym szkoleniu? Prześlij nam swoją recenzję poprzez formularz.

Opiekun szkoleń

Online: na żywo
Paulina Kołątaj

Ostatnio przeglądane

  • Nowość Nowość
1888
czas trwania Czas trwania: 6 godzin dydaktycznych
numer edycji Numer edycji: 1 edycja
Opiekun szkoleń
Online: na żywo
Paulina Kołątaj

Jesteś zainteresowany szkoleniami zamkniętymi
przygotowanymi zgodnie z potrzebami Twojej firmy?

Zadzwoń!
  • Warszawa zadzwoń 668 360 732
  • Katowice zadzwoń 32 353 09 26
zamknij
zamknij

zamknij

Dbamy o Twoją prywatność

Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.

Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.

Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.

Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

Wybór zgód

Wyświetl szczegóły