SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE
W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej. Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację. W przypadku udziału w pełnej Akademii Windykacji uczestnik po zdaniu końcowego egzaminu może uzyskać stosowne zaświadczenie Ministra Edukacji Narodowej (MEN) o ukończeniu kursu.
Cel szkolenia:
W obecnym czasie coraz częściej wśród kontrahentów, z którymi współpracujemy napotykamy niesolidne firmy, nieprzestrzegające zasad należytej współpracy handlowej; firmy nadużywające kredytów kupieckich, które poprzez swoje działania lub zaniechania powodują wymierne straty finansowe i pogorszenie płynności finansowej.
Negocjacje telefoniczne to trudne i odpowiedzialne zadania, dlatego warto poznać instrumenty, które w znacznym stopniu ułatwią ich realizację.
Szkolenie jest częścią Akademii Windykacji >>>
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Akademii.
W przypadku udziału w pełnej Akademii Windykacji uczestnik po zdaniu końcowego egzaminu może uzyskać stosowne zaświadczenie Ministra Edukacji Narodowej (MEN) o ukończeniu kursu z zakresu windykacji, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu Windykator - (kod zawodu 421403)
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Umiejętność rozpoznawania kategorii dłużników, których spotykamy w pracy windykatora
- Zalety i wady rozmowy telefonicznej
- Poznanie zasad konstruowania skutecznej telefonicznej rozmowy windykacyjnej, w tym:
- jak przeprowadzić krótką i skuteczną rozmowę windykacyjną przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z dłużnikiem?
- w jaki sposób umiejętnie kontrolować emocje swoje i dłużnika?
- jak skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji i nie dać się zmanipulować przez dłużnika?
- jak unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych?
- jak umiejętnie radzić sobie i pokonywać gry manipulacyjne stosowane przez dłużników?
- pracownicy działów sprzedaży, windykacji oraz finansowo-księgowych zaangażowanych w proces monitorowania płatności i ściągania należności
- osoby pragnące podnieść swoje kwalifikacje
- osoby, które w swojej pracy wykorzystują telefon jako narzędzie do kontaktu z klientami, kontrahentami mającymi problem z regulowaniem należności
- przedstawiciele handlowi, których cele lub prowizje uzależnione są od terminowych płatności.
Szkolenie prowadzone jest interaktywnie – metodą warsztatową, angażującą uczestników do czynnego udziału i wypowiedzi w poszczególnych kwestiach.
Szkolenie podzielone jest na moduły składające się z części teoretycznej i praktycznej. Teoria podana jest w przyswajalny sposób i dopełniona dyskusją z uczestnikami. Część praktyczna opiera się na zróżnicowanych ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, mających na celu sugestywne prezentowanie własnych racji.
Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
Zajęcia prowadzone są w niewielkich grupach do 14 osób.
Wszystkie powyższe zagadnienia opieram na swoim ponad 20-letnim doświadczeniu w windykacji. Przedstawiam praktyczne wykorzystanie możliwości w tym temacie w oparciu o konkretne „życiowe” przykłady oraz w oparciu o wzory dokumentów, którymi uczestnicy muszą się posługiwać. Szkolenie nie jest wyłącznie odczytaniem wiedzy z podręczników np. prawa, ponieważ zależy mi na przyswojeniu przez Państwa niezbędnych informacji i umiejętności samodzielnego szukania rozwiązań. Zapraszam do otwartej dyskusji, wymiany pomysłów, inspirujących pytań, zaciętej wymiany zdań na temat dostępnych możliwości poprawienia skuteczności negocjacji w celu odzyskania należności.
Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.
UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.
1. Kategorie dłużników
2. Dlaczego nie płacą? (firmy i osoby fizyczne)
3. Rozmowa telefoniczna a kontakt osobisty – porównanie
4. Zasady konstruowania skutecznej rozmowy windykacyjnej
a) 7 podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych
b) Umiejętność komunikowania celów i intencji – techniki aktywnego słuchania i pytania
c) Stres oraz trudne rozmowy – sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
d) „Stosowany język” – oddziaływanie słownictwa na dłużnika, wpływ „słów” na jego stany emocjonalne, techniczna strona wypowiedzi
e) Najczęstsze pułapki językowe (warsztaty)
f) Wybrane prawa perswazji – czyli jak ułatwić sobie dojście do porozumienia z dłużnikiem (warsztaty)
g) Gra psychologiczna – najpraktyczniejsze techniki negocjacji i wpływu na zachowanie dłużnika
h) Presupozycje i ich praktyczne wykorzystanie w negocjacjach windykacyjnych
i) Prawdy o ludzkim zachowaniu, przydatne w negocjacjach
j) Jak radzić sobie z metodami uników i gier manipulacyjnych stosowanych przez dłużnika (warsztaty)
k) Najczęściej stosowane „chwyty”, tzw. brudne formy negocjacji
l) Błędy negocjacyjne wierzyciela podczas windykacji
m) Jakich działań nie może stosować windykator
Terminarz
13.06.2024 - 13.06.2024, Katowice, tryb dzienny
Opiekun: Magdalena Rynkowska
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNEProwadzący: Artur Hildebrand
11.07.2024 - 11.07.2024, Online, tryb dzienny
Opiekun: Monika Połosak
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNEProwadzący: Artur Hildebrand
17.10.2024 - 17.10.2024, Warszawa, tryb dzienny
Opiekun: Monika Połosak
SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNEProwadzący: Artur Hildebrand
Czas trwania
8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)Artur Hildebrand
Znany praktyk windykacyjny na terenie całej Polski. Magister prawa na Uniwersytecie Śląskim. Ukończył studia podyplomowe „Fundusze Unii Europejskiej” na Uniwersytecie Łódzkim. Swoją karierę zawodową zaczynał jako aplikant komorniczy, dalej rozwijając się m.in. jako specjalista ds. windykacji, dzięki czemu po kilku latach objął stanowisko Kierownika Działu Windykacji. Obecnie nadal zajmuje się czynnie pracą w windykacji osób fizycznych i prawnych oraz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc szkolenia z zakresu windykacji, szczególnie skupiając się na aspektach prawnych oraz praktyce. Jako szkoleniowiec nie tylko efektywnie realizuje zaplanowane cele, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne, ale także aktywizuje uczestników w swoje zajęcia, tworzy dobry klimat pracy w grupie i udziela wskazówek dotyczących rozwijania umiejętności windykacyjnych w praktyce. O sobie mówi: Jestem 20 letnim praktykiem w branży windykacyjnej. Doświadczenie zdobyte w ciągu tych lat pracy w różnych firmach produkcyjno – handlowych, a także w kancelarii komornika sądowego na stanowisku aplikanta komorniczego są bardzo przydatne również w pracy trenerskiej. Jako wykładowca, oprócz teorii staram się przekazywać również praktyczną wiedzę i dzielić się doświadczeniem zdobytym podczas współpracy z sądami, komornikami, firmami windykacyjnymi, ubezpieczycielami, bankami i innymi instytucjami. Zależy mi, aby uczestnicy moich szkoleń oprócz wiedzy nabyli potrzebne w pracy z ludźmi umiejętności odpowiednich zachowań: perswazji, negocjacji, aktywnego słuchania, radzenia sobie ze stresem, budowania pozytywnych relacji w komunikacji z innymi oraz wytrwałości.Ucząc innych sam nieustannie się przy tym się uczę, bo praca z ludźmi rozwija i poszerza horyzonty. Jako trener udoskonalam swój warsztat z każdym kolejnym szkoleniem.
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
- lunch
- certyfikat
- udział w szkoleniu
- certyfikat
- materiały w formie elektronicznej dostarczane mailowo
- dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
- Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
- W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
- Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat
Poniżej znajduje się lista opinii naszych Klientów na temat szkolenia SKUTECZNE WINDYKACYJNE NEGOCJACJE TELEFONICZNE. Każda nowa opinia jest weryfikowana przez naszego pracownika pod kątem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.
5
5,0
/
5
-
Uczestnik szkolenia
07.06.2016
5 5,0 / 5
Profesjonalne szkolenia! Dobrze przygotowany prowadzący. Praktyczne podejście do zagadnień.
Opiekunowie szkoleń
Ostatnio przeglądane
Dbamy o Twoją prywatność
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
Wybór zgód
- Meta - Polityka prywatności
- Google Products - Polityka prywatności
- Sales Manago - Polityka prywatności
- Smartsupp products - Polityka prywatności