TikTok – NOWA PLATFORMA MARKETINGOWA
Szkolenie poświęcone będzie TikTokowi, wciąż dość nowemu graczowi na polskim rynku mediów społecznościowych. Uczestnicy zrozumieją, jak dynamiczna jest ta platforma i jakie treści przyciągają uwagę użytkowników.
Szkolenie poświęcone będzie TikTokowi, wciąż dość nowemu graczowi na polskim rynku mediów społecznościowych. Uczestnicy zrozumieją, jak dynamiczna jest ta platforma i jakie treści przyciągają uwagę użytkowników. Nauczą się, jak tworzyć filmy, które mogą stać się viralowe, co pozwoli na zwiększenie widoczności ich marki wśród młodszej grupy odbiorców. Współpraca z influencerami na TikToku otworzy przed nimi nowe możliwości promocji, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój ich działalności.
Cel szkolenia:
Uczestnicy poznają unikalną specyfikę TikToka i dowiedzą się, jak tworzyć angażujące filmy, które mają potencjał stać się viralowe. Nauczą się również, jak wykorzystać trendy, by przyciągnąć uwagę swojej grupy docelowej.
Szkolenie obejmuje także strategie współpracy z influencerami, co może przynieść nowe możliwości promocji dla ich marek. Dzięki zdobytej wiedzy uczestnicy będą mogli w pełni wykorzystać potencjał TikToka w swoich działaniach marketingowych. To wyjątkowa okazja, aby być na czołowej pozycji w świecie mediów społecznościowych i przyciągnąć nowych klientów!
Dla kogo jest szkolenie?
- właściciele firm i marek, którzy chcą dotrzeć do młodszych odbiorców,
- specjaliści ds. marketingu i social mediów poszukujący nowych kanałów promocji,
- twórcy treści, influencerzy oraz freelancerzy budujący własny brand,
- startupy i nowe biznesy, które chcą szybko zwiększyć rozpoznawalność,
- agencje marketingowe i PR-owe, rozwijające ofertę działań na TikToku,
- każdy, kto chce nauczyć się wykorzystywać trendy i współpracę z influencerami, by zwiększyć zasięgi i widoczność marki.
Szkolenie jest modułem kursu: Strategia marki oraz obecność w social media
Potwierdzenie uczestnictwa w kursie:
Certyfikat ukończenia kursu Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce.
Wymagania sprzętowe:
- komputer z aktualną wersją przeglądarki: google chrome/ firefox/ opera/ safari lub edge
- Wprowadzenie do TikToka
- Statystyki użytkowania i demografia.
- Jak TikTok zmienia sposób tworzenia treści?
- Tworzenie konta i profilu
- Kluczowe elementy profilu.
- Jak ustawić cele na TikToku?
- Content na TikToku
- Rodzaje treści: trendy, wyzwania, edukacja.
- Jak tworzyć angażujące filmy?
- Narzędzia do tworzenia contentu
- Strategie marketingowe na TikToku
- Jak wykorzystać influencerów?
- Współpraca z użytkownikami.
- Reklama na TikToku
- Wprowadzenie do TikTok Ads.
- Jak tworzyć kampanie reklamowe na TikToku?
Terminarz
10.01.2026 - 10.01.2026, Online, tryb weekendowy
Opiekun: Paulina Kołątaj
TikTok – nowa platforma marketingowaProwadzący: Justyna Toros
28.01.2026 - 28.01.2026, Online, tryb dzienny
Opiekun: Paulina Kołątaj
TikTok – nowa platforma marketingowaProwadzący: Justyna Toros
Czas trwania
6 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
Justyna Toros
Ekspertka w dziedzinie digital marketingu, która od ponad dekady z pasją i zaangażowaniem tworzy strategie przynoszące realne efekty. Jej bogate, ponad 10-letnie doświadczenie pozwoliło wyspecjalizować się w kluczowych obszarach: od kreowania kompleksowych strategii marketingowych, przez dynamiczne i angażujące prowadzenie kanałów społecznościowych, aż po precyzyjne zarządzanie kampaniami płatnymi. Z sukcesem współpracuje z klientami o różnej skali — od jednoosobowych działalności gospodarczych, które stawiają pierwsze kroki w świecie online, po duże spółki akcyjne, które chcą umocnić swoją pozycję na rynku. Niezależnie od wielkości firmy, z jednakowym zaangażowaniem wspiera ich w osiąganiu ambitnych celów biznesowych. W codziennej pracy kieruje się maksymą: „Bycie w social mediach to podstawa, ale skuteczność zaczyna się tam, gdzie kończy się chaos, a zaczyna strategiczny wybór odpowiedniego kanału.” To właśnie to strategiczne podejście sprawia, że działania są zawsze przemyślane i prowadzą do trwałych rezultatów.
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
- dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
- Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
- W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
- Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat
To szkolenie nie ma jeszcze opinii. Uczestniczyłeś w tym szkoleniu? Prześlij nam swoją recenzję poprzez formularz.
Opiekun szkoleń
Ostatnio przeglądane
-
Nowość
Dbamy o Twoją prywatność
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
Wybór zgód
- Meta - Polityka prywatności
- Google Products - Polityka prywatności
- Microsoft - Polityka prywatności
- Sales Manago - Polityka prywatności
- Smartsupp products - Polityka prywatności