ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH
Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zasadami i metodami dokonywania analiz sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie sprawozdań finansowych oraz wskazanie zastosowania metod analizy finansowej i wybranych modeli dla potrzeb prognozowania upadłości przedsiębiorstw. Uczestnikom zostaną zaprezentowane sposoby na szybką ocenę przyszłej kondycji finansowej w oparciu tylko o sprawozdanie finansowe.
u naszych Klientów, zapewniając równocześnie komfortowe warunki organizacyjne (grupy do 15 osób).
Cel szkolenia:
Zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zasadami i metodami dokonywania analiz sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na podstawie sprawozdań finansowych. Uczestnikom zostaną zaprezentowane sposoby na szybką ocenę przyszłej kondycji finansowej w oparciu tylko o informacje zawarte w sprawozdaniu finansowym.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- zdobycie wiedzy na temat metod prognozowania przyszłej sytuacji finansowej podmiotu na podstawie sprawozdania finansowego, a przez to zdobycie umiejętności przewidywania z określonym prawdopodobieństwem potencjalnych zagrożeń przedsiębiorstwa.
- Zdobycie informacji na temat metod porównywania bieżącej kondycji finansowej podmiotu z przeciętnymi wynikami danych finansowych dla określonej branży i sektora.
Adresaci szkolenia:
- pracownicy zespołów analiz w przedsiębiorstwach
- pracownicy działów, które decydują o przyznaniu i wysokości kredytu kupieckiego
- pracownicy banków, firm leasingowych i instytucji finansowych, którzy oceniają kondycję finansową firm ubiegających się o kredyt, pożyczkę czy leasing
- pracownicy instytucji przyznających dotację na określone cele, np. inwestycyjne (takich jak PARP, NFOŚiGW i innych)
- pracownicy Urzędów, instytucji samorządowych i administracji państwowej przydzielający dotacje, koncesje np. transportowe, na których prawo nakłada konieczność weryfikacji sytuacji finansowej firm ubiegających się o wymienione koncesje bądź dofinansowanie
Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.
UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.
I. Cykl życia przedsiębiorstwa
II. Zagrożenie kontynuacji działania przedsiębiorstw funkcjonujących w gospodarce rynkowej
III. Przyczyny i symptomy upadłości przedsiębiorstw
IV. Koszty bankructwa
V. Analiza finansowa jako element analizy sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa
VI. Zastosowanie tradycyjnych metod analizy finansowej w celu przewidywania upadłości podmiotów gospodarczych
VII. Modele oceny kondycji majątkowo-finansowej przedsiębiorstw i ich zdolności do kontynuowania działalności
VII. Zastosowanie modeli jednowymiarowych
IX. Zastosowanie modeli wielowymiarowych.
Terminarz
08.04.2024 - 08.04.2024, Online, tryb dzienny
Opiekun: Magdalena Rynkowska
ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCHProwadzący: Aleksandra Tarasek
23.04.2024 - 23.04.2024, Warszawa, tryb dzienny
Opiekun: Monika Połosak
ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCHProwadzący: Tomasz Zdziarski
14.05.2024 - 14.05.2024, Katowice, tryb dzienny
Opiekun: Magdalena Rynkowska
ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCHProwadzący: Aleksandra Tarasek
Czas trwania
8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)Tomasz Zdziarski
Doświadczony manager i przedsiębiorca. Tomasz posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania, finansów oraz controllingu, zdobyte w takich branżach jak FMCG, telekomunikacyjnej, lotniskowej. Był odpowiedzialny m.in. wdrożenia systemów controllingowych, za budowę procedur i narzędzi do oceny opłacalności projektów rozwojowych, analizę potencjału przedsiębiorstw, tworzenie modeli biznesowych i biznes planów. Przez wiele lat zarządzał przedsiębiorstwem produkcyjnym. Aktualnie pełni funkcję Dyrektora ds. Finansów i Controllingu w przedsiębiorstwie budowlano-deweloperskim, a także prowadzi własną działalność biznesową. Tomasz specjalizuje się w szkoleniach oraz doradztwie w zakresie controllingu, finansów, analiz oraz zarządzania. Ma na koncie zrealizowane ponad 4.000 godzin szkoleniowych. Głównym obszarem zawodowym i szkoleniowo-doradczym jest łączenie praktycznej wiedzy zarządczej, finansowej w usprawnieniu procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Atutem prowadzonych zajęć jest praktyczne podejście, wsparte wykorzystaniem pakietu MS Office w codziennej pracy zarówno pracowników operacyjnych jak też managerów. Tomasz posiada tytuł Master of Business Administration. Jest absolwentem kierunku Finanse i Rachunkowość ze specjalizacją Inżynieria Finansowa. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu Systemów Informacyjnych i Analizy Danych, a także kurs dla Kontrolerów Biznesowych oraz inne liczne szkolenia. Posiada także dyplom Advanced Controlling Business Partner przyznawany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów (ICV) oraz tytuł IBCS® Certified Analyst. Współautor książki „Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe” – wyd. Wolters Kluwer Polska.
Aleksandra Tarasek
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Finanse i Bankowość oraz Marketing; nauczyciel akademicki; długoletni pracownik naukowy Katedry Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach; współpracowała z wieloma wyższymi uczelniami na Śląsku; obecnie współpracuje z Kolegium Zarządzania przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; trener w firmach szkoleniowych; od lat współpracuje z firmami trudniącymi się organizacją szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w obszarach ekonomii, psychologii biznesu itp. Doświadczenie w biznesie rozpoczynała na stanowisku dyrektora finansowego w założonej wraz z partnerami spółce PRO4 Sp. z o.o.; współpracowała jako analityk, kontroler i doradca finansowy z firmami takimi jak MM Marek Myśliwiec Sp. z o.o., Samanta Listwan i Adamek SJ, Sitel Sp. z o.o., Fenixia S.C., Vida SP. z o.o., KABE Sp. z o.o., Agrohurt Sp. z o.o.,była również konsultantem w projektach realizowanych przez Probus Business Consulting Sp. z o.o. oraz Proximus SA; pełniła funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego w giełdowej spółce Grupa Finansowa Premium SA; pełniła funkcję analityka w firmie Union Finance Sp. z o.o.; doradza między innymi firmom Sileman Sp. z o.o., Elsat Sp. z o.o.; Obecnie współpracuje z firmami szkoleniowymi, prowadzi własną działalność doradczą realizując projekty analityczne i inwestycyjne; Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu zarządzania finansami, analizy finansowej, wskaźników finansowych, analizy procesu inwestycyjnego, controllingu i budżetowania
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- dostęp do platformy on-line w dniu szkolenia
Realizacja szkoleń online krok po kroku:
- Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo na maila link z dostępem do wydarzenia na dedykowanej platformie
- W dniu szkolenia należy zalogować się do platformy. Szkolenie rozpocznie się o wyznaczonej godzinie
- Podczas szkolenia widzicie Państwo ekran podzielony na trzy części w których widoczne są: prezentacja, trener oraz czat
Poniżej znajduje się lista opinii naszych Klientów na temat szkolenia ANALIZA KONDYCJI FIRMY NA PODSTAWIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH. Każda nowa opinia jest weryfikowana przez naszego pracownika pod kątem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.
5
5,0
/
5
-
Katarzyna
13.09.2022
5 5,0 / 5
Bardzo polecam szkolenie. Dużo wiedzy popartej na praktycznych przykładach.
Opiekunowie szkoleń
Ostatnio przeglądane
Dbamy o Twoją prywatność
Poprzez wykorzystanie ciasteczek oraz technologiom pokrewnym, jesteśmy w stanie dostosować prezentowane Ci treści. Zgoda na zapisywanie informacji w Twojej przeglądarce oraz ich używanie i przetwarzanie (włączając profilowanie oraz analizy rynkowe i statystyczne) umożliwia nam lepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb i zainteresowań. Odpowiedzialność za zarządzanie Twoimi danymi ponosi Centrum Szkoleniowe FRR wraz z wybranymi partnerami, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
Dane są przetwarzane w celu udoskonalenia użytkowania naszych serwisów, generowania danych statystycznych oraz poprawy ogólnej funkcjonalności naszej strony. Klikając przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę na marketingowe i statystyczne wykorzystanie plików cookies przez platformę FRR oraz partnerów.
Pamiętaj, że zgoda jest całkowicie dobrowolna. Swój wybór możesz zmodyfikować na stronie Polityki prywatności.
Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
Wybór zgód
- Meta - Polityka prywatności
- Google Products - Polityka prywatności
- Sales Manago - Polityka prywatności
- Smartsupp products - Polityka prywatności